Войната по пътищата върви на макс: 8 жертви, десетки ранени. Но...

Защо продължават трагедиите, коментират специалисти
16 апр 2018 09:10, Петя Славова
21

Пореден черен уикенд взе нови жертви във войната по пътищата. В петък 6 души загинаха в зверска катастрофа на АМ "Тракия" между автобус и лек автомобил. Черен беше и денят на национален траур 14 април, когато в друга катастрофа с бус на "Тракия" загинаха двама души, а други 8 пострадаха. В неделя пък състезателен автомобил излезе от трасето на писта в Шумен и прати 6 души в болница.

Още по темата

По думите на председателя на Асоциацията на пострадалите при катастрофи Владимир Тодоров ако имаше видеорегистратор в автобуса, вече щяхме да знаем каква е точната причина за тежкия инцидент в петък на АМ "Тракия".

"Има 3 хипотези - вина на шофьорката на лекия автомобил, вина на шофьора на автобуса или "съвина". Все още обаче само гадаем. Това нямаше да е така, ако нашето предложение на всеки автобус да има видеорегистратор беше прието. Това устройство записва всичко, ставащо на пътя", категоричен бе Тодоров пред Bulgaria ON AIR.

Той твърди, че нито пътните полицаи, нито служителите на ДАИ проверяват дали пътниците в автобусите имат сложени колани при пътуване.

Рали състезателят Румен Дунев смята, че основната причина за катастрофата на АМ "Тракия" е разконцентрацията на шофьорката на лекия автомобил, който блъска автобусът отляво.

"Скоростта убива. Още по-страшното е, когато водачите се качат зад волана и са неконцентрирани. Чуха се много версии, но колкото и по-малко килограми да е лекият автомобил, трябва много малко, за да бъде нарушено равновесието на автобуса", настоя Дунев.

Според рали шампиона инцидентът, в който състезателен автомобил излезе от пътя и удари 6 души, няма как да се предвиди, защото състезателите търсят най-добрите времена и високите скорости и понякога се случват непредвидени ситуации.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


21
Още по темата: ДАИАМBulgaria ON AIR
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
18
0
 
1
 
! Отговори
Тоя преди 6 години
Малоумникк с фаровете пак е налазил. Сигурно и чистачките си цъка само на ръчно да не си хаби гумичките. Аман от мизерници.
17
1
 
19
 
! Отговори
Нямам думи преди 6 години
Стига сте писали глупости ами като седнете зад волана мислете малко защото колите не са играчки , защото като не се внимава загиват хора . Това са деца , бащи , майки тези хора някой ги чака да се приберат у дома. България загива защото ние с действията си правим така че тя да загива
16
3
 
4
 
! Отговори
До 16 преди 6 години
Помисли какво значи нарушение. Нарушение според мен е когато нарушиш правилата, а според КАТ и според теб нарушение е само когато КАТ е санкционирал шофьорът и съд не е отменил това наказание. Реално почти всеки шофираш в България прави нарушение след нарушение, но много малко са санкционираните - примерно КАТ санкционира за 1 на 100 хиляди нарушения. Твоите немци може да са направили хиляди нарушения, но след като неработещия КАТ не ги е санкционирал, според теб нарушения няма.
15
2
 
17
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Не можах да се сдържа да не пиша, зщото за незнам кой път чета че чужденците били най-лошите шофьори. Фирмата ни работи с германци които често идват в БГ и наемат коли под наем. Досега за няколко години германците нямат нито едно нарушение тук! Това че гледате нарушения на коли с чужди регистрации - най вероятно се отнася за гастарбайтери и българи живеещи в чужбина и идващи с колите си тук!
14
2
 
11
 
! Отговори
АХЕ преди 6 години
Няма Закон, няма ДАИ, няма КАТ!!!! Има само лапане на комисионни за осигуряване на лицензи за превоз и корупционни практики! Колко пъти за последните ПЕТ/5/ ГОДИНИ и ДАИ и КАТ бяха в центъра на нашето внимание с техните КОРУПЦИОННИ ПРАКТИКИ. Е некой влезе ли в затвора или КОРУПЦИЯТА НЕ СЕ САМОИЗЯЖДА. В тази държава не се работи, в тази държава тъпите дупетати управляват и управляват съгласно своите нагласи. Оня дето лети от държава на държава и се е притаил от Нова година насам, е презпросото...
13
3
 
6
 
! Отговори
Горд българин преди 6 години
Почти всички нарушения и катастрофи в България са следствие на това, че КАТ на прилага Закона за движение по пътищата, т.е. вината е на КАТ. Вина имат и тези, които отклоняват вниманието от истинската причина и говорят за "кофти материал, *** народ" и т.н.
12
7
 
