Проби от пътя-убиец – от повърхността, та до основата

Сарафов съобщи, че може да ги изследва чужда лаборатория
27
Проби от пътя-убиец – от повърхността, та до основата
Снимка: Димитър Кьосемарлиев, Dnes.bg

Екип от следователи взе проби от пътя край Своге, на който стана зловещата катастрофа със 17 загинали в събота.

"Взехме проби за изследване както от повърхността на асфалта от мястото на катастрофата в Своге, така и от сърцевината и основата на асфалта", съобщи зам.-главният прокурор и шеф на следствието Борислав Сарафов.

Още по темата

Той посочи, че по разследването работи екип от 15 следователи.

"Пробите може да бъдат пратени в чужда лаборатория", съобщи още зам.-главният прокурор.

Вземането на проби става след обявени информации от предишните дни от МРРБ, че част от използваните при строителните дейности материали не отговарят на изискванията.


27
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
27
0
 
0
 
! Отговори
мразичервенотиквеник преди 2 месеца
И от **** на Б.Б. да вземат проби пак ще продължава същото , ще си плащаме с*инетките и данъците като овци а Б.Б. пак ще си сучи далаверата .
26
0
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 2 месеца
Бойко би казал*: Еми избирайте си ги по-внимателно пътищата по които карате. Това е ваша работа да следите къде минавате. (*изказването му по повод фалита на Олимпик)
25
0
 
9
 
! Отговори
Мен преди 2 месеца
Сега ако имаше свободни медии. Журналистите щяха да организират взимане на проби от всички пътища ремонтирани последните 10 години и да ги изследват в независими чужди лаборатории. Резултат сигурен съм ще е впечатляващ. Ако пък имаше държава тя щеше да провери всичко ремонтирано от трейс...
24
0
 
7
 
! Отговори
... преди 2 месеца
Имам позната която работи в пътностроителна фирма из хасковския район. Колко ви е асфалта по договор - 8см. Вие колко слагате - 6см. Добре нали после минават на проверки и измервания. Знаем къде ще гледат предварително, на тези места се слага 8см разбира се.
23
0
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 2 месеца
Навсъкъде у нас така се строи, пардон "усвоява". Във Варна елате да видите, гдедката е потресаваща. На село черния път е по-хубав от асфалта на крадливия вожд. Няма как на работа да стигне човек, този град трябва да се евакуира и да се отвори след години, като направят поредния ремонт на ремонта. С какъв ъкъл разкопаха навсъкъде, опс да риторичен въпрос. Ще ги откраднат после, какво си се разбързали
22
1
 
5
 
! Отговори
Бай Иван преди 2 месеца
Пратете ги в лабораторията на ТРЕЙС нали е акредитирана.
21
7
 
3
 
! Отговори
цъфна истината преди 2 месеца
Фирма ТРЕЙС е само от бивши комунистически величия и от спестените пари е спонсор на бсп и предизборната къмпания на президента.
20
1
 
17
 
! Отговори
Иван преди 2 месеца
Както забелязваме всички Бойко не се изказа до сега нито един път по случая, поради простата причина, че са дружки с ТРЕЙС на много високо ниво и си лапат паричките. Няма по-добро доказателство от това, че тук мафията си има държава. Бягайте докато можете от тук.
19
0
 
19
 
! Отговори
Анонимен преди 2 месеца
Хич не се притеснявайте за светлото бъдеще. Ще сложат ограничение 20 км/ч и ще решат проблема с лошата настилка и клапавата мантинела. Елементарно! Даже може да са още по-революционни и да измислят нов знак, според който в участъка слизаш и буташ.
18
1
 
23
 
! Отговори
Владо преди 2 месеца
В Германия съм виждал да асфалтират пътища.Поне 30см полагат асфалт,отделно е чакъла отдолу...тук едно,че некачествен,друго малко и трето по-скъпо от в Германия
17
1
 
18
 
! Отговори
Анонимен преди 2 месеца
Супер, а от бул. Васил Лeвски, бул. България и бул. Цариградско шосе дали ще се вземат проби ? Да се обазложим ли какъв асфалт е използван там...Междодругото Трейс ще строят и Тодор Каблешков...
16
1
 
11
 
! Отговори
Киро Скалата преди 2 месеца
15 следователя, абе вие знаете колко са 15 следователя и колко много работа могат да свършат? Шерлок Холмс навремето с една лупичка се е оправял човека.. За какво са ви 15 следователя?
15
3
 
12
 
! Отговори
Жо преди 2 месеца
В БЕЗБРОЙНИТЕ статии и коментари на "разбирачи" от всякакъв ранг, не прочетох не прочетох две важни неща. С каква скорост са се движили колите, в които се е ударил автобуса и какво е състоянието на гумите на автобуса. Както винаги, българинът, ако има ограничение 40, той кара с 50-60 и това го принуждава да "реже" завоя. Да, но в този момент на завоя изскача автобус, който също кара бързо, натиснал е спирачки и се пързаля, но с габаритите настъпва осевата линия.
Скоростта и гумите важни фактори.
14
0
 
16
 
! Отговори
Щерю преди 2 месеца
Брях, и асфалт вече не можем да ядем - само пълнежи-ментета вътре...
13
0
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 2 месеца
До Анонимен 9
Точно така. Ограничението говори че пътя е много опасен. Защо е опасен е отделна тема. Следва анализ и търсене на отговорност. НО, хората са живи.
12
0
 
22
 
! Отговори
Анонимен преди 2 месеца
Дето е пропастта мантинелата трябва да тройно подсилена дори пътя да е качествен некой ако пукне гума или нещо се с.учи да не се изсипе като чувал с картофи в пропастта.
11
0
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 2 месеца
TRACE ли поиска оставката на Нанков ?
10
0
 
22
 
! Отговори
Анонимен преди 2 месеца
Ти ако си мислиш, че в момента инспекторите решават какво да правят дълбоко се лъжеш. Как е служител в някоя си администрация ще е в състояние да се изправи срещу поток в милиони, отиващи в управляващите?
9
1
 
17
 
! Отговори
Анонимен преди 2 месеца
До Анонимен 3
А защо се строи, така че да е разрешено до 40 км/ч?
Да станем пешаци или да тръгнем с волски каруци.
Самото ограничение на скоростта говори, че пътят не е направен както трябва или не е локализиран правилно.
8
0
 
15
 
! Отговори
Анонимен преди 2 месеца
Преди ремонта на ТРЕЙС явно сцеплението е било по-добро. В Гугъл се вижда как даже я няма мантинелата, която никой не припознава като своя и не иска да я ремонтира.

Как може да няма никакво отводняване и на практика да са построили едно корито.
Защо завоят са го направили толкова некадърно, че да въвеждат ограничение вече 30км/ч в рамките на 300 метра(!)