Близки на ранените в катастрофата с Местан: Той е отнел предимството!

Съселяните на Юсеин не вярват да е карал бързо с двете си деца в колата
169

Хората от село Пърлица, община  Кирково, където живее пострадалото семейство в катастрофата с лидера на ДОСТ Лютви Местан край село Загорско, обвиняват политика за пътния ад, който отне живота на 6-месечно бебе.

Хората признават, че пътният участък е опасен и само за последните две години там са станали четири тежки катастрофи. 

Още по темата
Кметът на общината Шинанси Сюлейман коментира пред Bulgaria ON AIR, че трафикът по този път е много натоварен заради прохода "Маказа“. Оттам освен български коли минавали и много румънски и украински.

Той призовава всички  да са много внимателни на това трасе.

"Нека да изчакаме прокуратурата, вместо да гадаем дали единият е карал бързо или другият не е спрял“, каза още кметът. 

Според него едва ли шофьорът Юсен е карал бързо с двете си деца в колата.

На същото мнение са и роднините на шофьора.

Вуйчото на Юсен каза, че при разговор с него, раненият мъж е споделил, че Местан не му е дал предимството,  направо е пресичал пътя и го е е ударил.

Според чичото му Юсеин не е слаб шофьор, пътува непрекъснато и вината не може да е в него.

Съседът на пострадалото семейство Салватин допълни, че той е  професионален шофьор, опитен и няма как с двете си деца да кара бързо.

Пред bTV роднини на пострадалите изразиха опасения за честността на процеса срещу Лютви Местан.

Според чичото на Юсеин "10 000 лв., колкото е размерът на гаранцията на Местан, или 100 000 лв. за него са джобни пари".

Друг близък допълни: "Той е човек с повече познати, връзки – може да го изкарат невинен".

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


169
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
87
3
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
До МирославВсеки е свободен да изкаже мнение, като не ти харесва - много ти здраве!Кой не скача е човек на ДОСТ....
86
1
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
До ДанилеНо 40 м запас за реакция нямат никакво значение?
85
1
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Юсен е можело аварийно да почне да спира и да си остане в лентата веднага след като види Местан да му пресича дясната лента и тогава щяха да се разминат може би на косъм или с доста по-лек удар. Ударът става без спирачен път защото амуджата преценява, че Местан ще го изчака както е навлязъл по средата на пътя.
84
1
 
25
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Убиваш бремена котка -> 8години затвор;Убиваш малко дете с нож във врата -> 8 години затвор;Има подкуп няма подкуп -> 20 години затвор;Убиваш дете -> 10к лева;
83
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
До МирославА, появи де човек, който оценява едно автопроизшествие по марката на колата.....
82
1
 
12
 
! Отговори
апо преди 5 години
На всички е ясно какво се е случило , въпросът сега е как и срещу колко независимите български прокуратура и съд да покрият този арогантен , самозабравил се , отвратителен песоглавец.
81
7
 
11
 
! Отговори
Мирослав преди 5 години
Как ще се оправи тая държава не знам... След като половин България вместо да работи, учи, каквото щете полезно да прави, седи по форумите и защитава Местан за някакви стотинки на коментар... Рзгледайте снимките и ще видите че колата не е ударена челно! Тоя изкара нещата че даже се е изнесъл вече на главния път, карал си е спокойно и оня излиза изведнъж в насрещното и бам... Айде стига глупости! Местан не е спрял, дори ме съмнява да е намалил преди излизането на пътя!!!
80
1
 
