Скала пада върху влак, но все пак: Трасето е безопасно!

Трима души остават в болница след тежкия инцидент
Обновена: 20 ное 2018 11:11 | 20 ное 2018 10:15, Боряна Павлова
13

3672 гледания   |  Още видео

Осем души са били ранени, след като снощи скала падна върху влака Петрич - Благоевград край Черниче. Скални отломъци и земна маса падат на релсите, а локомотивът се удря челно в тях и излиза от релсите.

Още по темата

В композицията е имало 42-ма пътници. Сред пострадалите няма такива с тежки наранявания, нито с пряка заплаха за живота, каза областният управител Бисер Михайлов.

Трима от ранените са ЖП служители, другите са пътници, съобщи Bulgaria ON AIR.

Инцидентът става на труднодостъпно място между гарите "П.Яворов" и "Черниче". Пътниците са изведени своевременно. Създадена е организация за превоза им с автобуси.

През цялата нощ продължи разчистването на последиците от тежкия инцидент в Кресненското дефиле. Целта е да се освободи железопътното трасе, за да се възстанови движението на влаковете.

Тази сутрин започна нов оглед на мястото на инцидента, очаква се разчистването на железопътната линия да отнеме поне два дни.

От НКЖИ увериха, че трасето в Кресненското дефиле не е опасно и свличането край село Черниче не е могло да бъде предвидено, настоя Бисер Минчев, главен ревизор по безопасността – НКЖИ.

"Щетите по жп линията ще се видят, след като се разчисти трасето, но на пръв поглед няма кой знае колко големи щети. По локомотива има големи щети, пострадал е единият от вагоните", коментира Минчев.


13
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
10
0
 
1
 
! Отговори
шумахер преди 4 месеца
Нали оня козаря "запали" пожара там ноколо ?
Мафията иска да строи тунела около Кресна.Много пари са в проекта.
Колко му е да разклатят малка висяща скала ?????
9
0
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 4 месеца
В "по-нормалните" страни държавата поема отговорността да постави предпазни мрежи над надвисналите скали, за да предпази хората от такива "непредвидимости". Тук след такъв инцидент ревизорите дори имат наглостта да обясняват как такива неща били непредвидими...
8
0
 
15
 
! Отговори
Б ДЖилязу преди 4 месеца
Сигурен съм, че влаковете в Индия и Централна Африка са по-сигурно.
Ръководството на БДЖ и министрите на транспорта от последните години да се поинтересуват за килии с южно изложение и легло до прозореца.
7
0
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 4 месеца
Зелените са виновни, защото техния член скалата направи атентата.
6
0
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 4 месеца
Значи, ако скалата падне върху влака то би трябвало тя да е смачкала локомотива отгоре, а ситуацията на снимката е по различна. Пишете съчинение, но не по картинка.
5
0
 
13
 
! Отговори
NN преди 4 месеца
Несъобразена скорост на машиниста.
4
2
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 4 месеца
На снимката се вижда, че скалата вече е била паднала и локомотивът е дерайлирал поради причината, че влакът не е могъл да спре навреме със старият си вече локомотив.
3
0
 
39
 
! Отговори
Старият машинист преди 4 месеца
СКАЛА не е паднала "върху" влака, а пред влака. Има голяма разлика!
Скала не може да падне току-така, изведнъж, без причина. Тя с години се е "подготвяла" за падане, като пукнатината от вибрациите е растяла с част от милиметъра след всеки преминал влак. И накрая се е случило "непредвидимото" според мнението на НКЖИ. Има една дисциплина, наречена Дефектоскопия.
Главният ревизор по безопасността да каже, кога за последен път е извършван професионален оглед на тези надвиснали над ЖП линията скали.
2
5
 
17
 
! Отговори
Анонимен преди 4 месеца
Simens-а щеше да спре, хаиде не се изказвайте неподготвени.
1
5
 
17
 
! Отговори
Хм преди 4 месеца
Добре че локомотивът е бил от старите,щото Сименса щеше да стане на парчета.