Филантропът Уорън Бъфет – втори брокер на САЩ

Нямаше късмет със сделките, но с имотите е друго нещо
30 мар 2018 19:35, Бойчо Попов
2
Филантропът Уорън Бъфет – втори брокер на САЩ
Снимка: Reuters

Уорън Бъфет нямаше много късмет в големите сделки миналата година, но имотният му бизнес е много успешен, пише Bloomberg.

HomeServices of America - компания, която Бъфет "едва забелязвал", когато Berkshire Hathaway я купи през 2000 г. като част от електрическа компания, постоянно се разширяваше чрез придобивания, за да се превърне във втората по големина брокерска компания в областта на жилищните имоти в САЩ.

Сега, след придобиването миналата година на един от най-големите ѝ конкуренти, Long & Foster, компанията е напът да се сдобие с още по-голям дял от пазара.

Сделката изстреля обема на HomeServices of America до над 80 хил. участници в сделки с имоти през 2017 г., което е скок с 34% спрямо предходната година, показва нова класация на компанията за данни за имотната индустрия Real Trends. (При всяка продажба на жилище има две страни – купувач и продавач, а една брокерска компания може да представлява и двете страни).

Това дава значителна преднина на HomeServices пред водещата брокерска компания в областта на жилищните имоти в САЩ NRT, част от корпорацията Realogy Holdings, която работи под брандове като Coldwell Banker и Sotheby’s. От гледна точка на стойността на сделките NRT все още има значително предимство.

Но да не се лъжем – Бъфет винаги се стреми да бъде номер едно.

"Въпреки придобиванията в последно време HomeServices е напът да контролира само около 3% от бизнеса с посредничество при продажба на жилище в страната през 2018 г. Това означава, че 97% са пред нас", писа Бъфет в ежегодното си писмо до акционерите на Berkshire.

Още подобни новини четете в Investor.bg


2
Още от
Напиши коментар Коментари
2
1
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 3 месеца
И тоя гаден рептил е един от тези,които управляват света,един от тези 1% който,държи богатството на света
1
0
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 3 месеца
И защо статия за втория , а не за първия?
Нещо политическа реклама? А?