"Златно сърце" получиха журналистите от „България он ер“, Bloomberg и Investor.bg

Отличиха журналисти и компании, които популяризират благотворителни каузи
Обновена: 10 юли 2014 17:44 | 10 юли 2014 17:44, Екип на Bulgaria On Air
2
"Златно сърце" получиха журналистите от „България он ер“, Bloomberg и Investor.bg
Снимка: bgonair.bg

Персоналната, медийната и корпоративната отговорност в подкрепа на благотворителните каузи - върху това акцентираха организаторите на годишните награди "Златно сърце", които бяха връчени за първи път в София. Организаторите - екипът на списание Business lady, отличи компании и журналисти, които допринасят за популяризирането на различни благотворителни инициативи. „Златно сърце“ в сферата на образованието получиха и журналистите от медийна група „България он ер“, телевизия Bloomberg и Investor.bg. Трите медии организираха за първи път конференция „Образование и бизнес. На един език ли говорят теорията и практиката?"

Награда „Златно сърце“ получиха компании и личности, допринесли за полуляризирането на обществено значими прояви. Някои от тях са свързани с подкрепа на беззащитните и семействата с репродуктивни проблеми, както и социални кампании за изграждането на дигитални класни стаи. Организаторите подчертаха ролята на българските медии, които от години популяризират благотворителните каузи и успяват да приобщят към тях и обществото. Една от най-значимите и близки до хората кампании през последните 9 години е инициативата „Повече българчета за България“.

"Ние сме посланици, които правят така, че повече хора да разберат за един проблем. От това да разберем защо младите хора не правят семейства тук и не остават, до болките на хората с репродуктивни проблеми, дечицата с неврологични проблеми. Идеята да се борим за всяко дете да оживее, да не оставяме децата да мрат като мухи, да покажем, че има начин за промяна. Сигурно звучи като медиен патос, но се оказа при нас, че е факт. Може би в началото стреснахме слушателите с кампанията, но може би ги увлече идеята, че всеки, който помага застава в ефир и казва точно как го е направил." - заяви радиожурналистката Милена Златкова.

На фона на ежедневния поток от лоши новини в телевизионния ефир малко медии отделят от времето си за добрите каузи. „Златно сърце“ за подкрепа в областта на образованието получиха журналистите от медийна група България Он Ер.

"Изключително съм щастлива, че получавам тази награда от името на медийна група България Он Ер, от името на телевизия Bloomberg и от името на Investor.bg. Трите медии, които си подадоха ръка и организираха за първи път конференция „Образование и бизнес. На един език ли говорят теорията и практиката?" Избрахме тази кауза, защото е много важно не само да говорим за образованието на младите хора, а да дадем посока на нашето бъдеще, така че това е голямо признание за нас. "Златното сърце" е за всички колеги, които имат златни сърца и никога не пропускат в новините добрите и смислени каузи." - отбеляза журналистът на България Он Ер Доника Ризова.

Основната мисия на всяка благотворителна кампания е да помогне възможно повече за преодоляването на даден проблем - кауза, в която участие трябва да вземат и институциите у нас - единодушни са наградените.

Вижте повече във видеото

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


2
Още по темата: наградаInvestorbgBulgaria ON AIR
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари