Влакове се движат със закъснение заради жегите

Те са от порядъка на 30-40 минути, но има и по-големи закъснения
39
Влакове се движат със закъснение заради жегите
Снимка: БГНЕС

Заради нагряване на железопътните релси някои от влаковете се движат със закъснение от порядъка на 30 до 40 минути.

Има влакове и с по-голямо закъснение, каза за БНР Ивайло Георгиев, ръководител на Отдел "Организация на превозите в БДЖ-Пътнически превози".

За закъснението са информирани жп-гарите, както и влаковите диспечери.

Няма как предварително пътниците да бъдат уведомени точно кога влакът ще пристигне в определена гара, каза още Ивайло Георгиев.

"В цялата отсечка между София и Варна през Плевен има ограничение на скоростта на движение и в отделни участъци между Септември и Пловдив, Пловдив-Димитровград и Димитровград-Свиленград - участъците от железопътната мрежа, където са най-много ограниченията по скоростта на движението на влаковете", обясни той.


 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


39
Още по темата: влакжп транспорт
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
24
0
 
4
 
! Отговори
Влаковете преди 2 години
се движат със закъснение и без жегите. Това си е нещо обичайно за БДЖ....
23
4
 
2
 
! Отговори
БДЖ преди 2 години
Нали смениха стария директор на БДЖ,заради закъснение на влаковете .Сега новият дали ще бъде сменен?
22
9
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
при Радев всичко изостава, само кражбите грабежите и убийствата са на макс. За катастрофите сигурно четете какво става - пълен произвол по улиците никой не спазва нищо. Това са мръсните комунсти, радево време
21
0
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
До Да, ....Аз не съм от Елена но там от години не се движат влакове и не знам как си отишъл с влак. Вярно има ж.п.гара и ж.п.линия. Интересно от коя гара си тръгнал за Елена.)))
20
0
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Акато е студено има ли избързване?
19
1
 
2
 
! Отговори
кондуктор преди 2 години
а на времето влаковете чакаха по гарите щото пристигаха по рано :) направо хвърчаха :)
18
1
 
8
 
! Отговори
Джедай Мастър преди 2 години
Нормално. Заради температурата металът се разширява, релсите се удължават и влакът трябва да измине много по-дълъг път.
17
1
 
8
 
! Отговори
от Плевен преди 2 години
Ние пенсионерите от Плевен си слагаме по 40-80 2.5 L кафява бутилки от бира на балконите, а от жегите водата се затопля и се къпем, перем. Банята при мен е на балкона, въобще не ми пука за това, че някой ще ме види чисто гол. Има какво и да покажа.През зимата по същия начин слагам по 4-5 бутилки до големите тръби до парното в банята и не включвам бойлер. Пенсионерите сме големи иноватори, правим страхотни неща да си подобрим финансовия баланс. Ами с пенсия от 545 лева едвам свързвам нещата.
16
2
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Откога се цензурира Хаджигеейоов?
15
0
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Някои от тези засуканите, Салвун с часовника за 150х евро, Куурнела, *** биха ли се качили на влака дето е без климатик - разбирасе , че не - но иначе "мислели" за народа.
14
1
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
*** съм.Казвам ти да се прибираш,маме.Хайде,че ще изпуснеш новините.
13
2
 
3
 
! Отговори
Да, .... преди 2 години
Днес ходих с влака до град Елена, но от големите жеги релсите така се бяха нагрели, хем е и в Балкана, че влака близо до с. Церова кория излезе из релсите и пое към биологичните лозя които бяха наблизо. Жега, жега, а птичките пееха и жадуваха. Машиниста, бай Върбан от Златарица им нале по една кофа с чиста вода.Дойдоха специалисти от Северна Трансилвания е качиха влака на релсите и той пое към Елена.В Елена имаше кьор софра, много пиене и яко раздаване на големи пържоли от добро месце.
12
4
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Напротив,има.И те все още са навсякъде,и най-вече в парламента.Затуй е най-добре да вземете мерки и дружно да се изнесете към Масква или Пхенян.
11
0
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
При комунистите съм учил и аз,но за ваше нещастие съм ходил по чужбина и съм видял хората как и с какво работят.При това тяхното излиза по-евтино от нашето.Хората си правят сметка Не раздуват щата,че да държат техни хора на заплата а купуват едно камионче и то обслужва двойно по големи райони от тия,които трябва да ги обслужват хрантутници те.И до утре да говорим,вие пак ще си милеете за мизерията и за тоталитаризма на неуките партизани.Така че,няма смисъл.
10
3
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
До 18 Напълно си прав Всичките директори,началничета и малки шефчета са с комунистическо мислене и идеал.И това в 21-ви век.Скоро няма да догоним технологически западните държави,именно заради *** комунистически ***,като този от долния коментар,който обяснява,че наставовият път и дървените *** са най-хубавото нещо.Лошото е,че и даскалите са същите задръстеняци и учат новите поколения на примитивизъм.
9
6
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Куманярите докараха на България примитивизъм. Железопътната инфраструктура е едно от най-ярките доказателства за примитивността на колхозните допотопи.
8
3
 
4
 
! Отговори
Гай Баньо преди 2 години
Дрън не дрън...това са фактите.Не искате да плащате и мизерствате.Когато сте готови да плащате по 50 лева билети,тогава ще сравнявате японската и българската железница.А дотогава стоите тихи.
7
1
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
До 13 Стига си говорил глупости.Безнаставовите релси са най-доброто решение,а относно траверсите е нормално да се сложат циментови.При по големи скорости се получават по големи вибрации.Ако бяха дървени щеше да се налага да се сменят през 5 месеца.
6
4
 
9
 
! Отговори
Гай Баньо преди 2 години
Нали не сравняваш БДЖ с ДБ Дойче Бан?Защото ако го правиш,първо започни с цените на билетите.Пътувате 30км. за 2 лв. и очаквате пълен лукс ли?Да ви сервират кафе и закуска?За каквото плащате това ще ползвате.Когато се научите да си плащате,тогава ще искате.Такъв е животеца.
5
2
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Виждате ли на снимката какви *** са сложили от цимент. Това е най голямата грешка. Цимента има свойството да се пързаля. А когато се изпързаля релсите се изкривяват. Още една грешка и то фрапираща направиха че завариха наставките. Тези наставки ги оставяхме умишлено за да може при голяма жега да се разширяват и при студ да се свиват. В тези горещини които не е имало от 40 години всички релси ще деформират. А това е предпоставка за страшни катострофи.