Снимка: архив, Ройтерс
|
Слушането на музика прави вкуса на бирата по-приятен, поради тази причина брюкселски пивовари потърсиха сътрудничество на британска група, за да направят нов бранд пиво, пише в. "Дейли мейл".
Специалистите си сътрудничили с бандата "Едитърс" за производството на нова бира, вдъхновена от звуковите и цветовите асоциации, породени от парчетата им. Готовият продукт с леко цитрусов привкус съответствал на последния албум на "Едитърс" - "In Dreams".
След това брюкселските пивовари искали да проверят дали "музикалното пиво" се възприема от ценителите като с по-добър вкус. Те поканили 231 любители на кехлибарената течност да вкусят новия продукт в три различни постановки.
Едната група дегустирала пивото в бутилка без етикет, за да се провери въздействието на амбалажа. Не била пускана и музика.
Втората група отпила от бирата в присъствието на бутилката с красивия й етикет, но без акомпанимент.
И накрая третата група тествала бирата с етикет и слушайки парчето на "Едитърс" "Ocean of Lights". Именно тези участници дали най-високи вкусови оценки на новия бранд.
Според ръководителя на изследването д-р Фелипе Кавальо потребителите изпитват по-голяма наслада от бирата, когато слушат музика, която е част от "идентичността" на бирата. (БТА)
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase