Започва ремонт на АМ "Тракия" между Оризово и Стара Загора

Предвижда се той да приключи в началото на ноември
2 окт 2020 14:49, Ния Христова
24
Започва ремонт на АМ "Тракия" между Оризово и Стара Загора
Снимка: БГНЕС

В понеделник започва поетапният ремонт на автомагистрала "Тракия" и по-точно на отсечката между Оризово и Стара Загора, съобщиха от пътната агенция, предаде БНР.

Първите 12 км, които ще бъдат ремонтирани, са от пътен възел "Белозем" до пътен възел "Оризово".
 
Предвижда се ремонтът да приключи в началото на ноември. 
 
По време на ремонта трафикът ще се извършва двупосочно в платното за София. След подновяването на платното за Бургас, през следващата година ще се работи и по платното за столицата.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


24
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
22
0
 
2
 
! Отговори
Спиро преди 3 години
Един път пише между Оризово и Стара Загора, после между Белозем и Оризово, хайде да се разберете какво ще ремонтирате. Наредени са така: Белозем - Оризово - Стара Загора
21
2
 
6
 
! Отговори
ПроСоТо преди 3 години
пътя от Пазарджик до Пловдив-36 км,е строен от германците през 1939-та..Ремонтираха го едва преди месец,макар че изобщо не беше за ремонт...та така с "ремонтите" и най-вече с "УСВОЯВАНЕТО"..
20
1
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Този път е олицетворение на идиотщината която цари в нашата страна.Значи в Европа пътните техници и хората които опрерират с тези машини могат да взима по 5-6 000 евра месечно да осигуряват качество и количество на материалите и да излизат на печалба. А ние плащаме същите пари за проектите обаче плащаме на 5 човека от малцинството с лопати 20 пъти по евтино заплатени и даже и от материали пестят ,че и гаранция не искат да дават.Това е лакомия в космически измерения.Тези са за чистене.
19
2
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
За пореден път 100000 ремонт на бижуто на дон Тиквун.
18
1
 
2
 
! Отговори
Въпрос преди 3 години
Значи от данъците се отделяха пари за поддръжка на пътища обаче понеже не стигат решиха да събират винетни такси като има над 4000 000 автомобила това са 400 000 000 годишно като не броим тежкотоварните и преминаващите.Всички нови пътища се строят по евро проекти.Е къде са тези пари господа? Така ли тези 400 000 000 годишно не стигат за ремонти ?
17
1
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Сега без обществена поръчка за 3 месеца ще изсипят пари повече отколкото когато е построена и но сега няма да се строят големи съоръжения, мостове и детелини. Непрозрачното харчене през държавната фирма, целящо заобикаляне на обществените поръчки поражда основателни съмнения за корупционни схеми
16
1
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Този участък го строиха батко и братко по времето на Станишката ... Еи така,да се знае!
15
0
 
9
 
! Отговори
Положението преди 3 години
С тази липса на основа и един метър асфалт да сложат пак същото.Така е като строят с пръст ,че по евтино и материала и разхода по превозването.Това се случва когато проектите са реализирани на принципа бране на череши тоест две в устата една в кофата.И защо не гласуват един закон като са такива тарикати гаранцията за пътя да е 20 години ?В крайна сметка това е път не е кашкавал.Какви са тези 3-5 години.Сладки са държавните парички но трябва и отговорност като предоставяш ''качество'' .
14
1
 
1
 
! Отговори
LosHo преди 3 години
За п-щето на Доган - ТЕЦ Варна, много лесно разписаха 240 милиона, но за "лятна магистрала Тракия" чак сега се сетиха
13
2
 
7
 
! Отговори
ЛоШо преди 3 години
Пак много издържа. Във Варна ни правят улици и булеварди, които се развалят на втория месец.
12
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
До Стоян Г.И защо ви не си я ремонтирахте в рамките на гаранцията след като е строена *** вашето управление кое ви попречи?
11
1
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
До АнонименМи нормално да е по висока след като тя е строена преди 40 години.
10
0
 
5
 
! Отговори
Електра преди 3 години
До ilchi81Как кога, това е единствения участък направен от Царя и СС Момата. Но когато СС Момата е ходела на проверки, сигурно е седял във някой батко, и е подскачал нагоре и надолу, затова и пътя е нагънат..
9
4
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Куче влачи, диря няма!!!Защо сутринта чух коментари, че цената за ремонта щяла да бъде по-висока от цената на самото построяване на магистралата???
8
2
 
7
 
! Отговори
Електра преди 3 години
До АнонименКомуняците, Костов и Царя какво ремонтираха и направиха. Помним БСПдирастите какви далавери и схеми въртяха аз на батко той на братко...
7
2
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
А хората, които загинаха по тези дупки Бог да ги прости.... Лично пред мен ремаркето на ТИР влезе в дупка на тази т.нар. магистрала и така се разклати, така се разлюля, че реших: "Край! Обърна се!" Е, не се обърна, но стоката вътре не знам на какво става. Отделно си обясних и как онези 2 ТИР-а се обърнаха и минаха през мантинелата и убиха хора. Доста хора. Да почиват в мир! Това е пълна подигравка. ЕС. 2020г. Демократизирана България.
6
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Грешка не до Пилето , а до четвъртия коментар.
5
1
 
1
 
! Отговори
ilchi81 преди 3 години
До Пилето - а участъка Чирпан-Стара Загора кога е пуснат и колко години беше гаранцията? И в какво състояние е ?
4
0
 
3
 
! Отговори
До втория преди 3 години
Бая гаранция ще да е била. От Белозем до Оризово участъка преди 20 години е построен.
3
2
 
13
 
! Отговори
Пилето преди 3 години
Най-накрая. Срамота беше толкова време да отлагат.