Генериране на бърз и сигурен доход

Stefan Ivanov @stefanivanov21.blog.bg 11 мар 2014 13:20
Тези текстове изразяват личното мнение на блогърите и Dnes.bg не носи отговорност за тях.
9
4023
Социологическите проучвания са нещо, което винаги е привличало вниманието ми. Задавате въпроси на няколко стотин души за това как те приемат това или онова, и по този начин вие можете да разберете достатъчно точно какво е популярното мислене в цял регион и нация. Ежедневно и навсякъде се провеждат множество анкети за проучване какво е мнението на хората за политиците, за определени стоки на пазара, дори и за това, кое по телевизионните програми се гледа и кое не…

Всичко това ме накара един ден да се замисля доколко такива анкети биха били приложими индустрията Мрежов маркетинг, в която от години съм въвлечен професионално. Например, ако реша да проведа едно допитване в този бизнес сектор, какви трябва да са най-подходящите въпроси, отговорите на които е добре да знам? Какво мога да науча и да открия чрез тях? И по какъв начин събраната информация от една такава анкета би могла да ми помогне така, че да съм още по-успешен в бизнеса си?

Помислете върху следното и решете сами…

Преди години открих, че тези, които са решени да успеят и наистина успяват в Мрежовия маркетинг, разбират много добре следните три прости истини, често наричани „Три по три” (3х3) правила в Мрежовия маркетинг.

Правило #1. Познавайте бизнеса, в който сте въвлечени

Индустрията Мрежов маркетинг се свежда до три прости неща:

А) Откриване на хора, на които да споделите информация за бизнеса и за продуктите/услугите, които предлагате (Prospecting);

Б) Провеждане на разговор и представяне на компанията, на продуктите и на бизнеса (Presenting);

В) Още от самото начало, обучение на хората, с които вече сте заедно в една бизнес организация, и то така, че и те да могат на направят същото – т.1.А и т.1.Б (Duplication).

Правило #2. Разберете правилата

Независимо колко добро представяне сте направили, резултатът би бил:

А) Хора, които ще решат да се присъединят (Some Will);

Б) Такива, които ще решат да не се присъединят (Some Won’t);

В) Хора, които ще решат нищо да не решат (So What).
PS: И какво от това?! Преминете към следващия с позитивна нагласа...

Правило #3. Станете по-добри в играта

Понеже всичко в живота ни зависи от това в какво се превръщаме, то:

А) Работете върху себе си повече, отколкото върху бизнеса си;

Б) Отново, работете върху себе си повече, отколкото върху бизнеса си;

В) И отново, работете върху себе си повече, отколкото върху бизнеса си.

Споделям тези прости истини, понеже за години множество лидери в индустрията Мрежов маркетинг продължават да търсят нови и нови начини за бързо дуплициране и успех. Най-интересното, обаче, е това, че повечето от тях пропускат нещо много просто и известно десетилетия, още преди да се оформи този бизнес сектор - индустрията Мрежов маркетинг.

А кое е това важно и просто нещо, ще стане въпрос оттук нататък…

Истина е тази, че ако искаме да имаме голяма, жизнеспособна и растяща се бизнес организация (мрежа, екип), ние непрекъснато трябва да контактуваме с нови хора, да ги мотивираме, за да пожелаят и те да станат част от мрежовия бизнес сектор, както и да ги обучаваме така, че и те да могат на направят същото.

Въпреки това, реалните резултати ще са винаги тези от т.2 (А - някои ще кажат „Да”; Б – някои ще кажат „Не”; и В – някои, които ще решат нищо да не решат…).

И какво следва от това. Независимо от резултата, ние трябва да продължаваме, най-вече с третото правило – „Работи върху себе си повече, отколкото върху бизнеса си!”.

Това не означава, че някой друг ще развива бизнеса ни. Тук става въпрос за баланс, както и за това, че вашият бизнес ангажимент не трябва да бъде за сметка на персоналното ви развитие.

И ето точно тук идваме до нещото, което има съществено значение за успеха на всеки в индустрията Мрежов маркетинг.

Имам следната препоръка към вас! За да намерите правилните отговори за себе си, направете си собствено „социологическо проучване”.

Потърсете, проучете и се свържете поне с десетина успешни лидери в мрежовия бизнес сектор. Запознайте се с това, което те правят за години, дори задавайки им следните три примерни въпроса:

Въпрос #1: Какви са начините и средствата, които използвате за представяне на бизнеса си пред хора за първи път?

