Blizoo смени изпълнителния си директор

Ищван Полони ще бъде заменен на поста си от Бернт Андерсон
Обновена: 27 фев 2012 14:40 | 27 фев 2012 13:56, Бойчо Попов
79
Blizoo смени изпълнителния си директор
Ищван Полони вече няма да е директор в Blizoo. Снимка: компанията

Бордът на директорите на телекомуникационния оператор blizoo Media and Broadband и Ищван Полони се договориха, че той се оттегля от позицията изпълнителен директор на компанията, считано от 24 февруари 2012 г.

Бернт Андерсон ще поеме ролята на изпълняващ длъжността изпълнителен директор, докато Ищван Полони ще продължи да подкрепя борда през преходния период, пише в съобщение на компанията до медиите.

Полони пое управлението на blizoo през ноември 2009 г. след сделката, която обедини Евроком с конкурентния КейбълТел и формира нов цифров кабелен оператор и интернет доставчик в България и Македония.

През последните две години и половина Полони ръководи бизнеса на компанията от интеграцията след сливането, представянето на новия бранд blizoo, цялостната трансформация на функциите, ориентирани към обслужването на клиенти, модернизация на технологичната мрежа, до повишаване способностите на организацията. Целта бе постигането на много по-добри оперативни резултати и устойчив ръст на абонатите и приходите.

Шведът Бернт Андерсон има дългогодишен опит в кабелни компании и компании за продажба на дребно, заемайки позиции на изпълнителен и финансов директор.

Още технологични новини четете в Investor.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


79
Още по темата: blizooИщван Полони
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
71
2
 
1
 
! Отговори
Пак съм аз преди 11 години
МОЛЯ,АКО НЯКОЙ ЗНАЕ АДРЕС НА ОФИС И ТЕЛЕФОНИТЕ НА ГЕНЕРАЛНИЯТ ДИРЕКТОР НА BLIZOO ЩЕ СЕ РАДВАМ ДА МИ ПОМОГНЕТЕ ДА ГИ ПУБЛИКУВАТЕ ТУК! Искам да се оплача от услугите им,а те не ги дават!
70
2
 
0
 
! Отговори
Павлова преди 11 години
Тази компания са пълни измамници! Лъжат и мамят,че си сменят данните и ПО ТЕЛЕФОНА ИСКАТ АЗ,КАТО ТЕХЕН ПОТРЕБИТЕЛ ДА ИМ ДАМ ЕГН-то си! А ЕГН-то не се е променяло,имат го втори път в договора. И КОГАТО ГИ ПОПИТАХ ДАЛИ ТОВА Е РАЗПОРЕЖДАНЕ НА ТЕХНИТЕ ШЕФОВЕ ТЯХНАТА СЛУЖИТЕЛКА ЗАПОЧНА ДА МЪНКА! ВТОРО: ОТКАЗАХА МИ ДА МИ ДАДАТ ТЕЛЕФОНИТЕ НА ТЕХНИТЕ ШЕФОВЕ ДА ГИ ПОПИТАМ ТЯХ ДАЛИ НАИСТИНА СА ИЗДАЛИ ЗАПОВЕД ДА СЪБИРАТ ЛИЧНИ ДАННИ НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ СИ ПО ТЕЛЕФОНА. Моля,знаете ли тел. на директорите ИМ ?
69
3
 
1
 
! Отговори
расате преди 12 години
В продължение.Т.е. малките местни тв и нет доставчици със задействане на правовата система няма да оцелеят-тъй като ще се секне краденето на телевизия от мастодонтите-Булсатком и Близу и някой сателити,а и ще трябва да извадят всичките си клиенти на показ.Но ако трябва да бъда честен все още този момент е доста далеч.Поздрави
68
3
 
1
 
! Отговори
расате преди 12 години
Blizoo е мастодонт-и като всяко голямо животно нещата се случват по бавно-особено в малките градове-т.е. има места където клиентите им са страшно доволни и обратното-има места,където са страшно недоволни.Следя компанията и смятам ,че ден и с ден нещата се променят към добро-лошото е,че чужденците се настройват бавно към българската действителност и много експериментират-тази постоянна смяна на промоции,условия и цени ще ги убие.А до малките оператори-много от тях крадът и не декларират абонати.
67
2
 
2
 
! Отговори
Canko преди 12 години
Какъв е този негативизъм. Когато има някой доволен клиент, коментара му тук се оценява отрицателно (с ръчичка надолу). Големи сте кучета. Всеки има право на избор и мнение. Като не сте доволни от услугите, платете си неустойките и се махайте. Другите доставчици също не са цвете за мирисане. Всеки има предимства и недостатъци.
66
1
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Толкова ли няма грамотни Българи, че карат тези пишман мениджъри от някъде си...
65
1
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Близу са гола вода и кал по гърба
64
4
 
