Шофьорът не е карал бързо! Защо изпуска контрол над автобуса?

Има подозрения, че здравословното му състояние не е било отлично
Обновена: 26 авг 2018 15:24 | 26 авг 2018 15:20, Красимир Ангелов
93

Ограничението на скоростта в смъртоносния участък от пътя край Своге, където 16 души загубиха живота си, е 40 км/ч. По предварителни данни на разследването шофьорът е спазил ограничението, а скоростта му е била малко над 40 км/ч.

Още по темата
Водачът на злополучния автобус обаче губи контрол, шофирайки в проливния дъжд, навлиза в другата лента и удря няколко коли. Превозното средство удря и бордюра, а ударът е бил толкова силен, че парче от бетона е откъртено.

Автобусът се блъска в мантинелата, огъва я и пада в дерето. За нещастие точно на това място няма растителност, която поне малко да смекчи удара, видя репортер на Bulgaria ON AIR от мястото на тежкия инцидент.

14 души издъхват на място веднага след катастрофата, а двама са починали в линейките на път за болницата.

Има подозрения, че здравословното състояние на водача не е било отлично. Автобусът е бил управляван от самия собственик на малката транспортна фирма, регистрирана в Божурище - Григор Григоров. В момента той е настанен в ИСУЛ.

На място се очаква да пристигне екип от разследващи, които да направят втори оглед на местопроизшествието.

Още вижте в следващото видео на телевизия Bulgaria ON AIR
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


93
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
79
1
 
4
 
! Отговори
Не всичко на Шофъора преди 5 години
Много уж малки пропуски винаги водят до един голям ужас!Винаги!Въпросния път от околовръстния път до Мездра изграждането му беше цяла епопея!Епопея като поизчезнали пари,увеличаване на сумата и тн стандартните Български измамнически простотии, и като времетраене, а като качество вече е ясно на всички май.Ами защо е така лиами откъде иначе пари за по 4-5 Апартамента в София ,джипки на некадърните но крадливи пикли по веригата,разходки по всякакви екзотични места къде ли не под формата на курсове ,побратимявания,обмяни на опит и тн !Откъде за самолети и яхти по Испания ,курсове по дайвинг
78
0
 
5
 
! Отговори
niki преди 5 години
Един дядо каза, че там когато вали и пеш не може да стоиш прав, вие искате 18тонен автобус да спира като болид от ф1.Изпълнението на пътя е основния проблем и то не само за тази отсечка.
77
3
 
3
 
! Отговори
33 преди 5 години
*** и шаблонни милиционерски изводи а ла Цецо-асфалта,мантинелата,дъжда...Донякъде-да.Я ми кажете умници-Оправляващи къдепо света има идеални пътища и коли,?никъде!Шофьорът "за миг" изгубил котрола,след като се е въртял поне минута в двете полоси!?Причината е в мисленето и морала-неадекватна преценка на ситуацията и безотговорност на шофьора.
76
1
 
1
 
! Отговори
lq lq преди 5 години
shte povtorq MARKIROVKA NQMA NIKYDE!!!!!! TRQBVAT OSEVITE LINII DA SA DEBELI I DA SVETQT!!!! jalko za xorata i jalko che pozvolqvame da se slychvat ikonomii ryshveti i tova bezkontrolie na VSICHKO!!!!!razdelqi i vladei tova e mototo na dyrjavnicite ni.
75
0
 
8
 
! Отговори
Перко преди 5 години
До 63Преди три години такава мантинела даже и удържа цистерна обърнала се на магистралата,*** както повечето плюващи тя е от времето на комунизма. Сегашните от кражби и икономии са супер здрави.
74
0
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Евро6 е след 2006г. -Я пак?А според мене е след 2015 някъде?
73
13
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Стига с тея комунистически опорни точки. Само ниcкoинтелигeнтeн комунистически *** може да твърди че мартинелата може да задържи автобус с импулс от 18 тона (с хората) умножени по скорост 40 км. в час ако била от незнам какваси стомана. Ако ще и от въглеродни влакна да е все тая. Когато нормалните хора учеха физика комунистите учеха в рабфага за тезисите на др, Тодор Живков.Ама нали трябва да оправдаят шофора дето е свързан с БСП.
72
8
 