Въпрос #2: Какъв бе наборът от умения на човека, който ви покани и въвлече в бизнеса?

Въпрос #3: Колко време ви отне, за да решите да се посветите сериозно на този бизнес?

Само толкова. И вярвам, ще бъдете изненадани от това, което ще научите…

По Въпроси #1 и Въпроси #2 ще научите за различните начини, инструменти и умения, използвани по-малко и повече успешно за презентиране.

Отговорите на Въпрос #3, обаче, са тези, които заслужават вашето по-сериозно внимание и анализ.

Понеже в отговорите на този последен Въпрос #3 се крие тайната на успеха на най-успешните хора в тази индустрия. А това е същия ключ, който би работил и за вас.

Моля, чуйте внимателно това!

Независимо от кога сте в бизнеса, какви са вашите умения, колко успешно презентирате, ще има и такива хора, ги наричам правилните хора, които ще усетят и грабнат идеята и бизнес възможността. Това са хората, призвани да са бъдещите успешни успешни лидери и които ще допринесат за изграждането и разширяването вашата бизенес организация.

Но за да могат и те започнат, първо трябва да чуят от някой. С други думи,

в бизнес сферата Мрежов маркетинг може би от най-съществено значение е АКТИВНОСТТА!

Особено в началото, когато уменията ви са още недостатъчни, активността ви да споделите с други за вашия бизнес е ключово важна. Не се оставяйте в началото вашата неопитност да ви спира да споделяте, а впоследствие - вашата прекалена „опитност”.

ВАЖНО: Активността черпи сила от вътрешния заряд във вас. Това е огънят, който някой е запалил в началото, когато за първи път сте чули и сте усетили силата на тази индустрия. Запазете този огън жив, подсилвайте го всеки ден, понеже ежедневните грижи и проблеми са тези, които искат да го угасят. Единствено огънят има способността да ви преведе пред трудностите, а не вашите експертни умения.

Не ме разбирайте погрешно! Не ви препоръчвам да не се квалифицирате като експерт на индустрията, прилагайки ежедневно 3х3-правилата във вашия мрежови бизнес. Точно обратното. Но не забравяйте, че единствено поради вашата активност могат да бъдат достигнати определени хора, които очакват да бъдат достигнати, и то не от някой друг, а от вас. А от тях ще откриете и правилните за вас.

Следователно, ако сте решили да се посветите дългосрочно и да просперирате в бизнес сферата на Мрежовия маркетинг,

Започнете още сега да извезвате Гоблена на вашия собствен мрежови бизнес, използвайки златната нишка на Активността.

Гобленът е ваш, Златната нишка също, а вие сте тези, които решавате как да го сътворите – красив, привлекателен и стойностен

 

Stefan Ivanov
position : Еntrepreneur-manager
email : stefanivanov21@gmail.com
tel : 0888 770 124

 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


9
Този текст изразява личното мнение на автора и Dnes.bg не носи отговорност за него.

Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
6
3
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 10 години
*** си бе, пич.***, тръгнал да дава акъл, се едно много разбира.
5
3
 
9
 
! Отговори
А де ? преди 10 години
Не останаха ли приятели и роднини да лъжеш та нас почна . Или и те минават на другия вече като те видят на улицата , измамник мръсен . Долу пирамидита и гнусните фараони .
4
2
 
1
 
! Отговори
Мишо преди 10 години
Отлично боец.Само дето има една малка подробност: да живееш в честна държава ,да си заобиколен от коректни и честни люде,и да има справедливи закони. Тук всичко е с краката нагоре разбииш.
3
2
 
12
 
! Отговори
Логика преди 10 години
От статията разбираме две неща:1. Че в селата има интернет2. Че селянина познава и клавиатурата освен мотиката3. виж по горе - няма трето
2
2
 
16
 
! Отговори
Анонимен преди 10 години
всеки овчар може да си поръча костюм за 100лв. и да си сложи титла БигБосСтефане да си виждал бизнес структура камо ли БигБос шеф с имейл на @gmail? Или случайно си собственика на гугал?Кух си за тия неща а за ония дето пишеш се иска и дълбоко познание в детайлите, но за тебе дали костюм или анцунг аБидас няма значение за хората от големия калибър такива като тебе са прозрачни дори не те виждатМожеше просто да кажеш че продаваш хербалайф и си един от многото в пирамидатаот Сидни Ав$трали
1
2
 
21
 
! Отговори
Анонимен преди 10 години
Много мъдри слова,го"син меринджей,ама много ти е мъглява снимката бе!Да не те е страх,че ще те разпознаят?