Защо губите лоялните си клиенти и как да ги запазите

Как да не ви ги отмъкнат под носа
31 юли 2013 16:29,
9
Защо губите лоялните си клиенти и как да ги запазите
Снимка: sxc.hu

Когато вашите клиенти решат да потърсят същите услуги или продукти на друго място, това може да се обясни с няколко фактора. Твърде вероятно е вината да е във вас, колкото и да не ви се иска да го признаете. Ето защо е много важно да преразгледате посоката на своята фирма и да разберете какво е важно да правите, за да не губите остатъка от своите лоялни клиенти.

Възможните причини за „бягството“ на вашите клиенти и как да го предотвратите са:

1. Появил се е конкурент, който подбива вашите цени. Това се случва само, когато позволите на вашия продукт или услуга да бъде лесно заменям. За да избегнете тази опасност, трябва да предлагате услуги или продукти, които са персонализирани, а не стандартизирани. Постоянно повишавайте нивото на персонализация, за не могат конкурентите ви да разберат какво предлагате вие и да го изкопират.

2. Клиентът получава много лоша услуга. Няма нищо, което да убива лоялността на клиентите, както лошото отношение към него. Хората искат да се отнасят с тях подобаващо, особено когато са в ролята на клиенти и реално вашият успех зависи от тях. Не си позволявайте да смятате, че хората зависят от вас, а не вие от тях.

Когато се отнасяте некоректно към вашите клиенти, почти сигурно е, че това ще ги откаже от вашата фирма.

Не забравяйте, че услугите или продуктите ви имат алтернатива и нито един човек няма да позволи да се отнасят неподобаващо с него. Единственият начин да имат некоректно отношение и все още клиенти е, ако всички ваши конкуренти също имат лоша политика.

Въпрос на време е обаче някой по-умен и съобразителен човек да осъзнае важността от доброто отношение към клиентите и да ви ги отмъкне под носа.

Останалото прочетете в Tialoto.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


9
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
9
0
 
36
 
! Отговори
:) преди 10 години
"Останалото прочетете в Tialoto.bg" Ха Ха Ха бизнеса се е втурнал да чете икономически съвети в тИалото бг :D
8
1
 
34
 
! Отговори
ХА ХА ХА преди 10 години
До Анонимен 4това сивито ли ти е бе ***
7
0
 
39
 
! Отговори
джаста-праста преди 10 години
Повърхностно копи - пейст!
6
0
 
47
 
! Отговори
тривиални клишета преди 10 години
По-*** от тази статия не бях чел! Само тривиални клишета!
5
4
 
34
 
! Отговори
българско преди 10 години
Изберете българското.
4
3
 
42
 
! Отговори
Анонимен преди 10 години
До ХА ХА ХАВиждам, че ти е скучно и нямаш с кой да се заяждаш. Сигурно си се препознал в дребната душица, която споменах по-долу. Да ти кажа още малко тогава..Бай *** работи за 1000 лева, но харчи 2000. Бай *** гледа в магазина все едно всички имаме да му даваме по 50 стотинки.Бай *** кара BMW 3-ка със затъмнени стъкла и перденце.Бай *** си мие колата пред блока.Бай *** има поне два губера в къщата си.Бай *** тупа килими.Бай *** има частна бензиностанция в мазето.
3
6
 
34
 
! Отговори
ХА ХА ХА преди 10 години
До Анонименбай *** като теб ли
2
3
 
40
 
! Отговори
МУТИ преди 10 години
НИСКА ЦЕНА НА ПАЗАРА ...ТАМ СВАЛЯТ, И НЕ СЕ УСЕЩАТ ХОРАТА КАК КАТО ИМ СВАЛЯТ ДВА ЛЕВА ИМ ГО ВКАРВАТ НА 3 ката.
1
2
 
47
 
! Отговори
Анонимен преди 10 години
Има разлика между лоялен клиент и бай ***, който търси най-ниската цена.