3
 
! Отговори
Станко преди 12 години
Все пак не може да се отрече, че се стараят. Новото им EPG е супер удобно. Освен това обслужването се подобрява.
63
5
 
2
 
! Отговори
a преди 12 години
В СФ, най-добрия нет имат Онлайн Директ. Досега никога не съм имал спирания на нета повече от 1 час, и то защото грешката е от времето примерно или профилактика. Да ти спре нета става един път на 3-4 месеца.
62
3
 
5
 
! Отговори
!!! преди 12 години
От малък град съм, ползвам услугите на Близу, но съм страшно недоволен. Преди дни нямахме нет 2-3дни , преди седмици пак имаше ден-два без нет и когато им се обадя само мънкат, а аз съм на договор и си плащам всеки месец вноската. Ще ги сменям само да ми изтече договора и повече с тях никакви взаимоотношения!
61
5
 
2
 
! Отговори
CoolBox преди 12 години
Ще направя пряка реклама само защото съм много доволен. Никой не ми плаща за това. По-скъпо е с 5 лева средно, обаче е брутално стабилен и мощен интернета. Към година ще направя, денонощно работи основния комп. Аз съм по-предния дето го тормозиха с измислените дългове от близалката, там някаква рекетьорска фирма по вземанията, дадох им един особен номер на една особена служба да си търсят измислените 68 лв. и стотинки - избягаха като изгорени.
60
3
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Бил съм техен абонат и никога повече няма да бъда ако ще да останат единствени. По-калпав нет и телефон от техния не съм срещал никъде.А пък някъв техен служител тръгнал да ме убеждава,че на съм свикнал да гледам на ЛСД телевизор и затова ми се виждал лош образа.Хахаха! Да дойдат да видят сега дали е лош.Проблемите са често явление и за отстраняването им съм чакал с дни,почти седмица.НИКОГА ПОВЕЧЕ БЛИЗУ,ЗАВИНАГИ СТОЙТЕ ДАЛЕЧЕ
59
3
 
0
 
! Отговори
Заплашен преди 12 години
Да внимават за разни които им използват името. Получих смс преди около 2 години че съм бил дължал 68 лева и стотинки за кабелна телевизия Близалка нещо от София, а аз съм си във Велико Търново и дотогава не бях чувал името на тази фирма. Основните виновници в случая са ментел които са продали лични данни и номера, но намесването на името на тази фирма не прави чест на системата й за сигурност (ако въобще има такава). Оказа се, че сме няколко стотин души от цялата страна, нечували за нея
58
5
 
2
 
! Отговори
abonat преди 12 години
mnogo sam dovolen ot oslugite na blizoo, predi biah na bulsat imat otvratiteelno kachestvo, a za megalan ot kakto sa na m-tel niamamdumi. blizoo e nai - dobria dostavchik na televizia i internet v balgaria
57
6
 
5
 
! Отговори
3333 преди 12 години
Доволен съм от услугите. Само един път за цяла година нямах Интернет за половин ден и се извиниха с SMS. Веднъж след Нова година падна сигнала, обадих се навреме и реагираха веднага.Ако има някакъв проблем - обаждайте се, независимо кой е оператора. Човек трябва да е активен и да казва за проблемите, защото с гледане отстрани и с цъкане с език нищо не става. Последното не важи само за Интернет и кабелна ТВ, а за всичко.
56
5
 
8
 
! Отговори
Измъкнал се преди 12 години
Бях клиент на регионален интернет доставчик и го купиха Близу! За щастие бях на безсрочен договор, обаче се почна едно звънене и досаждане, по телефон, на вратата, какви ли не чудеса ми се предлагаха- отсътпки, пакети (двойни, тройни), някакви ваучери за 50 лева, такси от по 10 лева( за първият месец), аз не се вързах но двама колеги се набучиха! Е, сега съжаляват и чакат с нетърпение да им изтекат договорите! Аз пак съм на местен доставчик и нямам ядове- ТВ-то и нет-а са ОК!
55
2
 
5
 
! Отговори
до 62 преди 12 години
Но съм на договор.Какво правят ако спра да има плащам?Защото ми писна да им се обаждам по 3 пъти в седмица за проблеми с нета
54
1
 
8
 
! Отговори
Хуйо преди 12 години
Абе днес Лукойл защо не повиши цените на горивата??? Да не са проспали деня???
53
3
 
2
 
! Отговори
ййй преди 12 години
Както чета всички имаме едни проблеми с тези мошеници.Аз съм на договор и това е единствената причина да ги търпя.През ден се губи интернета и телефона.Звъня си от личния телефон.Ще предадем на екипа.За 1-2 дни е наред и после пак.Искам да попитам ако спра да им плащам какво правят
52
2
 
4
 
! Отговори
ZZ преди 12 години
Силвичка 49-та, русичка ли си мила?