Човешка грешка е причина за засядането на Ever Given

Контейнеровоза блокира движението в Суецкия канал за дни
7 апр 2021 10:57, Ния Христова
14
Човешка грешка е причина за засядането на Ever Given
Снимка: БГНЕС
Човешка грешка е причината за инцидента с контейнеровоза Ever Given, който причини шестдневното затваряне на Суецкия канал. Това мнение изрази в интервю за японската агенция Kyodo един от управителите на канала Осама Рабия, предаде БГНЕС.
 
"Има вероятност капитанът да е направил грешка в управлението или регулирането на скоростта", каза Рабия, подчертавайки, че анализът на наличните данни затвърждава убеждението, че инцидентът е резултат от човешка грешка.
Още по темата
Той отбеляза, че на кораба е присъствало лице от администрацията на канала, но подчерта, че властите на Суецкия канал не носят никаква отговорност за инцидента. 
 
"Лоцманът дава съвети, но окончателното решение се взема от капитана. Нямаше грешки от наша страна и ние не носим никаква отговорност за инцидента", добави Рабия.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


14
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
11
2
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Първата информация беше, че корабът е заседнал заради силния страничен вятър. Ако разследването не установи грешка и инцидентът е причинен вследствие независещи от капитана и екипажа обстоятелства ("act of god"), то съдът може да реши че корабособственикът и капитанът не носят вина. Морското право е сложна материя.
10
2
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Нищо за версията за трафик на хора.
9
2
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Ми човешка е я, да не е на някоя камила от близката пустиня?!?
8
2
 
1
 
! Отговори
Marlboro преди 3 години
това е така нареченият Mаlbboro канал пилоти администраация и ... си искат там поне 1 кашон цигари заминават
7
2
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
По принцип пилотът не носи отговорност. Въпреки че той е този, който дава командите за курс, ход и маневриране, капитанът може да ги отмени, ако прецени че са грешни. Капитанът има абсолютния авторитет на борда,но и абсолютната отговорност за екипажа и кораба. Но разследването ще покаже какво е станало. Всичко ще бъде прегледано под лупа- кой какво е правил, казал и извършил на мостика и в контролния пулт, всички команди, изпълнението им, записи от системата VDR, организация, процедури и т.н.
6
4
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
То се вижда ,претоварен с тонове ,капитанката се клатела
5
3
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
За какъв хрен на кораба е присъствало лице от администрацията на канала, след като властите на Суецкия канал не носят никаква отговорност?
4
9
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Най-прекият морски път между Европа и Азия е Руският Северен Морски път.Времетраенето на трансфера по Руския Северен Морски път е с 1/3 по-кратко от времетраенето на трансфера от Азия до Европа през Суецкия канал.Цената на трансфера по Руския Северен Морски път е много по-ниска.Днес Русия осигурява безопасност и съвременна цифрово обезпечена логистика по целия Северен Морски път.Бъдещето на търговския трансфер от Азия до Европа е по първокласната магистрала Руски Северен Морски път.
3
4
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Ми, капитана може да е взел едни пари...
2
2
 
7
 
! Отговори
Курти преди 3 години
Тез по зле от нашите римляни.Все някой друг им е виновен
1
5
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Корабите са едни от първите,които могат да станат автономни. Много преди МПС-тата. Това тук е една от причините. Друга причина за която се сещам е Конкордиа.