6
 
! Отговори
Горд българин преди 6 години
Нещата не са особено сложни, не разни умници все говорят колко зле сме били ние българските шофьори и затова имало война по пътищата. А реално нещата са прости - има контрол за спазването на правилата, нарушенията и катастрофите са малко и обратното - няма контрол, както е в България, нарушенията и катастрофите са много. Не случайно чужденците са най-опасните шофьори в България и правят най-много и най-опасни нарушения, а българите са примерно шофьори извън България.
11
4
 
11
 
! Отговори
д преди 6 години
До Алеко Константиновне обвинявай демокрацията, загиналите по пътищата още от 1969 вече са по над 1000 човека на година.........кофти материал, *** народ......... това е.
10
1
 
9
 
! Отговори
Факт преди 6 години
В България няма специалисти по пътна безопасност. Този Владимир Тодоров председател на Асоциацията на пострадалите при катастрофи съм го запомнил с това, че винаги дава напълно неадекватни предложения водещи до по-високи наказания СЛЕД като е станала катастрофа и нищо смислено водещо до по-малко катастрофи и нарушения.
9
2
 
20
 
! Отговори
BGCesarTheGreat преди 6 години
Стига сте писали глупости от сорта на: *** сме, умни сме, красиви сме, грозни сме... Цялата скапана държава е на това дередже само и единствено, защото няма държавна институция, която да функционира нормално. Когато няма "РЕАЛЕН И НЕЗАВИСИМ" съд и правосъдие, няма народ, който да се развива, ако ще и най-умните, красиви и възпитани да излизат от училищата и университети.. Виновни сме единствено, че избираме едни и същи крадливи ***..
8
1
 
21
 
! Отговори
Алеко Константинов 3 преди 6 години
В общи линии - Голяма част от Българите , все едно са излезли от "Бай ***" или "Пази Боже сляпо да прогледне".. Почти НЕ сме мръднали напред в развитието си от тогава ! ... Същите селски ТАРИКАТИ и ДАЛАВЕРАДЖИИ , гледащи НЕ на тях да им е добре ... а на "Вуте да му е зле" .. Корупционни схеми , на които се крепи цялата "Държавност" .. Е как искате да НАМАЛЕЯТ ТЕЖКИТЕ КАТАСТРОФИ ? И ДА СМЕ ДОБРЕ ?!?! ... Та това е последствие на всичко друго! .. ТОТАЛНА ЛИПСА НА ИНТЕЛЕКТ И УПРАВЛЕНСКО МИСЛЕНЕ!!
7
2
 
19
 
! Отговори
Алеко Константинов 2 преди 6 години
... Да продължавам ли ? ... 2. Липса на всякакви морални ценности и тотално чувство за БЕЗНАКАЗАНОСТ !!! ... Ако направят някаква "беля" на шосето - измъкват се или с "наши хора" или с повечко кинти ... И винаги - УСЛОВНО !!! ... :( НА НИКОЙ В ТОВА ПОДОБИЕ НА "ДЪРЖАВА" НЕ МУ ДРЕМЕ ЗА НИЩО И ГО РАЗДАВА "ГОЛЯМ ТАРИКАТ" , докато "яйцето НЕ му опре до дупето"... После започва едно безмислено "РЕВАНЕ" и ОПРАВДАНИЕ по поръчковите медии ! ... И искате ОПРАВИЯ ... е няма как да стане !!! :( ...
6
3
 
28
 
! Отговори
Алеко Константинов преди 6 години
Защо продължават трагедиите по пътищата на България ?!?! ... Определено трябва да НЕ си от най - интелигентните хора за да зададеш такъв въпрос ... 1. Изключително ниска култура и липса на елементарно възпитание сред огромна част от водачите на МПС ! Каквито са зад волана ... Такива са й в живота ! Всичко това , дължащо се на МАСОВОТО ЗАТЪПЯВАНЕ И ЧАЛГАЛИЗИРАНЕ на Населението на това подобие на "Държава" в последните 25 години криворазбрана "Демокрация" ... На никой НЕ му пука за нищо !!! :( ...
5
3
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Стига сте чели подобни глупости, гледайте статистиките на МВР, там всичко е на шест.
4
0
 
19
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
А някой някога да е чул или видял издислав в уч.кола
3
6
 
40
 
! Отговори
Защо продължават преди 6 години
трагедиите:1.Поради това, че България е гробницата на Европа за стари баракуди;2.В по-голямата си част населението е не особено интелигентно и мислещо;3.Защото книжки се раздават срещу пари, не срещу знания и умени;4.Защото пътищата ни са в по-окаяно състояние от тези в Индия;5.Защото контролните органи не работят;6.Защото у нас има чадър над управляващите и отроците им, които карат като за световно и плащат глоби /от нашите пари, които ни обират/.
2
10
 
23
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Добре че караме на животоспасяващи фарове по икиндия, а минку рушвета е с нови свръхмодерни камери. Това е то, видими резултати.
1
4
 
22
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
а още не е почнало лятото и отпуските