600 млн. лв са нужни да се платят за ремонти на пътища

МРРБ извършва проверка на договорените дейности
5 юни 2021 11:55, Петя Славова
49
600 млн. лв са нужни да се платят за ремонти на пътища
Снимка: БГНЕС

Работна група под ръководството на заместник-министъра на регионалното развитие и благоустройството Тодор Анастасов извършва проверка на договорените и изпълнени строително-монтажни дейности по републиканската пътна мрежа, възложени от Агенция "Пътна инфраструктура", съобщиха от МРРБ.

Към момента е установено, че над 600 млн. лв. са неразплатените от АПИ средства към фирми, изпълнили строително-монтажни работи по републиканските пътища, при бюджет на агенцията за тази година от 874 млн. лв. В допълнение АПИ е възложила строителни дейности за още над 2 млрд. лв.

След приключване на проверката, всичко, което е извършено качествено и в срок, ще бъде разплатено на фирмите.


49
Още по темата: МРРБАПИремонти
Още от Страната
Евростат: Сред страните с най-висока детска смъртност сме в ЕС
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
12
1
 
2
 
! Отговори
1 преди 2 седмици
А толкова качествено и ефтино,ги строеше пътищата,нашия вожд-слънце.
11
2
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 2 седмици
Герберастите обръчи от фирми да върнат написаното и ще има.
10
1
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 2 седмици
До7.България преди'45 не е имало и един асфалтиран километър главен път.Всички бяха макадам пътища,подържани от кантонери назначени от общините,като пъдари.Чак след47-48година започна и асфалтирането на междуградскитепътища.А в последствие и на всеки селски мегдан не само пътя до селото.Верно,че нямаше и магистрали но пък нямахме и коли за магистрали.Тогава емисари от запада предлагаха да внасят коли и да ни построят магистрали.Това и става сега но не за нас,а за тях .Проблемът е в държ.чиновник
9
1
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 2 седмици
Какъв е ефекта от ТОЛ системата.Бяха похарчени около 200 милиона за нея,а колко са приходите досега от нея,никой не е съобщил.Ами от винетките?В Германия има пътища още от преди ВСВ и до сега не са мръднали,а в БГ-то,се ремонтират през седмица,за милиони.То не е само да кажеш,че се строят магистрали а ефекта е в това те да са трайни и безопасни.За съжаление в БГ нито една не е такава.Само отделни пътища строени преди 89-та все още не са мръднали макар и да не се подържани от 40-45 години.
8
2
 
6
 
! Отговори
Cat преди 2 седмици
Що? Боко нали пострОи магистрали оттук до края на света!? Какви пътища искат още 600 млн. лева?!
7
7
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 2 седмици
България е била богата страна преди 1944 защото не е имало коли и пътища хората да водили уседнал начин на живот сега 2 млн автомобила от Европа ГСМ резервни части застраховки пътища за да минават турските тирове за Европа и всичко това източва държавния бюджет
6
1
 
6
 
! Отговори
СОФИЯ преди 2 седмици
В СОФИЯ СА НА 50ГОДИНИ АСФАЛТА НА УЛИЦИТЕ В КВ СВОБОДА .......КАКВО ФАНДЪКОВ РАЗВИТИЕ
5
1
 
8
 
! Отговори
Радослав преди 2 седмици
Значи за пътища които са на ниво рисунка пари има и даже са вече авансово платени, а за пътища които са физически ремонтирани пари няма. Гениална логика от АПИ.
4
1
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 2 седмици
А са откраднати милиарди при строенето, ремонтирането и ремонта на ремонта им.
3
0
 
18
 
! Отговори
Анонимен преди 2 седмици
Много правилно решение, плащането да е след проверка на качеството, така трябва!
2
3
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 2 седмици
До Анонимен 1За да направиш нови пътища, ще трябва да изчагъркаш далаверите, дето още НДСВ започна да ги върти с пътищата, Торйната коалиция ги пое, а ББ направи стана спец в тях.
1
15
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 2 седмици
И какво сега, Радев от утре ще ви направи много качествени пътища ли? По качествени от тези на Борисов ли?Ами давайте, къде се строи вече този много качествен път?