НАСА откри живот на 3 планети извън Слънчевата система?

Със специален телескоп са открити 7 планети, подобни на Земята
Обновена: 22 фев 2017 21:55 | 22 фев 2017 20:17, Анисия Иванова
НАСА откри живот на 3 планети извън Слънчевата система?

НАСА преполага, че живот има на 3 планети извън Слънчевата система. Със специален телескоп е открита нова слънчева система със 7 планети, подобни на Земята. На 3 от тях е възможно да има живот. Откритието бе съобщено на пресконференция в централата на НАСА във Вашингтон и публикувано в списание "Нейчър".

Звездата, известна като TRAPPIST-1, е част съзвездието Водолей и се намира на около 40 светлинни години от Земята.

Седемте планети обикалят TRAPPIST-1 на по-близки орбити в сравнение с разстоянието между Слънцето и най-близката до него планета, Меркурий.

Тъй като обаче звездата е малка и студена - около една десета от размерите на Слънцето и наполовина по-студена от него - условията на планетите може би са достатъчно добри за наличие на вода и вероятно на живот. Учените коментираха, че това са екзопланетите с най-големи шансове за живот, открити досега.

За една от планетите от НАСА със сигурност твърдят, че има вода, предполага се, че вода има на още две от тях.

НАСА ще изследва планетите за биологично разнообразие. Установена е не само масата, но и тяхната плътност.

В момента планетната система Trappist-1 се наблюдава с космическия телескоп „Хабъл“, за да се установи наличието на атмосфера на планетите.

В последната година астрономите обявиха редица открития за екзопланети - такива, които са извън нашата система. Бяха открити планети, които се въртят около две и дори три слънца.

Тази информация ми е интересна, но заглавието не е правилно написано. Личи си още от първото изречение.

Андрешко. преди 7 години
До #239. Инженер. Има и космически телескоп с име Хъбъл,който е изведен в космоса...

Андрешко преди 7 години
Заглавието на статията противоречи с изложението в нея. Между НАСА откри живот на три планети и НАСА предполага,че може би има живот на три планети има много голяма разлика,защото НАСА не е открила още живот на тези планети...

As преди 7 години
Ми спретИ!

Predlagam da izpratim Stanishev da obedini vsichki chujdozemni komunisti i da go izberat za predsedatel na planetata bez chlenski vnos.

тттт преди 7 години
Защо пишете че е открила живот като всъщност не го е открила?Какво е това евтино заглавие?

Pesholong преди 7 години
Като имаме на предвид колко време ще пътуват до Марс,камоли ще стигнат някога до Юпитер.

Pesholong преди 7 години
До ВОДОПОЙАми то не само на Европа ама и на Луната май има бая извънземни!

ВОДОПОЙ преди 7 години
Вода има и на Европа - сателита на Юпитер. Там има живот 100%. Това се знае от 10-20 години. Ще видите като направят мисия до там.А тва НАСА какво твърди е друг въпрос. Те твърдяха че са изпратили хора на Луната, но явно са ни баламосвали, щом 40 години след първото "кацане" не искат да изпращат хора. Измамници - не им обръщайте внимание.

э23 преди 7 години
Хайде, да пратим БСП там да изнасят комунизъм. Тъкмо ще се отърве България от тези родоотстъпници!

Кой ще докаже,че НАСА казва истината за тези планети ,отстоящи на близо 40светлини години,отиването до там с днешните технологии са 150 000 години само в една посока.

Gergana преди 7 години
*** ли сте? Никой никъде не е казал, че за открили живот, дори няма още спектрален анализ...дори че има вода не е 100% сигурно... Че има възможнот - ок, но това вашето е грешна и заблуждаваща новина!!!!!!!!!

Бла преди 7 години
Заглавие <-> съдържание... не намирам връзка

Земята е плоска и лежи на гигантска костенурка хората са го лазали

До инженерАла-бала това за водата!Върти се на където си искал.Пробвал съм го хиляди пъти!

z преди 7 години
МЪРЗЕЛАЦИТЕ ОТ ТВ-ТАТА,ВМЕСТО ДА ИЗЛЪЧАТ ДИРЕКТНО ПРЕСКОНФЕРЕНЦИЯТА С ПРЕВОД В ЕФИР,СЕГА,ПОСТФАКТУМ, НИ ДАВАТ"ПО ЛЪЖИЧКА".КАТО ДАВАТЕ ПО МАЛКО,КАЖЕТЕ КАКВО СА КАЗАЛИ УЧЕНИТЕ ОТНОСНО ВОДАТА-ЗАЩО СЧИТАТ, ЧЕ В ДВЕ ОТ ТЯХ ИМА ВОДА?КАКВИ СА ДОКАЗАТЕЛСТВАТА?ЗАЩОТО ТОЗИ ФРАГМЕНТ Е НАЙ-ВАЖЕН ОТ ВСИЧКО ОСТАНАЛО!!

кандиидат депутатите с номер 11 да се отправят натам с еднопосочен билет

НАСА предполага - Господ разполага.