8 неща, които трябва да направите, когато напускате работа

Организирайте си прощален обяд с любимите колеги
13 мар 2017 09:37, Михаела Лазарова
12
8 неща, които трябва да направите, когато напускате работа
Снимка: outnow.ch

Колкото и да обичате работата си или колектива, от който сте част, все някога идва момент, в който да смените работата си. При напускане на работа има някои неща, които задължително трябва да направите, преди да си тръгнете.

Оставете позитивно писмо, изпълнено с добро настроение

Последните впечатления са точно толкова важни, колкото и първите. Независимо дали сте работили добре с колегите си или сте имали проблеми е важно да оставите позитивно писмо. Изпратете имейл до всички, за да се сбогувате и да си кажете довиждане с достойнство и уважение.

Сбогувайте се лично с всеки

Ако работите в голяма компания вероятно няма да можете да кажете довиждане на абсолютно всеки, но се постарайте да го направите поне с тези, които се намират в непосредствена близост до вас и с които сте работили пряко. Не разчитайте, че хората четат мисли и ще се досетят какво имате да им казвате. Направете го от уважение и в почит на времето, което сте прекарали заедно и опитът, който сте обменили.

Повече по темата може да прочетете в Az-jenata.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


12
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
11
0
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Искрено се посмях с тази статия...
10
0
 
10
 
! Отговори
До 7 преди 7 години
"Даваш повече, отколкото взимаш". Навсякъде си спомняли с добро за теб, защото си спазвал(а) този принцип.Това е благородно.Дано поне да са подчертавали, че те ценят.Но повечето шефове следват принципа "да го изцедя като лимон и да му плащам колкото е възможно по-малко, накрая, ако може, да не му изплатя част от парите!" Повечето колеги гледат да се разтоварят от някои задължения за сметка на някой друг.Такива хора заслужават ли рицарския ти жест? Те едва ли са прочели и разбрали "Дон Кихот".
9
0
 
7
 
! Отговори
До 3 преди 7 години
Де да беше така, както ти казваш.У нас все още е жива народопсихологията ни от патриархалното общество - всеки да знае всичко за всички и да се намесва в чуждите съдби.Освен това, времената са трудни и повечето неща се уреждат чрез съдействието на близки и познати.Затова всеки се стреми да създава колкото е възможно повече контакти, а когато се окаже в затруднено положение, направо пита и малко познати хора "Имаш ли някаква връзка там?"Така трудовият колектив лека полека заприличва на махала.
8
0
 
16
 
! Отговори
Да бе, да! преди 7 години
Като те съкратят по донос на колега!Или след като шефът ти е постъпил непочтено с теб, а цялата стая колеги, на всеки един от които си помагал, или се траят като еди какъв си анатомичен орган, или подкрепят некоректния шеф и в негово присъствие ти говорят поучително - уж с цел да те вразумят, с добри чувства!Непременно да ги поканиш на обяд, а с шефа и с всеки един от колегите-предатели да се здрависаш приятелски!И да не забравиш да им оставиш "позитивно писмо", но без да споменеш майките им!
7
0
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
осем лицемерни жеста които трябва на направите когато напускате
6
0
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Сменил съм двайсетина работни места и навсякъде си спомнят с добро за мен. Има само един принцип - даваш повече отколкото взимаш. Когато се наложи да напусна дадена фирма пускам си молбата и се изнасям без шум - никакви прощални банкети, никакви имейли, никакви прегръдки. При напускането цялото ми същество е заето с новата работа, а за старата нямам време да мисля.
5
3
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
За фирмата две години. С цел уронване, престижа и авторитета на фирмата и работодателя. Не се коментира и изнася лична информация за фирмата и работодателя.
4
0
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
В държавните учреждения е така и поголовно работодателите, навлизат в личния живот на своите работници. Нарушават се поголовно правата на работника. Някои се толерират, поради наличие на"вуйчо владика, спрямо други с лични качества и и достойнства."Смесва се личния живот, това не е в плюс за работника. В много фирми се сключва договор, като дебело е подчертано за личния живот на работника и авторитета на фирмата и работодателя. В някои фирми, след като се напусне работа не се говори лична инфо.
3
0
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
У бюджета е така. Стават си близки, това е предпоставка за клюки и интриги. С новите изисквания в големите фирми не е така. На работа се работи! Не се говори с колегите за лични неща само по същество(относно работния процес) Не се говори по телефона, само важни и неотложни неща за кратко време. Хората си остават далечни и непознати, дори не си познават някои от колегите. Не изпитват нужда да черпят лична информация един за друг(да си обменят телефони, имели)
2
0
 
25
 
! Отговори
Гошо преди 7 години
Глупости ,като напускаш теглиш по една май*на на всички и тва е
1
0
 
23
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Аз пък винаги като напускам работа яко пс.вам шефовете нали се сещате защо.