Интернет официално уби каталога Yellow Pages

50 години изданието помага на местния бизнес
7 сеп 2017 12:52, Мартин Иванов
2
Интернет официално уби каталога Yellow Pages
Снимка: Facebook

Онлайн пространството взе още една "жертва" - половинвековния бизнес каталог Yellow Pages (Жълти Страници), който е помогнал на толкова много хора, пише Digital Trends.

От началото на този месец Yell, компанията, която издава каталога, обяви, че ще извърши последния печат на носталгичните си справочници. И не, компанията няма да се закрива, а просто следва естествения ход на нещата - минава изцяло онлайн.

Изпълнителният директор, Ричард Хенскот, обещава, че чрез новата си посока на развитие ще помогнат на милиони бизнеси да намерят своите клиенти през следващите 3 години.

Първото от последните 104 издания ще се разпространява през януари 2018 г. в Кингстън, Великобритания, а последното година по-късно в Брайтън, Великобритания - подобаващо място, тъй като там е бил разпространяван първият Yellow Pages.

За пръв път каталогът е публикуван през 1966 г. и от тогава повече от пет десетилетия служи като един от основните източници на информация за различни местни бизнеси. Но този начин на търсене отдавна не може да се мери с търсенето на локации във Facebook или Google Maps.

След 51 години продукция Yellow Pages е изключително разпознаваем бранд и се гордеем, че имаме клиенти, които са с нас от самото начало. Колко брандове могат да се похвалят с клиенти, които са с тях повече от 50 години? Гордеем се с прехода си от печат към онлайн. Както и други бизнеси, Yell следва хода на постоянните промени и иноваици. Смятаме, че сме достатъчно добре позициониране, за да помагаме на бизнесите да са успешни онлайн както сега, така и в бъдеще, казва в изявлението си Хенскот.


2
Още от
Напиши коментар Коментари
1
0
 
23
 
! Отговори
Анонимен преди 2 месеца
оф, слава богу, поне тия да спрат да обикалят офисите ни като Свидетели на Яхова