Руски самолет кацна аварийно, запалил се двигателят

Няма пострадали, всички пътници са евакуирани
31
Руски самолет кацна аварийно, запалил се двигателят
Снимка: Reuters, архив

Руски самолет Boeing 777-200, изпълняващ полет от Пунта Кана, Доминиканската република за Москва, бил принуден да кацне аварийно, след като единият от двигателите му се запалил.

Инцидентът станал няколко минути след излитането. На борда на машината имало 350 пътници и 20 души екипаж, като никой от тях не е пострадал.

Всички те са евакуирани от повредената машина и ще бъдат транспортирани до Москва с друг самолет.


31
Още от
Напиши коментар Коментари
20
1
 
2
 
! Отговори
шишо преди 2 години
то затова никой не купува руското
19
0
 
2
 
! Отговори
Боби преди 2 години
До кокоspa 24
90% от компонентите на всеки нов самолет се тестват на стенд или на такива старо поколение или на самолети с индекс FL или ЛЛ (Летяща Лаборатория)
Последните 10% обаче са най-важни Когато всичко работи заедно с корпуса в синхрон и електромагнитните полета си влияят един на друг включително твоя телефон като се качиш на борда независимо дали е включен Самолетния режим или не.
При тези 10% се и сертифицира самолета по ИКАО
18
0
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Композитното крило на "МС-21" съответства на крилата на "Боинг 787" и "А 350", но е създадено по оригинална руска иновационна технология на вакумната инфузия. Първият полет на "МС-21" е планиран за април 2016 г.
17
1
 
2
 
! Отговори
кокоspa преди 2 години
Само да кажа че серииното производство на това нещо е мокър сън!!!Все още предсериините машини НЕ СА ПРОИЗВЕДЕНИ!!А колко е ревулюционен ......мога да си представя.Може би за техните представи
16
0
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
ПД-14 е революционен двигател и е вече готов. Още в края на миналата година Путин поздрави инженери-конструктори и производители. С този двигател ще се оборудва перспективния магистрален самолет "МС-21". Серийното производство на самолета започва след 1 година.
15
1
 
1
 
! Отговори
Боби преди 2 години
До kokospa 21
Сори Коко но не си прав Д-30 двигателя задвижва повечето рашки самолети от МиГ-31 до Ил-86
първия модулен двигател. Версиите с голяма двуконтурност все още са разрешени за експлоатация от Чартъри в Европа.
Д-30 семейството е от 1970година
В момента с много по-добри технологии(металургия) и системи(електроника) се прави наследник на този двигател. Имат маломощен за Сухой Суперджет двигател сега го форсират и ПД-14 семейство двигатели от 8 до 18 тона тяга
14
3
 
4
 
! Отговори
kokospa преди 2 години
Само ще кажа че Русия НИКОГА няма да направи пътнически самолет от типа на А-320 Neo ,B-737 Max!!Да не говорим за В-777,В-787,А-350.Освен липсата на технологии,има една огрооомна липса на съвременни икономични двигатели от всички класове.В навигационното оборудване и управляващите системи изоставането на братята е 25 години.Така че не се хабете.....
13
0
 
2
 
! Отговори
Боби преди 2 години
До Анонимен 19
АноУмни Хобито ми е Авиация и Оръжие. До каквото успея да се добера като инфо го чета. Това което написах за проверките е 100% вярно. Всичко това е правено и се прави за да ОСТАНЕ Авиацията НАЙ-СИГУРНИЯ транспорт в света. Понеже въпросните Боинги и Ареобъси се експлоатират по състояние значителна част от тестващата електроника е вградена в самия самолет и действа непрекъснато когато централния компютър на самолета е включен.
12
1
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
До Боби

Бобик ти си нормален ли изобщо?
11
2
 
4
 
! Отговори
Боби преди 2 години
До S.S.NAZI 9
Всеки специалист ще ти се смее на изказването.
1. Проверили са го в доминиканската република преди да излети ако беше обратен полета разбирам да злорадстваш
2. Всички проверки се правят ОТ СЕРТИФИЦИРАНИ ОТ БОИНГ/АЕРОБУС/ТУПОЛЕВ/ИЛЮШИН и т.н ХОРА независимо от народността им. Техник на Аеробус с 30 годишен стаж няма да го допуснат да работи върху Боинг самолет никога.
3. Проверките се правят по чеклист като за всяка проверка се пише резултат и подпис на тестера
10
0
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
До Боби пидолозаври си тиквата проста знаеш къде , аман от тиквунести (сори за турската дума)
9
0
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
До Shopp™

Ами заминавай за "свободна и просперираща" Украйна! Никой не те спира, отиди и виж отблизо как живеят там!
8
5
 
2
 
! Отговори
Боби преди 2 години
До Shopp™ 12

Твоя дриймлайнър вярно има сумата ти нови технологии като композитен корпус и прочие. Колко години обаче същите тези нови недоизтествани технологии заплашваха живота на пътниците. Колко пожара на борда имаше? Аеробус 350 си взе поука от дриймлайнъра и до тук няма проблеми но се забави с 5 години.
Рашките с финансиране от Китай, а те имат пари бол, ще направят свестен може не идеален самолет или не УЛТРА ХАЙ ТЕК
Споко не ги мисли въпрос на време и пари е.
7
2
 
1
 
! Отговори
bros преди 2 години
За оня дето пита, колко от нас в тоя жживот и тн. Ценкоо, от шанене по кафета не си забелязал, как невидимо за твоя взор в България се заформя критична, можеща и активна класа. И обикновено не сме от тия дето Дом. република или Маледивите са ни първа и a total must дестинация. Хубаво е да знаеш, че и в Дания, и в Ангола има чудни плажове (че и без тълпи от сволач.и)
6
1
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Boeing 777-200 е АМЕРИКАНСКИ патко от агитпроп (сичко що пада руско )
5
0
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Какво разбираш под дестинация? Цената на хотела-плажа или полетът до там?
И 6 и 7 са абсолютно прави. Доминиканските хотели, ресторанти и плажове са евтини и първокласни, но полетът до там е много скъп.
4
9
 
4
 
! Отговори
bros преди 2 години
Е, мноо ясно че с Боинг ше извозват. Тупалките не могат да отлепят на ония писти, забранени са от мерки за сигурност и ше издухат сичкото песък наоколо.
3
4
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Руснаците почиват през зимата на евтините райски доминикански плажове.

Боингите дефектират.
2
3
 
25
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Полет от Доминикана. Което значи че са туристи. А уж руснаците ядели корени и трева. Колко от вас ще отидат там на море през този живот?
1
3
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Пак Боинг ...