Знаеха ли от Boeing за допуснатите грешки в 737 Max?

Две авиокатастрофи с този вид самолети отнеха 346 живота
Обновена: 29 окт 2019 13:50 | 29 окт 2019 13:42,
41
Знаеха ли от Boeing за допуснатите грешки в 737 Max?
Снимка: Reuters

Президентът и главен изпълнителен директор на американския самолетостроител Boeing Денис Молънбърг ще заяви пред Сената на САЩ, че авиокомпанията знае, че е допуснала грешки и полага всички усилия за решаване на проблемите със своя самолет 737 МАКС (737 Max), предаде Асошиейтед прес, цитирайки писмени изявление, което той ще направи днес пред сенатската комисия по търговията.

Още по темата
"Поучихме се от тези инциденти и все още се учим", се казва в изявлението на Молънбърг. "Знаем, че сме допуснали грешки и сме сбъркали в някои неща. Признаваме това и работим да ги оправим", добавя той.

Влиятелен конгресмен заяви вчера, че Boeing е трябвало да направи нещата правилно още първия път, преди 737 МАКС да започне да превозва пътници, пише БТА.

Очаква се Молънбърг да бъде изслушан от комисията по търговия на Сената на САЩ, а утре - от Комисията по транспорт на Камарата на представителите. Боинг публикува снощи подготвеното изявление на главния си изпълнителен директор.

Смята се, че системата за управление на полетите на Боинг 737 МАКС е отговорна за две авиокатастрофи с 346 човешки жертви, припомня АП.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


41
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
40
1
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
сега остана да видим и грешките на ф16 блок 70....Боинг ви пожелава приятно пътуване на този и онзи свят
39
2
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Тук се пишат някакви неща за аутсорсване към Индия. Мкас е военна система, ползвана е за първи път на някакъв бомбардировач и след това е приспособена към гражданските самолети. Шансът да аутсорснат военна система към страна, която си купува изтребители от Русия е 0 (нула)! Така че не обвинявайте индийците, те ако са участвали е било в някаква подсистема, но не и в цялостния дизайн. Вина си носята малоу.мните програмисти и продажните мениджъри, които са замазали лошите данни от тестовите пилоти.
38
3
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
До Сата НАТОПак си дойде на темата, пизденыш! Руският МС-21 ще обслужва руските авиолинии, нямат възможности да го тиражират толкова масово, засега! Ако освен в Иркутск започнат да го произвеждат в Казан, Таганрог и нам къде си, ще бъде купуван по цял свят. Освен с качествата си и с цената, а това хич не е без значение. А ти си презряна злобна и гнъсна твар, срака вонючая!Ще бъде забавно, ако руснаците изведнъж решат да обявят титана за стратегическа стока и спрат да го изнасят...
37
1
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
"Поучили се"? Ами да платят на жертва по 1М обезщетение, на компаниите по 100М за пропуснати ползи заради приземените самолети и да си посипват главата с пепел. Ама няма да стане така, защото излязоха слухове, че за първата катастрофа са накарали семействата на жертвите да се подпишат, че няма да искат обезщетение от Боинг. Някак не звучи много готино да се учиш от смъртта на хората. Затова ли ги произвеждат тия самолети, за да са пътниците опитните мишки? Нещастници.
36
1
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
До БобиБобчо, изказал съм се неподготвен! Може просто да съм забравил и да съм сбъркал! Ти се подготвяш, за да се изказваш винаги подготвен, което не е лошо, стига да не служеше предимно на твоето его. А то е доста хипертрофирало и напоследък ме дразни.
35
2
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Проблемът е че софтуерът се пише от долнопробни индийски съб-контрактори по най-евтиният начин и Боинг много добре го знаят, но не им дреме.Едно време всичкият софтуер за самолети, болници, инфраструктура се пишеше по стандартът "Чиста стая" с ДОДАФ или ТОГАФ спецификации. Сега всичко се пише по Лийн-Скръм за по-евтино.Аз съм програмист и ме е страх да се возя в модерен асансьор със софтуерно управление.
34
3
 
1
 
! Отговори
Боби преди 4 години
До АнонименС такъв самолет (Boeing 737) съм летял преди 21 години от София до NY /без междинно кацане/ и останах с отлични впечатления.Е тука се изказа ама съвсем неподготвен.Ако беше казал Б757 или Б767 тогава да щях да ти повярвам. Разберете Б737 е РЕГИОНАЛЕН САМОЛЕТ с далечина максимум 5900км(когато е празен) обикновено лети на 2000-4000макс километра
33
3
 
