Турболенция: 27 пострадаха при полет от Москва до Банкок

Инцидентът станал в ясно небе, пострадалите са в болница
Обновена: 1 май 2017 13:20 | 1 май 2017 12:23,
61
Турболенция: 27 пострадаха при полет от Москва до Банкок
Снимка: архив Reuters

27 пасажери от полет на руската авиокомпания "Аерофлот" по маршрута Москва - Банкок са били ранени, след като самолетът им "Боинг 777" попаднал във въздушна яма 40 минути преди кацане в тайландската столица.

Това съобщи авиокомпанията, цитирана от ТАСС и Ройтерс, пише БТА.

Според съобщението екипажът не успял да предупреди пътниците за предстояща опасна турбуленция, тъй като тя станала в ясно небе.

Пострадалите са настанени в болница. От тях 24-ма са руснаци, а трима - тайландци. Животът им не е в опасност, но няколко от ранените са подложени на оперативно лечение.

Четирима руснаци вече са изписани.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


61
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
58
0
 
2
 
! Отговори
Никой преди 6 години
Здравейте отново. Аз съм на 54, летял на Ту154 и Б767 в БГ, в момента летя на Б767 в Канада. Иван Радунчев, 53, е командир на Б777 в Катар, летял на Ту154 в БГ; Минчо Минчев, 62, е командир на Б777 за южно-корейските авиолинии и безброй други. Празни приказки на пазара, проверете си фактите, живеем в света на информацията. Лек ден на всички :)
57
0
 
3
 
! Отговори
До Анонимен 39 преди 6 години
Смешници, злобейте си, да ви е сладко! Най-сладкото в животеца мижав!Русия владее всички модерни технологии и ако някой неотдавна е чул думата "композити", нека знае, че в руската авиация те се използват широко. Специалистите от Боинг са били шашнати от грамадните излети детайли на новия средномагистрален МС-21 в Иркутския авиозавод. А титанът не е забравен - няма модерен самолет без титан. Широко използват фибростъкло и нови сплави. И с нови икономични и тихи мотори! Русия се завръща на пазара
56
2
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
До 55 И аз това се опитах да им кажа в началото, но когато си залепен от антируска ярост и облъчен с краварска пропаганда шоррошоид нема как да ти увре тиквата и си пишеш дивотиите по инерция
55
1
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Да бе, да. Кажете името на един пилот летял и на двата самолета. Зная че има много български пилоти по света, които летят на най-различни машини, но за осми път повтарям - няма нито един летял конкретно на тези.
54
0
 
5
 
! Отговори
Никой преди 6 години
Колкото до твърденията, че в БГ няма пилоти летяли на Ту154 и Б777, те не са верни. Български пилоти летяли на Ту и в момента летят на Б777 в Южна Корея, Виетнам, Китай, Япония, Катар и ОАЕ. Просто сравненията са за удобствата, предлагани на пътниците, докато статията е за аеродинамично явление турбуленция и ефектите от него. Живи и здрави! Обичайте се :)
53
1
 
5
 
! Отговори
Никой преди 6 години
Здравейте всички. Надявам се да имате добър ден. Единственото което има значение при турбъленция е колко е гъвкаво крилото на самолета. Ту154 е от 60те години, но крилото му е идеално, което прави возията като на френска кола. Големите самолети като Б777 по-лесно се справят с турбуленцията, но новите дизайни по принцип имат твърдо и по-късо крило за размера си. Затова возията им е като на кола със твърдо спортно окачване. Затова сравненията с Ту не са неуместни, не говорим за удобства а за возия
52
2
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
В България НЯМА пилот който да е летял и на ТУ154 и на Боинг777. Тоя дето е написал това е пълен лъжец и самозванец. Айде ако си наистина такъв напиши си имената и обещавам лично да ти купя бутилка уиски от 1000 лева. А що се отнася до експерта от РВД......другарю експерт, по една случайност ви познавам всички, и знам че от 20-30 човека само 2-3 сте читави и разбирате от авиация. Останалите "експертувате" само и само да не сте в залата щото ви е страх и не можете и/или ви мързи да работите.
51
0
 
4
 
! Отговори
Антониус преди 6 години
до 48(РП) малко е в страни от темата, но ми е любопитно защо вече не си РП, писал си че имаш 200часа на чесна, смяташ да се преквалифицираш на пилот? Иначе браво, наще РП-та ги взимат от кол и въже, а иначе на FEAST-а в Холандия или Люксембург(нз) ги отрязаха. Най-калпавите от випуска станаха РП-та, а тази работа не ми допада и аз не съм кандидатсвал.
50
1
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
"я кажи на колко езика говориш и пишеш?"Справям се с Английски, Немски и Руски. И малко от балканските езици. А програмните, които владея и съм "писал" на тях, са около 20, но основно са около 6. Още въпроси?
49
1
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
"Мало.умник си, защото в същия коментар е написано правилно."Не, ти си м*лоумник, защото не е ясно кое точно му е грешка в коментара. Или просто не е знаел как да го напише и го е написал и по двата начина.
48
1
 
3
 
! Отговори
до до до 42 преди 6 години
Мало.умник си, защото в същия коментар е написано правилно. Но такива форумни българисти се фокусират в една правописна грешка и.... само това знаят и могат...
47
2
 
3
 
! Отговори
до 45 преди 6 години
*** си ти, я кажи на колко езика говориш и пишеш? Там където бях РП се отива с конкурс и няма наш ваш, почти всички бяхме чужденци.
46
1
 
10
 
! Отговори
Авиофен преди 6 години
Ту154 и 777 са самолети от различна категория. Може да сравнявате ту154 с а320 и Б737, но не и с 777. Причината ту154 да не се ползва са големите разходи за гориво, когато са го правили руснаците това не им е било проблем, но за сметка на това някои пилоти го сравняват с изтребител. Не знам дали са призимени на земята, но причината за последната катастрофа е претоварване. Колкото до турболенцията, тя е изненадала екипажа и съответно пърниците.
45
0
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
до "до 42"Няма как да знам кой какво е писал, още повече защото не си е писал името ;)Не ме разбирай погрешно, но си много зле. :))
44
2
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
E случва се да се обърка човек. И сред РП-тата има тъпaнаpи. Още повече като се знае как се отива на работа там.
43
1
 
3
 
! Отговори
до 42 преди 6 години
не ме разбирай погрешно, ама ако погледнеш 2 реда по-горе е написал усещам правилно. Не ме разбирай погрешно, ама си излишно компетентен.
42
0
 
2
 
! Отговори
ot 41 преди 6 години
осещал/усещал
41
2
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
"И аз не съм осещал такава при 200 часа с Cessna 172?"Имаш "о"сет за нещата. Иначе съм напълно съгласен с теб! :) Не ме разбирай погрешно!
40
3
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Мале какви инженери и експерти има тука? Анонимен 31, кажи си експертното мнение? Нали си авиоинженер? По какъв показател Ту154 бие който и да е модел от 777? Като си експерт в авиацията, кажи ми на базата на какво ги сравняваш? Аз съм *** бивш ръководител полети и активен експерт, хайде освети ме? Другия летял (или същия пишещ много коментари) 100 часа с Ту154 и не бил усетил турболенция. И аз не съм осещал такава при 200 часа с Cessna 172? Един пилот прави 100 часа за 3 седмици...
39
6
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Как може изобщо дори да ви хрумне да сравнявате 777 с Ту154, че то и в полза на Туполев!!! Хахаха смях. Вие вярно не стъпвате по земята, а сте в някоя паралелна вселена където се развява само червен флаг... Летял съм и с двата, направо не мога да повярвам за какво се говори!