Кап. Богданов: Дневниците на "Вера Су" са пренаписани

"Държавата закъсня прекалено много", смята председателят на Българската морска камара
7 окт 2021 09:43, Ния Христова
24
 
Товарният кораб "Вера Су" вече 18 дни е блокиран между скалите край Камен бряг. Председателя на Българската морска камара - капитан далечно плаване Богдан Богданов смята, че българските власти са закъснели с действията си. 
 
"Не само нашата администрация, а държавата закъсня прекалено много. Първото нещо, което трябваше, е представители на "Гранична полиция" да се качат без всякакво забавяне на кораба. Да се вземат корабните документи, включително навигационния дневник, да се разпита екипажа и да се вземат проби за алкохол и наркотици. Това следване да стане незабавно. Сега вече е прекалено късно и по никакъв начин не може да се твърди, че екипажът  е пил или е взимал упойващи вещества", обясни той пред Bulgaria ON AIR
 
Кап. Богданов е категоричен, че е закъснял и водолазният оглед. През цялото това време най-вероятно на борда дневниците са манипулирани. 
 
"Аз за себе си съм убеден, че тези два дневника, за които стана въпрос, са пренаписани съгласно указанията на корабособственика и застрахователя", подчерта той.
 
Цялото интервю гредайте във видеото.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


24
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
18
0
 
0
 
! Отговори
АНОНИМЕН преди 2 години
Първо държавата, а къде се намира тя?
17
1
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Много са готини тия, дето се обаждат после и те получават какво е трябвало да се направи!!! Ами да си се намесил, като толкова знаеш.
16
1
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
До Анонимен 9 - по времето на бай Тошо имаше и баржи и кранове и подводници, а,а след 12 г. управление на неговия бодигард - нема ни едно от трите! Извод: Едно е да туправлява бай Тошо, съвсем друго е да управлява неговия бодигард!
15
0
 
11
 
! Отговори
Бай ви Ганя преди 2 години
Нужен е някой с топки да разпореди и удари по масата. Но както казват много са панталононосците, но малко мъжете. Акъл дават едни кариеристи криещи некадърността си зад виртуалните бюра мимикриращи егото им непокрито със знания и прегърнали криворазбраното бай ганьовско: Шамар да е, ама на келепир да е. Кап. Богданов да внимава да не го жертват само и само за келепира на частната спасителна фирма.
14
4
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Бойко Борисов ли е виновен ,че екипажът не е незабавно арестуван и чиновниците не са взели веднага корабните документи?Иначе ревът за спасителен кораб !И да го имаха ,щеше някоя дивотия да сътворят ,както направиха с изсипването на тор в морето!!!
13
1
 
17
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Всички се оправдават барабар с ония парашутист министъра, че сме нямали вече спасителен кораб. А някой знае ли какви дейности извършва този спасителен кораб?! Ами гарантирам ви, че не е дърпане на заседнал кораб и разтоварване на товар. А този капитан Богданов е абсолютно прав за първите действия, само че партийните дейци в Морска администрация хал хабер си нямат от морско право и действия при аварии.
12
0
 
10
 
! Отговори
Шуменският параход преди 2 години
Капитан, старши, втори и трети помощници.Рулеви (няколко), машинна команда, боцмани, готвач и т.н.В случая екипажа е от 9 човека.Турски собственик, екипаж май от турци (те моряци по занаят, а не по образование).Рейса ( от тръгване до пристигане в Турция) да е максимум едно денонощие.Поради това собственика не е окомплектовал екипажа.Казал си е, че ще изкарат ден-два нагоре и ден-два надолу.Въпреки, че се движат в близост до брега, са пуснали автопилота и си пийват йени ракъ.На мостика никой.
11
0
 
4
 
! Отговори
До мвр и мно преди 2 години
пич пишеш глупости за неща от смътните времена преди 30 години.
10
1
 
6
 
! Отговори
до мвр и мно преди 2 години
до там я докараха че взаимно не си пизнават звания и пагони. Особено с тез малките пешлемета полицайчета дето и казарма не да ходили.
9
2
 
3
 
! Отговори
мвр и мно преди 2 години
До Анонименкак да се молят - те си имат " отношения " още от цигарената афера в база Атия
8
2
 
15
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Ба си чудото 700 000 служители в таз държава, а нямаме една хеликоптерна линейка, нито аварийни кораби, баржи и кранове. Да не говорим за подводници освен онзи дърт варел на океанологията, за който требат 1 милион за ремонти.
7
2
 
37
 
! Отговори
неандерталец преди 2 години
Такава ни е всичката работа. Навсякъде по държавните институции са назначени свои хора, които нямат достатъчна компетенция, а също и мотивация. Защо да се насилват след като имат гръб и никой с топ не може да ги помръдне от местенцето им?
6
1
 
33
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
шефа на гранична полиция да си ходи. Злоупотреба с бездействие. Ако не са имали как да се качат, можеше да помолят военните, гарантирано щяха да се оправят има подготвени подразделения. Е да ама как МВР ще моли МО.
5
3
 
14
 
! Отговори
www преди 2 години
Не знам от гледна точка на държавата, дали това има значение (какво пише в дневника)... Единствените за които има значение са собствениците на кораба и застрахователя му...
4
4
 
12
 
! Отговори
ммм преди 2 години
Авторката да вземе отново да прочете това което е написала и да види дали няма правописни грешки в текста!
3
1
 
28
 
! Отговори
Dinosaurus преди 2 години
Има си хас след 17 дни "творчество". И завършват с "чукайте си ги на главата, и кораба и отровата, прецакахме ви морето"
2
4
 
33
 
! Отговори
expert преди 2 години
Вече и на пияниците на село, им стана ЯСНА ЧЕ СТАВА ВЪПРОС ЗА ОБМИСЛЕН СЦЕНАРИИ! това е сценка с възможни мотиви - Диверсия от Турция, застрахователно упражнение за инкасиран на едни пари от стар кораб..т.н...
1
1
 
27
 
! Отговори
Ивана преди 2 години
Не думай!