9
 
! Отговори
нн преди 5 години
Нито асвалта, нито скороста, нито времето, нито техническата изправност на автобуса са причина. Всичко е в шофьора. Само той си знае, дали се е заблеел, отклонил вниманието си, неоценил обстановката или нещо такова. Може и здравословно за момент, не е млад. Колко му е при лошо време да направиш белята.
71
5
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Асфалтът на пътя бил по спецификация!Тъй рекоха от Фирмата...Трбва да Вервате!Длъжни стеИнак ---- череп и кости!
70
8
 
6
 
! Отговори
Радев преди 5 години
Аз пък си правя набиранки в училищния двор!
69
1
 
12
 
! Отговори
Кон преди 5 години
Случаят е пример, когато коланите не помагат. Умираш вързан са стола. Сещате ли се за такъв изход? Е, той е необходим в случая. Та хайде друго развлечение си намерете.
68
6
 
36
 
! Отговори
по същество преди 5 години
Основната причина е мазния нискокачествен асфалт, който вече слагат и на магистралата... Пази се фирмата, която е най-мощната в БГ за асфалтиране... Дори и с тази статия.
67
3
 
14
 
! Отговори
До 73 преди 5 години
"Никой обаче не коментира и не си задава въпроса, дали пътуващите са били със сложени колани?" Напротив, казаха, че някои от пътниците (не всички) са били без колани и са изхвърчали директно през прозорците. Те са и голяма част от загиналите.
66
8
 
26
 
! Отговори
Митко преди 5 години
Мантинелата не е "бетонна стена", но за какво е? За да предпазва от усложнения при такива случаи. А новите мантинели са доста по-тънки. Икономия значи. За сметка на смъртта. Автобусът не е минал технически преглед? Преди трябваше да се минава в месеца за това. Сега преди датата. Това е нарочно усложнение, за да може от КАТ да вземат рушвети. И за такива случаи, естествено. Това по никакъв начин не е повлияло за катастрофата. Експертите са наясно...
65
3
 
9
 
! Отговори
рт преди 5 години
Една сптавка с телефона на шофьора ще покаже защо се е разсеял.
64
10
 
0
 
! Отговори
Georgiev преди 5 години
Никой обаче не коментира и не си задава въпроса, дали пътуващите са били със сложени колани?
63
0
 
7
 
! Отговори
До Анонимен 61 преди 5 години
то ако се замислиш, некои и с три бетонни стени не мож ги удържа... :)Сега по-сериозно, при проектирането на инфраструктурно съоръжение каквото е пътя, си има определени изисквания, които трябва да се съблюдават и спазват от всички свързани с неговото проектиране, изграждане, приемане, стопанисване, поддръжка и т.н. Ако те влече може да потърсиш на страницата на АПИ: Технически правила за приложение на ограничителни системи за пътища по републиканската пътна мрежа. Не е кой знае какво, но..
62
7
 
9
 
! Отговори
Shark преди 5 години
До 70. Мм да да, *** съм аз, утре ще се потулят нещата, както казва 69, и тогава ще започнете да питате "Ама какво стана", ей това ще стане. Има оцелели, които са в добро състояние и са контактни. Не извъртай нещата типично по герберастки, само се чудите как да мажете и лъжете. Какво се правиш на ударен, в друга статия тук е казано поименно кой в какво състояние е. Аз съм ненормален и ***, а ти какъв си, да нямаш нещо изгода да се потулят нещата??!!
61
2
 
21
 
! Отговори
До 67 преди 5 години
"Аз едно не разбирам, защо не се попитат оцелелите, да кажат какво точно се е случило. Нали не са загинали всички пътници, има оцелели, защо досега никой не направи интервю с някой от тях. Това е много интересно и буди някои съмнения." Боже, пореден ненормален/лна. Иска интервю! Веднага! всичко буди съмнения!!!Хората още са в шок. Не са се свестили. Всички са включени на разни апарати и не знаят на кой свят се намират. Имат болки и т.н. Какво интервю ти бръмчи в главата - малоу.мник???
60
8
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
До 67Е как да направят интервю, мислиш ли, че има свобода на словото у нас и че няма корупция. Чакай да видят сега колко ще им се плати от собственика на фирмата да потулят случая и да замажат всичко.