Самолетни катастрофи, предизвикани от пилотите им

Трагедията във Френските Алпи не е първият подобен случай
Обновена: 26 мар 2015 19:01 | 26 мар 2015 18:57, Анисия Иванова
23
Самолетни катастрофи, предизвикани от пилотите им

Не е често срещано явление пилоти нарочно да разбиват пътнически самолети, но катастрофата с машината на "Джърмануингс" във Френските Алпи от вторник не е първият случай, в който летец попада под подозрение, предаде Асошиейтед прес в своя справка по темата.

Самоубийство на пилота е сред различните теории за мистериозното изчезване на полет 370 на "Малейжа еърлайнс",
отбелязва агенцията и в хронологична ред изброява следните други примери:

- 29 ноември 2013 г. - Самолет на "Мозамбик еърлайнс" се разбива в Намибия, при което загиват всичките 27 души на борда и шестчленният екипаж. Предварителното разследване сочи към преднамерен акт на капитана, след като той заключил втория пилот извън кабината.

Още по темата

- 31 октомври 1999 г. - Полет 990 на "ИджиптЕър" се разбива в Атлантическия океан, след като излита от международното летище "Джон Ф. Кенеди" в Ню Йорк. Всички 217 души на борда загиват. Според американските разследващи вторият пилот е изключил тягата на двигателите, насочил е самолета надолу и е повтарял фразата "Разчитам на Бог". Египетските власти отхвърлиха тези констатации, като според тях катастрофата може да е резултат от проблем в опашната част на машината.

- 19 декември 1997 г. - полет 185 на "СилкЕър" пада в индонезийска река, при което загиват всички 104 души на борда. Според американски разследващи капитанът вероятно е разбил самолета нарочно, но индонезийското разследване завършва без окончателен резултат.

- 21 август 1994 г. - полет на "Роял Еър Марок" се разбива в планина, след като излита от мароканския град Агадир. Всички 44 души загиват. Комисията, разследваща катастрофата, посочва, че пилотът нарочно е насочил самолета към земята, защото искал да се самоубие. Пилотски синдикат оспорва тази констатация.

- 9 февруари 1982 г. - самолет на "Джапан еърлайнс" се разбива в Токийския залив при заход към летище Ханеда. Двадесет и четири от 174-те души на борда загиват. За катастрофата е обвинен капитанът, който по-късно е обявен за психически нестабилен. (БТА)
 


23
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
16
1
 
0
 
! Отговори
Сандо преди 5 години
2рата кутия още не е намерена, ама вече има виновник
15
1
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Явно трябва да се търсят нови решения за самолетите. Например: постоянен онлайн видеоконтрол на пилотската кабина и салона; не знам дали е възможно, но при извънредни обстоятелства да се блокира управлението в кабината и да се преминава към управление от земята; тоалетна към пилотската кабина; винаги съм се чудил защо досега не се предвижда за всеки пътник (както е с кислородните маски), да има парашут, който лесно и бързо да се слага и ако има възможност (понякога има) да се ползва.
14
3
 
5
 
! Отговори
СТОЯН преди 5 години
един от коментарите беше за новият световен ред.новият световен ред -четвъртата световна война-започна с падането на берлинската стена под форвата на свят без граници,а всъщност -война със всякакви средства,така,че след 100год. да останат 2 млрд. хора.така решиха "перестройчиците" на света -горбачов и рейгън през 1985год.и нашите правнуци ще живеят в новият световен ред-четвърта световна война-пжо всякакъв начин да се намали населението на света-пример процесният самолет.не го знаят че е наркома
13
3
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Я вижте какво пише в политикус.ру и продължете с коментарите.
12
5
 
2
 
! Отговори
HH преди 5 години
Описаното в статията е доста малко вероятно, но пък доста удобно обяснение за авиокомпанийте .
11
1
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Преди 5-6 год, бях в гр, Дечин Чехия и там в горите ми разказаха за тази катастрофа и оцелялата стеордеса
10
9
 
0
 
! Отговори
Еврика! Спринцовката преди 5 години
Западните медии не коментират, дали вторият пилот не е наркоман. Нарочно е отказал да пусне командира в кабината, защото в това време си е поставял доза от някакво наркотично вещество. Обаче е поставил повече отколкото трябва и от това е станал като ***. Не е можел повече да управлява самолета, не е могъл и да отвори на капитана. Това е истината за катастрофата!
9
3
 
6
 
! Отговори
Гошо...Тъпото преди 5 години
Пътническите самолети трябва да се управляват от роботи,за да се изключат всички вероятности за трагичен изход при психически срив на пилота.Това наистина е...смешно и трагично;една заключена врата,да попречи за спасяване на стотици пасажери.
8
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Точно по тоя повод американските учени правят обстойно изследване преди няколко десетилетия!!!
7
0
 
8
 
! Отговори
Относно оцеляването преди 5 години
Бях дете, когато много се коментираше един куриозен случай, описан във вестниците - при падане на самолет оцеляла само една стюардеса, защото креслото, в което седяла, се заплело в короната на едно дърво.
Не помня чий е бил самолетът, над коя държава е паднал и през коя година - вероятно е било малко преди промените у нас.
6
4
 
5
 
! Отговори
Кукувица преди 5 години
Все си мисля....Докато не се научат да коват самолетите на небето с яки пирони, летенето си остава доста несигурна работа.
5
0
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
До ГУРБЕТЧИЯ

има десетки случаи на оцелели при самолетна катастрофа
4
12
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Самолетната катастрофа я направиха бандата сатанисти които се опитаха да вкарат Европа във траур със цирка във Шарли но номера им не мина и сега удариха самолет със 150 човека.
3
5
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
аха доста гадняв начин за налагане на безпилотните самолети.
2
0
 
16
 
! Отговори
мда преди 5 години
Чувал бях за част от случаите, но по чисто човешки предпочитаме да не го повярваме. особено когато на височината от 10км живота ти е в ръцете на тези хора и макар и много тренирани и минали всякакви прегледи все пак са хора...
1
6
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Mind control!