Срути се скат от новостроящия се участък на АМ "Струма" край Симитли

Той се е свлякъл заедно с поставената предпазната мрежа и рогозката под нея
1 май 2021 09:20, Петя Славова
168

Снимка: БГНЕС

Срути се скат на новостроящия се участък ЛОТ-3.1. на АМ "Струма" край град Симитли, предаде БГНЕС.

Още през миналата седмица бе видно, че скатът е готов да се срути. Това е станало факт след поройния дъжд в сряда. Участък от ската се е свлякъл заедно с поставената предпазната мрежа и рогозката под нея. Паднала е предимно пръст и дребни камъни, които са запълнили 2-метровата "джоб"-стена под ската.

Отляво на срутването скатът също тръгва да се свлича, има разкъсани участъци от мрежата и поставената под нея лесозащитна рогозка.

Срутването е в готовия още през миналата година 2-километров участък от рудник „Ораново“ до Сухата река. Той е с поставена настилка, замрежен скат, маркировка и пътни знаци. Мрежите бяха поставени от алпинисти миналата година а през есента участъкът неофициално бе пуснат в експлоатация за 20-на дни.

Той отново бе затворен, тъй като при косото включване в ГП Е-79 тежките камиони започнаха да рушат асфалтовото покритие.

Проблемът е, че скатът е почти отвесен, но така е по проект.

В момента от този ЛОТ се строят мостовете от северния вход на най-дългия тунел у нас-"Железница", правят се по нова-"избутваща технология. Единият мост е готово-той минава над стария път Струмско-Долно Церово, жп-линията София-Кулата, ГП Е-79 и р. Струма. Вторият мост тези дни премина също над Е-79, готов е почти половината. Дясната тръба на тунела в посока Благоевград е прокопана, пред финал е и лявата.

След тунела в посока Симитли на южния изход моста е готов, следва също много стръмния скат срещу с. Железница.

Трасето на автомагистралата от този скат до Сухата река все още се трасира. След това следва готовият участък, чийто скат се е срутил.

ЛОТ 3.1 Благоевград – Крупник е с дължина 12.6 км., проектът включва изпълнението на два участъка: участък 1 от км 359+000 до км 366+000 /7 км. и участък 2 от км 370+400 до км 376+000 с дължина5,6 км. По втория участък все още не се работи.
 


168
Още по темата: СимитлиАМсрутванескат
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
116
1
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Нeкaдъpна работа, работа, работа. Хахахха.
115
4
 
7
 
! Отговори
Христо Христов преди 1 месец
До 97Ц. Тошовите комунисти строяха добре. Те затова и демократизаторите на Луканов го свалиха... а и западът им помогна.
114
3
 
12
 
! Отговори
Джипко Бибитков преди 1 месец
Земетресението в Япония е виновно.
113
6
 
12
 
! Отговори
Магистралите... преди 1 месец
Магистралите на г-н.Борисов - безценни...
112
5
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Такава работа, работа, работа трябва да се заплати с бой, бой, бой!
111
7
 
16
 
! Отговори
66225 преди 1 месец
Хубава работа, ама гербопитешка! Кражбите за пълненето на тулупските чекмеджета нямат край!!!
110
4
 
11
 
! Отговори
Ф.С.В. преди 1 месец
Имало една Европейска Държава -която правела ремонт на ремонта на ремонта!!! И общо взето цялата Държава била винаги в постоянен ремонт!
109
5
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Последните месеци, не бяха суши, наводнения, свлачища, разбити магистрали със десетки умрели, джуджета, чекмеджета. Някой съботира Бойко, а той само работа работа работа.
108
4
 
8
 
! Отговори
До 107 преди 1 месец
Да платят, но като ги дадат на японски фирми строежите, няма да има лапачка. Друго си е на "нашите" хора Автомагистрали да ги дадат и да се купуват материали на тройно завишени цени.
107
4
 
17
 
! Отговори
Ха-ха-ха... преди 1 месец
В историята на строителството сегашния период ще се запомни като: ,,КОГАТО ОРГАНИЗИРАНАТА ПРЕСТЪПНОСТ СТРОИ ПЪТИЩА ПО НАГЛАСЕНИ ОБЩЕСТВЕНИ ПОРЪЧКИ"! Щеше да е учудващо ако не се случваха такива дребни нещица като ремонт на ремонта на ремонта за да има работа,работа, работа...
106
2
 
9
 
! Отговори
Кмета преди 1 месец
В Симитли мислят само за секс,затова и така се получава
105
4
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Работа, работа, работа, но сега ще трябва още повече работа, работа, работа, за да оправят пораженията. Срутват се строежите на Фончо, както и властта му.
104
2
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
До ДзъАма тряа се забрани и лошото време, че и без превозни средства се рушат.
103
3
 
18
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Джипко вече няма и за какво да се хване. Всяко му действие и изказване е свързано със загуба на много гласоподаватели. Прозрачен, разкрит, и на децата е ясен, но и те не му се връзват. Само блещи пръдни от Банкя, но каквото се случва говори само за себе си. Символ на некадърност, неграмотност, мутренство, лъгане и крадене.
102
4
 
12
 
! Отговори
Ф.С.В. преди 1 месец
Абе като не можете да правите магистрали и скатове- платете на екип инженери от Япония!! Ще ни излезе по евтино!!! Там в Япония цели планини пробиват за влакът стрела!! С километри тунели през Планини!! Тук някакви се мислят за "инджинерчита" и правят само бели!!
101
1
 
7
 
! Отговори
МНЕНИЕ преди 1 месец
Проектите за скатове на Магистрали в България са Грешни - това всяко Дете го знае - това е Организирано Свлачище и без Дъжд .Не знам какви Проектанти използва Държавата , но е Задължително да ги смени и Главния Прокурор да ги покани в Съда за Корупция и Убити невинни хора .
100
2
 
17
 
! Отговори
Дзъ преди 1 месец
Предлагам в България да се забранят тежкотоварни превозни средства... въобще да се забранят всякакви моторни превозни средства, че ни съсипват хубавите магистрали....и въобще да се разрешат само рикши и велосипеди, а пешеходците да са по чорапи...за всеки случай... много ни е деликатно-нежно строителството
99
0
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
До Анонимен 101Начи да строи и да пада да строи и да пада така ли ? Ха ха ха ха ха ха ха
98
2
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Тикварско изпълнение!
97
10
 
3
 
! Отговори
ФИГУРАНТ преди 1 месец
А НЕ! СЕГА всичко е отговорност на Румбата, амакато иска да УПРАВЛЯВА да го прави, видяхме, че бай СлаФчУ не МОЖЕ ДА ВДИГА САМОЛЕТА, очакваме льотчика...