Автобусни превозвачи на бунт срещу "морален кодекс"

Българската автомобилна камара щяла да вкара правила в бранша
13 юни 2018 09:10, Петя Славова
12

3818 гледания   |  Още видео
Автобусни превозвачи готвят два протеста срещу проекта за създаването на Българска автомобилна камара. Предложението е внесено от депутата на ГЕРБ Станислав Иванов. Те казват, че ще спрат автобусите в цялата страна в знак на недоволство.

По думите на един от членовете на УС на Асоциацията на сдруженията в автомобилния транспорт Миролюб Столарски тази камара ще вкара правила в бранша и ще направи по-безопасен автобусния транспорт.

"Ще има т. нар. морален кодекс на превозвачите. Ще се следи за спазването на минималните изисквания, които законът изисква. Ще протестират тези, които са срещу правилата", каза Столарски пред Bulgaria ON AIR.

Според него протестиращите фирми няма да бъдат повече от 4-5.

"Ще трябва на по-дълги разстояния шофьорите да са задължително двама. Освен това ще се следи за работното време и за спирките на автобуса. Тази камара няма да издава лиценз, а само ще издава препоръки", категоричен е той.

Столарски обясни, че работата на бранша ще е да дава насоки за развитие и сформирането на една дългосрочна политика, а няма да пречи на никого да си върши работата.


12
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
12
1
 
1
 
! Отговори
Insta преди 4 месеца
Dostatachno e da slagat snimki na shofiorite s criminalni deistvia i da informirat v socialnite mreji za tesi bg zvezdi...
11
3
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 4 месеца
Галеникът Столарски не е представителна извадка. На него му подариха концесийка на гара Пловдив за 35 години и естествено най-интересуващото го - терен за автогара ... до другите 2 в района, но които не са негови
10
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 4 месеца
приватизация няма да стане докато има желаещи да работят на пишман "бизнесмени".
Другото е , че си крадат от каквото падни и бизнесмена си трае и двете страни спокойни.
9
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 4 месеца
до 6 тая приватизация се ВЛАЧИ БАВНИЧКО 3- ГОДИНИ И КРАЯ НЕ И СЕ ВИЖДА.
А ония дяволи продадоха ли Залата
8
0
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 4 месеца
При водача на автобуса. Трябва да не се отделя от местото си докато е шофьор.
При друга професия, чиновник, администратор, лекар,журналист,военен, и така нататък. Може да се измъкнеш от работа и да заработиш час , два три и на друго место. В същия работен ден.
Тия пари са благи особено, когато и отговорност не носиш!
7
4
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 4 месеца
до 5 Когато пишеш за белите държави. Знаеш , че при тях не е станало насилствена национализация на основните средства за производство. При тях частната собственост е неприкосновена. Камионите от кв. Красно село когато БКП прибра на собствениците много не умряха по естествен начин , а в затвора. Затова Красно село няма гробище.
И да знаеш този модел е от Москва.
6
1
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 4 месеца
Някой много хубаво го каза - приватизация на корупцията, от страна интрвюирания бивш шофьор на ифа в дсо мебел, а сегашен виден перач с благословията на бащицата...
5
1
 
17
 
! Отговори
Анонимен преди 4 месеца
В белите държави хората пътуват на дълги разстояния с влакове, движещи се с 200-250км./ч. А тук - с 15-20 годишни пушещи автобуси ковчези, без колани, без стюардеси, само с един недоспал шофьор. Спират през 10 километра от алчност за повече клиенти. Резултатът - пътника се качва свеж а пристига (понякога не пристига)раздробен след 7 часово пътуване на 300 километрова дестинация.
4
1
 
9
 
! Отговори
ПАК АДМИСИТРАЦИЯ преди 4 месеца
Поредната администрация, която само ще *** пари. Защо след като има закон трябва да се създава нова структура? Кому е необходимо? Може би на управляващите, за да настанят своите калинки на топли и добре платени местенца.
3
1
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 4 месеца
Никой не иска да бъде контролиран.
2
2
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 4 месеца
PREDLOGENIE OT GERB.

IMAME SVOBODNI HORA-ZATOVA SAZDAVAME TAZI KAMARA.
NASHTE HORA TREBVA DA PAPKAT BE DA RABOTYAT,NALI ZATOVA STE NI IZBRALI.
1
1
 
20
 
! Отговори
Анонимен преди 4 месеца
Афтобусните превозвачи искат да праят квот си искат. И да не поемат отговорност при инциденти. Нали са се набълбукали с млади шифиьори по на 70 и кусаря години, тоест в цветуща възраст...