Смей се от сърце, бъди по-добър лидер!

Как смехът ви помага да бъдете по-добър шеф
25 дек 2013 15:50,
3
Смей се от сърце, бъди по-добър лидер!
Снимка: optimisticjourney.com

Понякога ставаме толкова сериозни в работата си, че дори забравяме да се усмихваме и смеем, което е страхотен начин човек да разпусне. Смехът не трябва да бъде разглеждан като нещо, което отвлича вниманието или като лекомислено поведение. Той е рецепта за успешен бизнес и щастлив живот.

В новата си книга Laff it off комикът Джордж Уолъс описва колко важен е хуморът за всеки от нас и как той може да промени живота ни. Освен това той разкрива и влиянието му върху работния процес и как смехът ни помага да бъдем по добри лидери.

Ето и защо не трябва да забравяте да гледате критично на смеха в офиса, а да го провокирате:

1. Смехът дава енергия на хората

Когато сте затрупани от бумащина, смехът е чудесен начин да се събудите от зациклянето в работата и да дадете глътка свеж въздух не само на себе си, а и на подчинените си. Моментното разсейване ще даде тласък на мозъка и след това със свежи сили ще продължите задачите си. Той тонизира не само сивото вещество, а и цялото ви тяло. „Усмивката кара цялото тяло да се чувства по-добре", казва Уолъс.

2. Той създава трайни спомени

Ако искате да накарате екипа си да запомни нещо, намерете забавен начин да му го обясните. Смехът води до приток на ендорфини, които отключват спомените в мозъка.

3. Смехът разчупва напрежението

В случай, че в офиса назрее конфликт и служителите ви са готови да се хванат за косите, една шега или виц моментално ще отвлече вниманието им и ще успокои гнева им. Това време е достатъчно да се успокои темперамента им и да се тушира започването на свада.

4. Оживява атмосферата

Добрият лидер не е зъл и няма за цел само да командва и да пресира хората си. Той трябва да се погрижи да създаде една приятна атмосфера, в която те да работят спокойно и с желание. Джордж споделя, че ако шефът е прекалено сериозен, строг, стриктен и педантичен, това ще създаде само проблеми в екипа, от които ще пострада работата.

Дайте на екипа си възможност да отдъхне, да се отърве от стреса и да се позабавлява, дори и за кратко. Това повишава продуктивността!

Останалото прочетете в Tialoto.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


3
Още по темата: смяхслужителилидер
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
2
3
 
4
 
! Отговори
шефката преди 10 години
Това е най-лесното и безплатно средство да накарате подчинените да ви вярват и да ви обичат....да, да, да ви обичат! Вярвайте ми!Весели празници!
1
1
 
2
 
! Отговори
. преди 10 години
"Ето и защо не трябва да забравяте да гледате критично на смеха в офиса.."