Клипове ще популяризират малко познати места у нас

Ще се подготвят 20 видеа на български език и английски
26 авг 2020 12:39, Анисия Иванова
3
Клипове ще популяризират малко познати места у нас
Снимка: БГНЕС

Министерството на туризма започва излъчването на рекламните клипове за популяризиране на малко познати места. Клиповете са направени съвместно с представители на Асоциацията на екскурзоводите в България.

Инициативата за популяризиране на малко известни местности и туристически обекти е в изпълнение на поетия от вицепремиера и министър на туризма Марияна Николова ангажимент към екскурзоводите по време на работна среща с тях в края на месец юли, съобщиха от Министерството.

Целта е да се насърчи работата и търсенето на местните екскурзоводи, които представляват една от най-тежко засегнатите професии в сектора заради пандемията от COVID-19. Чрез клиповете с тяхно участие ще запознаем туристите с това, което би допринесъл един добър екскурзовод за пълноценното им преживяване. Ще покажем лицата на тези, които знаят и пазят нашата история, традиции и забележителности.

Кампанията включва заснемането на 20 видеа, представящи по-малко известни дестинации и културно-исторически паметници у нас, но с голям потенциал за развитие. В клиповете екскурзоводи разказват любопитни факти за места и забележителности, които са с ниска посещаемост от българските и чуждестранните туристи.

Първият клипове показват част от неземната красота на Източните Родопи - каньона и поречието на река Арда. Това е едно от най-живописните места у нас, което започва да набира популярност в последните две години.

Вторият клип е посветен на Ротондата „Св. Георги“ в София. Покрай нея всекидневно преминават стотици жители и гости на столицата, но малцина са влизали в нея, за да видят петте пласта стенописи. Ротондата е смятана за най-старата запазена сграда в София, която е построена в началото на IV век.

Третият клип от тази поредица е посветен на една малко известна гробница до хасковското село Александрово. Размерът й е впечатляващ, а стенописите в нея са добре запазени. В непосредствена близост до нея е Музеят на тракийското изкуство, в който се съхранява едно от първото обработено злато в света.

С тази кампания ще бъде създадена една интригуваща поредица, която да е интересна и сама по себе си. Във времето тя може да се допълва с още епизоди от различни локации и в различните сезони. Обектите са заснети по професионален и красив начин. По този начин се цели да бъде подсилен образът на България като великолепно място, изпълнено с много места за пътешествия. Обектите и местата за заснемане са избирани в тясна координация на екскурзоводската гилдия.

Общата стойност на целия проект е 29 940 лв. Кампанията стартира първо в социалните канали на Министерство на туризма в рубриката „Видеогалерия“. Клиповете са на български език и със субтитри на английски език.


3
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
3
0
 
2
 
! Отговори
Иво преди 1 година
Боже какъв бюджет- 20 видеоклипа за 29 940 лв! За тази цена навярно ще ги снимат с мобилни телефони, и то с по-евтинки телефончета! Те не могат си платят само бензина за посещението на обектите.
2
0
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Некадърници! Сетили са се. Ентусиасти са направили такива клипове отпреди години. Чакам да видя какво и как ще представят. Нещо от сега ме съмнява качеството на работата им, предвид 30-годишният им доказан мързел.
1
0
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Ураааааа!