2
 
! Отговори
Боби преди 4 години
Защо трябва толкова електроника за самолетите сега а на Руснаците не им трябваше в миналото ...за да се намалят експлоатационните разходи съвременните самолетиЛетят по-бавноИмат максимално изчистена аеродинамика(вече си приличат като близнаци)Имат крила със свръх критичен профил - а за да летят тия крила компютрите колко сметки правят и колко често се намесват в управлението...Електроника се ползва дори и за да се "тушира" неправилното разположение на пътниците когато самолета е полу празен
32
4
 
0
 
! Отговори
Боби преди 4 години
Относно ССДж-100 на СухойЛоша подръжка защо? Санкционен половин двигател, Санкционна реално цялата електроникаОтносно катастрофите със Супер джетаА при всяка катастрофа е имало отказ на електрониката частично или изцяло...И това не са една или две катастрофи и аварии и не са при една или две скапани компании оператори а при всичкиСтрашен начин да отстраниш конкуренцията от бизнесаОтносно МС-21 да голяма част от материалите бяха западни, но след санкциите вече не трябваше да викат неволята
31
1
 
2
 
! Отговори
IT-спец преди 4 години
има няколко документални видеа в тубата точно как са правили самолетите, аутсорсване в други щати и страни, неквалифицирани работници, съкращаване на софтуерния отдел и аутсорсване в Индия някъде и то точно този софтуер е бъгавия.. става дума за много пари и бонуси, ама сега им излезе много солено, а колко хора измряха заради тях, пътувам често със самолет и мисля да отбягвам авиокомпаниите които летят с Макс самолетите дори и като ги оправят..
30
3
 
2
 
! Отговори
Боби преди 4 години
Какъв е проблема с Б737 Макс? Система наклонява носа на самолета към земята при условие че самолета лети с много ниска скорост и може да буквално падне вертикално защото няма подемна сила от крилото. Това е много спец ситуация. За тази система има отделен датчик(защото е допълнителен го проверяват еваш еваш). Ако излезе от строя датчика системата почва да прави глупости - наклонява носа при 500-600км/ч???С такава скорост... Пилотите нямат шанс
29
1
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
тия от боинг са престъпници?пуснали са самолет да лети ,който ве4е колко месеца не могат да оправят!!!
28
3
 
5
 
! Отговори
Русия преди 4 години
Естествено те са си доказани убийци особено тия Наркоманци.
27
1
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
До АнонименПропускаш няколко аварийно приземени.И неглижирането на проблема от Боинг.
26
2
 
5
 
! Отговори
Панталей Партизанина преди 4 години
Боинг правят и добри самолети които летят във въздуха. Но с този се поизложиха защото пилотите дълго време са посочвали в докладите си че тази система работи странно. Боинг са си мълчали за да не харчат пари за обучение на пилотите. Мъдра социалистическа компания за производство на самальоти като Ил и Ту не би постъпила така.
25
13
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Пак повтарям - 300 самолета, три години, по 4 полета на ден. Преди това 10 хил. часа тестове. Без проблеми. Единствено два случая в третия свят, при които доказано пилотите не са знаели какво правят.
24
11
 
4
 
! Отговори
Сата НАТО преди 4 години
Няма допуснати грешки в В737 Мах, самолетът летя три години без проблеми , 300 броя произведени и летяха по четири пъти на ден. Има процедури за полети, които не са нили спазени от катастрофиралите пилоти. Преди тях хиляди дръги са летели с този самолет и са знаели какво да правят, и кога и как. Колкото до руския МС-21, никой няма да го купи.
23
3
 
4
 
! Отговори
Велко преди 4 години
Така става като има глад за пари и скъсяване на процеса. Това е резултата не само с Бойнг а и с много други фирми. Аутсорсват, след това аутсорсърите и те също аутсорсвът на аутсорсарите с аутсорсъри и цоцари моцари и накрая гоцъри и.... Бум! Кой виновен... Аааа.. Ще пуснем разслвдване при нашите ора то ша покажи че нема виновни.. Просто случайно паднали като круши
22
1
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
До ЖоМного си зле. Русия свали от употреба всичко съветско, което имаше проблеми с шума. А проблемът на SSJ-100 (единственото ново), е скапаната поддръжка, заради което народа почна да се отказва от него - изведнъж се оказа, че 50% от самолетите са на земята, защото няма логистика, която да достави резервните части.За сравнение - Боинг и Еърбъс докарват резервен двигател в рамките на 1 ден и то в ембаргови държави, като Иран.
21
1
 
1
 
! Отговори
42 преди 4 години
До анон. 18. Ще летиш с уиз. Те са с Ербюс.