Модерен асфалт след ремонта на Тракия: Ще издържа до 50°С

Ремонтът на 22-километровата отсечка трябва да приключи до края на юни
Обновена: 16 май 2018 07:23 | 15 май 2018 18:30, Красимир Ангелов
64

Снимка: МРРБ

Специален нов асфалт, издържащ до температура от 50 градуса, ще бъде положен на ремонтиращия се в момента участнък от магистрала "Тракия" между Пловдив и Стара Загора.

Министърът на регионалното развитие и блаустройството Николай Нанков и председателят на Управилния съвет на Агенция "Пътна инфраструктура" инж. Дончо Атанасов инспектираха ремонта на 22-километровата отсечка, която не е обновявана от въвеждането й в експлоатация през 1995 г., съобщават от МРРБ.

За първи път за ремонт е затворена отсечка с подобна дължина. В момента се работи в платното посока Бургас. След като завърши обновяването му, ще започнат и строителните работи в платното за София.

Целта е ремонтът в участъка между 134-ти и 156-ти километър в двете посоки да завърши до края на юни, преди началото на активния туристически сезон.

Средно на денонищие в участъка между Пловдив и Стара Загора преминават по 23 952 моторни превозни средства. От тях 18 370 са леките автомобили.

Строителните работи в участъка между Пловдив и Стара Загора предвиждат ремонт на настилката, отводнителни дейности, нова хоризонтална маркировка, възстановяване на пътни знаци и ограничителни системи и др.

За подобряване конструкцията в участъка, който сега се ремонтира, са положени около 7 800 кв. м ПВЦ мрежа, а отделно ще се постави и близо 6 800 кв. м стоманена мрежа. 8 см биндер ще бъде положен в активната лента.

Ремонтираният участък ще бъде асфалтиран и с полимермодифициран битум, устойчив на температура до 50 градуса.

В момента движението на леките автомобили в ремонтирания участък е прехвърлено двупосочно в платното за София, а тежкотоварните превозни средства преминават по обходен маршрут: от пътен възел "Пловдив Изток" при 133-ти км на АМ "Тракия" по път I-8 и II-66 до пътен възел "Плодовитово" при 165-ти км и обратно.
 


64
Още от Снимка на деня
Срядата топла, валежите – само на места
Напиши коментар Коментари
64
5
 
3
 
! Отговори
Батко ви преди 1 седмица
Догодина ще сложат още по- модерен. По последните тенденции. :)
63
8
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 1 седмица
До Анонимен 60
Прав си, но там никой не краде, няма рушвети и нормите се спазват стриктно.,
62
8
 
3
 
! Отговори
М преди 1 седмица
Това ли е важното? Да не сме в Близкия Изток или Индия, та да има такова значение? По-важното е колко време ще издържи. А залозите кога ще бъде ремонтът на този ремонт може да започват :-)
61
11
 
5
 
! Отговори
Кафа преди 1 седмица
Кое му е модерното бе? На Тато асфалта как издържа десетилетия?
60
14
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 1 седмица
В Германия има магистрали, които са строени през 30те и почти никаква поддръжка не им трябва, a асфалтът се нагрява до 70 градъса лятото.

В Италия също нямат то този "специален нов асфалт" и магистралите им издържат десетилетия без да се поправят.
59
9
 
7
 
! Отговори
Магистрала преди 1 седмица
Това дори не е третокласен европейски път. Кръпки, неравности, падове в над 60 % от цялата дължина. И за това безобразие винетки.
58
10
 
4
 
! Отговори
Алчни и крадливи преди 1 седмица
Интересното е, че от цялата магистрала само участъка от Пловдив-Нова Загора е проблемен. Не е ли един и същ АСФАЛТА по цялата магистрала и не е ли с една и съща плътност,дебелина,основа и т.н ???!!! И наистина за кои 22 км. говорите ??? 22 км общо ще са ремонтираните участъци или 22 км е отсечката, която е затворена за ремонт, защото са коренно различни неща. Факт е, че, както е писал колегата някъде около 100на км. са зле..ако не караш в лява лента ще изхвъриш от пътя от неравности!
57
9
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 1 седмица
Модерен - сиреч са усвоили повече пари. А догодина ще видим дали ще е издържал на камионите...
56
9
 
14
 
! Отговори
Човек преди 1 седмица
Не мога да разбера правителството, народа, или журналистите са неграмотни - магистралата е затворена от 134км. до 210 !!!!!!! Така е от преди Гергьовден. Хора събудете се за първи път в историята на РБ ще имаме календарна година с отрицателен прираст на магистрали. Статистически ще намалеят през 2018г. Дойде края на ББ, той ще остане с този рекорд. Аз пътувах София Нова Загора - 240км. Една трета карах с 100 км. СЕГА ИСКАМ ДА МИ ВЪРНАТ 33% от парите за годишна винетка.
55
6
 
21
 
! Отговори
Анонимен преди 1 седмица
Въпросът не е в това до колко градуса ще издържа, а в консистенцията. А през зимата, какво правим? Изхарчиха милиарди европари и не поканиха една свястна фирма да направи магистрала, която ще издържи 50 години. Ама нали някой трябва от герб трябва да окраде половината пари. После ми се хвалят, че усвоявали еврофондове. Усвояват, ама по своите сметки.
54
7
 
6
 
! Отговори
Az преди 1 седмица
Ама строителите и инженерите чак сега ли са разбрали какъв е климата в България и че всяко лято става 40 градуса на сянка ? На *** ли ни правят или журналистите не се сещат да ги попитат защо досега не е направено това и кой ще понесе отговорност ?
53
7
 
4
 
! Отговори
Az преди 1 седмица
Ама строителите и инженерите чак сега ли са разбрали какъв е климата в България и че всяко лято става 40 градуса на сянка ? На *** ли ни правят или журналистите не се сещат да ги попитат защо досега не е направено това и кой ще понесе отговорност ?
52
1
 
7
 
! Отговори
курнелия преди 1 седмица
До Бръчков
А вашите фирми ли да лапат?
51
7
 
7
 
! Отговори
Anonymous преди 1 седмица
Еми то се слага базалтова мрежа, но нашите лейки докато стигнат до истината ше им трябват едно още 50- 60 години минимум...
50
7
 
6
 
! Отговори
- преди 1 седмица
При положение , че температурата на въздуха стига на тези места лятото до 40 градуса, как си представят , че този асфалт няма да се нагрее над 50?
49
2
 
8
 
! Отговори
123 преди 1 седмица
До Анонимен 46
Не е модерен червените от 70-те го прилагате.
48
29
 
20
 
! Отговори
Чудесно! преди 1 седмица
Браво на ГЕРБ!!! Драскачите тук пак са дежурни, за да плюят. Ха-ха! Явно от БКП/БСП им плащат добре. Е, не може да се отрече - стараят се. Спазват и спуснатите им опорни точки...
47
18
 
34
 
! Отговори
Бръчков преди 1 седмица
Лапат ли лапат герберастките фирми......
46
14
 
39
 
! Отговори
Анонимен преди 1 седмица
Модерен е начина по който се "източват" парите.
45
12
 
25
 
! Отговори
РОССИЯ преди 1 седмица
АМИ ПОД НУЛАТА -40 ГРАДУСА ЩЕ ИЗДЪРЖИЛИ ТОЗИ АСФАЛТ