Blizoo смени изпълнителния си директор

Ищван Полони ще бъде заменен на поста си от Бернт Андерсон
Обновена: 27 фев 2012 14:40 | 27 фев 2012 13:56, Бойчо Попов
79
Blizoo смени изпълнителния си директор
Ищван Полони вече няма да е директор в Blizoo. Снимка: компанията

Бордът на директорите на телекомуникационния оператор blizoo Media and Broadband и Ищван Полони се договориха, че той се оттегля от позицията изпълнителен директор на компанията, считано от 24 февруари 2012 г.

Бернт Андерсон ще поеме ролята на изпълняващ длъжността изпълнителен директор, докато Ищван Полони ще продължи да подкрепя борда през преходния период, пише в съобщение на компанията до медиите.

Полони пое управлението на blizoo през ноември 2009 г. след сделката, която обедини Евроком с конкурентния КейбълТел и формира нов цифров кабелен оператор и интернет доставчик в България и Македония.

През последните две години и половина Полони ръководи бизнеса на компанията от интеграцията след сливането, представянето на новия бранд blizoo, цялостната трансформация на функциите, ориентирани към обслужването на клиенти, модернизация на технологичната мрежа, до повишаване способностите на организацията. Целта бе постигането на много по-добри оперативни резултати и устойчив ръст на абонатите и приходите.

Шведът Бернт Андерсон има дългогодишен опит в кабелни компании и компании за продажба на дребно, заемайки позиции на изпълнителен и финансов директор.

Още технологични новини четете в Investor.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


79
Още по темата: blizooИщван Полони
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
51
4
 
11
 
! Отговори
! преди 12 години
Най-скапания оператор във Вселената!!!!!!
50
3
 
5
 
! Отговори
?? преди 12 години
И какво ни интересува нас това ? Толкова ли нищо не се случва в България , че пишете за висулки и ей такива неща ?
49
4
 
5
 
! Отговори
антикомунист преди 12 години
До 39: МЕГАЛАН. В пъти по-добри във всяко отношение. Проверих ги и двата оператора. Разликата е огромна. Както казах МЕГАЛАН са БМВ, а близу ЛАДА.
48
4
 
3
 
! Отговори
антикомунист преди 12 години
И още нещо: Каналите се сменят ужасяващо бавно. От канала до канал са 3 секунди тъмен екран което БРУТАЛНО МНОГО. Да прегледам каналите ми коства ЦЯЛА ВЕЧНОСТ.
47
4
 
4
 
! Отговори
антикомунист преди 12 години
И да добавя: Спряха ми нет-а в 22:30 събота вечер. По-гадно нещо е само да ти тока а ти да си в ансасьора в растройство.
46
3
 
10
 
! Отговори
антикомунист преди 12 години
Смених МЕГАЛАН с близу преди 3 месеца. Съжалявам искрено. За 4 лева на месец по-малко минах от БМВ на ЛАДА. Много са зле откъм комуникация с клиента. Бавната скорост не им работи, ако забавиш плащане те НАКАЗВАТ ВЕДНАГА със спиране и после не могат да ти пускат услугата за 24 часа, докато платиш, защото СИСТЕМАТА е спряла сигнала. А по телефона вдигат едни роботи, които повтарят само 3 изречения. НЕ МОЖЕМ. НЕ СТАВА. РАБОТИМ ПО ВЪПРОСА. близу са МНОГО ЗЛЕ. От опит казвам - ИЗБЯГВАЙТЕ ГИ АКО МОЖЕ
45
13
 
7
 
! Отговори
Силвия Танева преди 12 години
Аз съм доволна от услугите на билу в гр. Пловдив.
44
1
 
10
 
! Отговори
123 преди 12 години
биг праз!
43
1
 
30
 
! Отговори
мен преди 12 години
Това е още един повод Лукойл да повиши цените на горивата!
42
1
 
16
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Ауууу прекрасна новина, направо ахнах от щастие.И аз бегам за кафенце. Всъщност истинската причина е, че искам да го поместя в др крачол, но как съм седнал е неудобно.
41
3
 
29
 
! Отговори
Бивш клиент преди 12 години
Без да обиждам излишно фирмата - обект на новината, искам да ви споделя своя опит от техните услуги. Некоректно техническото обслужване - некачествени устройства, некачествена мрежа, бавен и некомпетентен съпорт, почти никаква техническа поддръжка.Некоректни по отношение на договорните си отношения - не желаят да прекратяват договорите на клиентите си, начисляват измислени такси, телефонен тормоз към настоящите и бившите си клиенти с искане за погасяване на измислени "задължения"
40
1
 
9
 
! Отговори
optimist преди 12 години
Браво на Близу. Отивам да си направя едно кафенце по случая.
39
4
 
11
 
! Отговори
мента лан преди 12 години
мегалан е мтел това е достатачно, булстакома духа вятър снежинки , вали сняг чисти чинията
38
12
 
5
 
! Отговори
Koko преди 12 години
Който цъка минуси да каже кои са по- добри и да се аргументира.
37
17
 
13
 
! Отговори
Koko преди 12 години
От Мегалан за интернета и от Булсатком за ТВ по- добро нема!!!
36
6
 
16
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Сбогом , Blizoo ,не стига ,че сте некоректни и нагли ,ами и сте собственност на чужденци. Сега още отивам да ви сменя. Не знам къде ще сключа договор ,но поне няма да имам нищо общо повече с вас!
35
13
 
18
 
! Отговори
Мраза окупатори преди 12 години
*** ЧУЖДЕНЦИ ВЪРВЕТЕ СИ, Бъглария за Българите
34
4
 
38
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Да обобщим - темата за смяна на директора, се превърна във форум на щастливо избягалите бивши клиени
33
9
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
poslednata godina sa supernqmam oplakvaniq neta mi e spiral za ne poveche ot 20 min i to 1 ili 2 pyti i nqma takava skorost
32
1
 
15
 
! Отговори
Гошко преди 12 години
Аз нямам даже телевизор и съм много доволен!