3
 
! Отговори
Даниле преди 5 години
До АнонименПонякога и 10 см са фатални.
79
1
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
До ДаниелНищо подобно, ако гумите са износени в рамките на позволеното, забележимо отклонение в разстоянието за спиране се наблюдава единствено на мокра настилка, където дълбочината на протектора е решаващ фактор. На сухо нещата остават идентични.Смогвате ли да осъзнаете, че 3% разлика при спирачен път от 38 метра са около метър? 5% - около 2? 10% - около 3,8? 20% - 7,6м? И че дори при 50% отклонение от нормата, пострадалият водач пак е имал резерв от около 40м/2 с да спре? Май не?
78
1
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Единственото положително нещо, което може да произлезе от инцидента е антибългарина да не се мярка поне година-две, ако изобщо посмее да се прави на политик след случая.
77
8
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Айде стига сте го сатанизирали Местан!Пияния-*** Ставийски уби човек и осакати друг до живот, че не го вкараха в затвора, ще искаме затвор за Местан за явно непредпазлива катастрафа с класическо съпричиняване на смърт.....
76
3
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
"Абе при положение, че кръстовището е на стотина метра от завой, даже да спреш на стопа, да се огледаш, да се ослушаш, да пуснеш една вода и чак тогава да потеглиш, ако другият ти изскочи от завоя със 110, нямаш никакво време да реагираш"Аха. 110км/ч са 30 метра в секунда. Сиреч 3.4 секунди за реакция, кажи го три и половина. Ако не реагираш за толкова време - ми не си за шофьор... Еле, че идващия със 110 ще намали - като те види че си улав, така че имаш баре 5 секунди.
75
0
 
21
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Юсен много ясно каза в едно от първите публикувани негови думи за случилото се. Преразказвам: "Видях го много добре, можех да спра, просто не очаквах той да не спре на стопа."Аз лично неведнъж съм попадал в подобна ситуация. Караш по път с предимство и виждаш някаква друга кола да наближава знак стоп и трябва да ти даде предимство, но кара с 40-50 км/ч а е само на 15-20 м от стопа. Ами ако не спре.
74
3
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
До Анонимен И за слепите е ясно, че Местан е отнел предимството на движещото се по главен път превозно средство, ударил го е странично и е причинил катастрофата. Друг е въпроса защо шофьорът на другата кола като е видял, че колата е "мутренска", не е намалил към спиране. По добре той да беше ударил странично лимузината. Вероятно неговия автомобил има възглавници само отпред, а и да няма там е най здраво конструиран.
73
1
 
15
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
До Мияч на чинииСтойте кротко, когато иде реч за кинетични пресмятания. Нямате никаква квалификация в областта. За разлика от мерак за плямпане, който е в изобилие.
72
15
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
До АнонименОбяснението на Местан не е малоумно. Виж колата му и кажи как е била ударена. Второ, насрещния автомобил не го е видял късно. По собствените обяснения на бащата. Бащата каза, че го е видял и е можел да спре, но не мислел, че няма да му даде предимство. После е оказва, че са се ударили в насещното, после се оказва, че "бил преценил" и тръгнал да го заобикаля, после се оказва, че, .... А бе, когато не можеш да мислиш, и само *** са ти в главата си най-обикновен ....българин
71
2
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
69, разказвали са ми от първа ръка случай за катастрофа, в която кола излиза от черен път на главен и друга кола я удря. Виновният водач смятал, че е достатъчно да даде мигач и може да си излиза на който път си иска.В София по бул. Ботев има табели, че пешеходците нямат предимство пред трамвая. Хората масово не познават правилника изобщо.
70
0
 
25
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Абе при положение, че кръстовището е на стотина метра от завой, даже да спреш на стопа, да се огледаш, да се ослушаш, да пуснеш една вода и чак тогава да потеглиш, ако другият ти изскочи от завоя със 110, нямаш никакво време да реагираш, особено ако започне да прави зиг-заци по пътя в чудене от коя страна да те заобиколи, вместо да спре. Който не шофира, само той не знае за какво говоря. Да оставим КАТ да си свърши работата!Плюйте си в пазвите и се молете да не ви се случва на вас!
69
1
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
До БАЩАТА НА ДЕТЕТО Лъжете се, скоростта на движение на един автомобил, участвал в катастрофа, може да се пресметне с точност от около +-3%.
68
3
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Абе какво е това мало.умно обяснение и на Местан, а и на подкрепящите го? Ако се направи безпристрастна експертиза, ще стане ясно всичко, но надали..Сигурен съм, че това ....не се е опитал да се изнесе директно в неговото си платно, а е тръгнал напряко, да сече. Което означава, че си е бил "изправил" колата в насрещното платно.А насрещния автомобил го вижда късно и тръгва да го заобикаля отляво, защото може и да е преценил, че не може да го избегне, дори и със спирачки.Но за кон няма закон