Три жертви след аварийно приземяване на ТУ 134 в Русия

По първоначални данни други трима души са били ранени
Обновена: 1 яну 2011 17:44 | 1 яну 2011 14:42,
58
Три жертви след аварийно приземяване на ТУ 134 в Русия
Снимка: Булфото

Трима души са загинали, а други трима са били ранени след аварийно приземяване на самолет в северната част на Русия, предаде АФП.

Самолет Туполев-134 се е приземил аварийно в град Сургут, като при приземяването си е избухнал в пламъци поради теч на гориво.

На борда на самолета е имало 130 души.

Засега не са ясни причините за инцидента.

 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


58
Още по темата: РусияТуполев-134
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
46
0
 
2
 
! Отговори
до 57 преди 13 години
Нормално е в такива ситуации първо да се погледне за информация, която да е от някой специализиран сайт. В началото дори и там информацията бе твърде противоречива. В началото се говореше,че самолета е ускорил,отделил се от пистата,запалил се и паднал...Други говореха,че пожара станал докато рулирал за излитане,следвайки Follow me car-a...Спрягаха какви ли не причини за катастрофата...а броят на пострадалите постоянно се променяше...По време на инцидента температурата в Сургут е била -24'С...
45
0
 
3
 
! Отговори
До 24 преди 13 години
Не само според руските летателни сайтове- според ВСИЧКИ други новинарски сайтове 9 (BBC, yahoo news и т.н ) се е случило друго - става дума за Ту154 със 130 души на борда, който се подпалва докато се докато следва пилотен автомобил преди излитане. Намерени са черните кутии на самолета, но все още не е изяснена причината за инцидента. Абсолютно нищо общо с писанията в ДНЕС.БГ. Объркали са дори модела на самолета, пълна скръб.
44
0
 
0
 
! Отговори
theinstr. преди 13 години
Приеми го като псевдоним, бате.Другото няма значение. ;-)
43
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 13 години
На какво си инструктор, пич?
42
6
 
4
 
! Отговори
тж преди 13 години
Нашата стана д 1985 г.имаше 5 самолета ИЛ-18 и всичките катастрофираха.Оставям изводите за Вас!!!
41
3
 
5
 
! Отговори
читател преди 13 години
ДО45Абсолютно си прав! А като добавиш и броя полети на една машина, нещата стават съмсем трагични за руските птички...
40
6
 
5
 
! Отговори
читател преди 13 години
ту-тата си падат от едно време.Винаги ако по една линия има Ил и Ту, първо се продаваха тези на ил.Иначе тъй наречената руска самолетна индустрия е пълен блъф. Започнала е с С-4, закупени от US. Едва след св.в. започват нещо да правят, и по навик правят първо военни самолети. Гражданските винаги са били пълна скръб по сравнение с които и да е други. И разбира се много,много по.често падат, ако ги отнесеш към брой полети и брой самолети.
39
0
 
1
 
! Отговори
theinstr. преди 13 години
do 47Не, пич. Не съм от виртуалните.Но ми даваш страхотна идея как да си прекарвам свободното време понякога.А за бизнеса си прав - наистина е ГОЛЯМ БИЗНЕС. И добре заплатен също.Успех ти пожелавам !
38
2
 
4
 
! Отговори
Judgment Day преди 13 години
Советская техника---"Нет аналоги в мире"!!!
37
0
 
3
 
! Отговори
гацо преди 13 години
на ту-134 носът отпред е прозрачен.и не може да качи толкова пътници.
36
2
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 13 години
Пич, ти да не си от виртуалните инструктори? Щото в нета има вече виртуални компании с виртуални пилоти и виртуални авиодиспечери... Хора без работа си мечтаят за големия бизнес.
35
1
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 13 години
Двигателите на Суперджета не са руски, а произведени в Русия, а технологиите са на Снекма, един от най-големите производители на самолетни двигатели. Сухой в най-добрия случай ще си остане за вътрешна руска употреба.
34
2
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 13 години
нормално е да има повече катастрофирали боинги, защото са произведени 6 пъти повече. според уикипедия:боинг 737 - произведени 6605, катастрофи 303 (4.6%) от които с разрушен корпус 148 (2.2%), 4,097 жертви.ту 154 - произведени 1015, катастрофи 67 (6.6%) от които с разрушен корпус 37 (3.6%) 3,001 жертви.извод - вероятността ТУ-то да падне е по-голяма, а жертвите са само 25% по-малко от тези при катастрофи със 737, при положение че са произведени 6 ПЪТИ повече 737.
33
4
 
4
 
! Отговори
до 2 преди 13 години
хахах какви глупости говориш. В Канада и Аляска сигурно летят само съветски самолети... или може би там не е толкова студено като в съветския север?
32
3
 
8
 
! Отговори
Новий Русский преди 13 години
Поставщики основных систем самолета:Авионика THALESСистема управления LIEBHERRСистемы жизнеобеспечения LIEBHERRШасси MESSIER DOWTYТопливная система INTERTECHNIQUE (ZODIAC)Интерьер B/E AEROSPACEПротивопожарная система AUTRONICS (CURTISS WRIGHT)Кислородная система B/E AEROSPACEВСУ HONEYWELLКресла экипажа IPECOГидравлическая система PARKERСистема электроснабжения HAMILTON SUNDSTRANDДатчики вибрации двигателя VIBRO-METERКолеса, тормоза GOODRICH
31
0
 
4
 
! Отговори
Sukhoi is not flying преди 13 години
Chapter Alitalia Rocco Sabelli said thepany has abandoned plans to acquire Russian SSJ 100. Instead, it will lease 20 new aircraft Brazilian concern Embraer. "The main problem is that the Sukhoi is not flying," - said Rocco Sabelli. "Certainly, we would like to choose SSJ, since its creation involved the Italian manufacturers, but it seems to us that his delivery is not consistent with those we have time" - added a top manager, noting that the delivery of Embraer is scheduled for 2011-2012.
30
6
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 13 години
Алиталиа вече е решила. Освен това самолети от класа на ССДж произвежда и куцо и сакато в цял свят. Трябва да си луд да не си купиш самолет от реномирана фирма, а да вземеш руския ***. То в него само железарията е руска, де... ама и това стига да го ос*рат.
29
0
 
10
 
! Отговори
пореден гаф преди 13 години
Да, пореден гаф! Максимален брой пътници на Ту 134 - 68-96души. Явно става дума за 154-ката. Първо мисли, после пиши! Все пак за това ти дават заплата!
28
3
 
6
 
! Отговори
продължение преди 13 години
с голямо участие на западни фирми, от които много италиански, Alenia напр., успехът му е гарантиран. Ще бъдат снабдени с двигатели по желание на клиента, като, по моето скромно мнение, руските ще са най-добрите. Та ще видим какво ще реши АЛИТАЛИЯ.
27
7
 
5
 
! Отговори
До №27 преди 13 години
Я бързо се хвани за четките си, ваксаджийче, не се ври в тема, която ти е чужда. От смолети разбираш, колкото от квантова механика. На снимката ясно се вижда, че това е предница (неразбита!) на Ту 154М. Катастрофи стават навсякъде с най-различни самолети, жалко! Колкото до Сухой, бисимаата! Това ще бъде най-добрият самолет в класата си. Това е първото гражданско изделие на обединение, което решава далеч по-сложни технически пролеми. Двигателите му са супер! И понеже е международен проект,