За година: Хиляда колоездачи по пътищата ни!

Този вид туризъм тепърва ще се развива у нас
31 авг 2018 08:30, Петя Славова
14

2206 гледания   |  Още видео

Преди 4 години за първи път ентусиасти изминават веломаршрута "Дунав Ултра".

Разстоянието е 730 километра от село Куделин до Дуранкулак. Така по пътя си преминават през 72 села и 17 града, предаде Bulgaria ON AIR.

За инициативата Борис Бегъмов разказа, че цели развиването на Северна България като туристическа дестинация.

Има обаче два района-около Видин и около Русе, където има проблем със сигурността.

А иначе у нас идват колоездачи дори от Австралия. Този вид туризъм тепърва ще се развива, каза Бегъмов.

 


14
Още от Ваканция
Спасители на плажа на Слънчака – до края на септември
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
9
0
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 3 седмици
каквото и да си говорим, няма друга алтернатива... само, че в София не велоалеи, а велоленти да има Също така не знам, защо велосипедистите не карат изпит (поне листовки) - все пак са равноправни (и най-уязвими) участници в движението
8
0
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 3 седмици
само някой да не реши да боядиса пътя Русе- велико търново в дясно с боя и да каже "направих ви вело алея" че ще умрЪ!
7
0
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 3 седмици
Не знам защо коментар 4 има толкова минуси, след като е напълно прав. Моментът за развитието на този спорт в България е тотално изтърван. Сега дори по второкласните пътища е лудница и докато не се организира и урегулира движението на тировете и леките коли, колоездачите си играят на руска рулетка и по-добре на тях да се наложат ограничения, за да се спасят животи. През 90-те беше друго - пътищата не бяха толкова натоварени,имаше някаква гражданска сигурност,но се предпочете колата пред колелото.
6
0
 
5
 
! Отговори
Ели преди 3 седмици
По някакъв начин трябва да се отделят пешеходните зони от велоалеите.
Чрез по-висок тротоар с плочи, тревна площ, контрастни маркировки на велоалеите, колчета.
За да може и пешеходците, и велосипедистите да изпитват комфорт.
Вижте в Лондон и Холандия, как са ги направили хората.
Проблеми ще има както в Южния парк, така и Гребната Пловдив, така и инцидента вчера в столицата.
Трябва визия, не става с полуизтрита бледожълта боя.
5
5
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 3 седмици
незнам в бг, ама елате в берлин да видите каква напаст са колоездачите. тук се налага много често да караш с 20 км зад някоя лелка, само защото тя е решила да кара в средата на лентата. ако и уличката е тясна, както повечето малки улици в центъра, нищо не може да направиш освен да псуваш. освен това са и нагли със самочуствие, гледат на кръв и викат по колите. някакъв ужас е.
4
9
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 3 седмици
Самоубиици, колоездач може да си в някоя бяла държава където има магистрали и междуселските пътища са безлюдни, но в бг или пътищата напрактика са изчезнали заради "подръжката" или ако са що годе проходими е защото минават по 100 тира на час.
3
19
 
8
 
! Отговори
Аз преди 3 седмици
Колоездачите не трябва да се движат по пътища за автомобили.
2
3
 
17
 
! Отговори
Анонимен преди 3 седмици
Сложете им винетнки тол такси. Не може така - търкат асфалта, изосват маркировката и затрудняват иначе нормалните изпреварвания от дясно. Моля ви, Бойко, проявете здрав разум отново !!! Само ГЕРБ до последна капка кръв и до последна стотинка в джоба. Стадото е за доене !
1
3
 
15
 
! Отговори
Анонимен преди 3 седмици
"Има обаче два района - около Видин и около Русе, където има проблем със сигурността". Там местните аборигени явно са си набрали от превозните средства на колоездачите.