Петте най-големи провала на Sony

Не всеки продукт на компанията е успешен
4 юли 2014 15:40,
5
Петте най-големи провала на Sony
Снимка: bgonair.bg

Прочутият Sony Walkman стана тази седмица на 35 г. но не всеки продукт на компанията е имал толкова дълъг живот.

Един от несполучливите продукти на Sony е "Айбо" - куче робот. Цената му е била 2500 долара. Продадени са едва 150 000 бройки.

Друг провал на компанията е "Майло", който служи за сърфиране в интернет. Унищожен е от iPod Touch на Apple.

"Роли" пък е плейър робот. Той танцува в ритъма на музиката, но изобретението залязва през 2007 г.

Вижте и другите провали на Sony във видеото:

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


5
Още по темата: SonyпровалBulgaria ON AIR
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
2
0
 
3
 
! Отговори
solaris преди 9 години
Когато излезе Плейстейшън през 94 година,другите още бяха не със дискове,а със дискети,двуизмерни графики,а SONY направи революция и отвя всичко и всички,еххх какви години бяха първия плейстейшън близо 500$,още хората играха на Нинтендо бе чикиджии.
1
0
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Има продукти в които Сони винаги си държат качество. Такива са аудио принадлежностите - плеъри, слушалки и каквото още се сетите. Sony MDR-7506 са легендарен модел, които продължава да е еталон за качество в аудиобработката и звукозаписа - всички големи музиканти, тонрежисьори и въобще хора които се занимават със звук ги използват.