easyJet влиза в България наесен

Европейската нискотарифина авиокомпания easyJet обяви днес, че ще разшири дейността си и ще влезе за първи път на българския пазар, като пусне нова линия през есента
8 авг 2007 12:40,
21
easyJet влиза в България наесен
Снимка: quotenet.nl
Европейската нискотарифина авиокомпания easyJet обяви днес, че ще разшири дейността си и ще влезе за първи път на българския пазар, като пусне нова линия през есента.
 
Новият маршрут ще свързва София и Лондон три пъти седмично (вторник, четвъртък и събота), с цени от 33,99 евро в едната посока (75,77 евро за отиване и връщане, включително и таксите).

Полетите на easyJet ще стартират на 6 ноември от летище София до лондонското летище Гетуик - най-голямата база на авиокомпанията.

„България е интересен нов пазар за easyJet и ние с нетърпение очакваме да представим нашата уникална марка за нискотарифни полети с грижа и удобство. Като водещата в Европа нискотарифна авиокомпания, easyJet опростява традиционния авио бизнес модел и се фокусира върху ефективността, която ни позволява да намалим разходите и по този начин да спестим разходи и на потребителите”, коментира в съобщението на компанията Питър Воец, маркетинг мениджър за България.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


21
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
13
0
 
0
 
! Отговори
RAD преди 16 години
Като чета коментарът Ви си мися,че няма голяма разлика с това,което казах, а именно че фирмите ще се интегрират и така наречените "low cost" компании ще бъдат изкупени от доста по-големи фирми наред с по-малките "традиционни" компании,така че нещата не стоят по "съвсем различен начин". просто традиционните големи компании освен традиционни ще станат и "лоу кост".С отделно търговско име или под името на една шапка е все едно Дали големите имена ще са тия , които посочихте ще покаже времето. Лично аз бих включил още няколко компании и бих извадил Air Berlin,но това е моя преценка... както и да е ... А за Ваша информация до Гетуик и Хийтроу лети и друга авиокомпания-BH-air,но те са предимно чартьори. А майка ми ще пътува до където си иска, с каквото си иска и за колкото си иска :)Вие се грижете за Вашата :)
12
0
 
0
 
! Отговори
bg-fen преди 16 години
RAD, da te uspokoja az susto sum ot biznesa i moga da ti potvurdja s izto4nitzi ot presata i ikonomi4eska literatura 4e nestata stojat po suvsem drug na4in. Spored prognozite v Evropa ste ostanat samo tri nezavisimi kompanii - Aeroflot, Lufthansa i British Airways, vsi4ki ostanali ili ste se slivat ili ste falirat ili ste gi kupi goljamata akula. Okolo 65% ot pazara prez 2015 godina ste se pada na niskotarifni kompanii, prez 2025 prezentut e 75%. Tri golemiimena ste ima v tozi razdel - Air Berlin, Ryanair i Easyjet. Vsi4kite planirat transkontinentalni poleti i zakupuvaneto na modeli Boeing 787 i Airbus 350. Sto se otnasja do otmeneni poleti - ako pogledne6 statistikata na letiste Sofija ste se ubedi6 4e nai-mnogo otmeneni poleti do London ima ne koi da e, a Bulgaria Air, Hemus Air i drugite i proizvodni. Vsjaka kompnija otmenja poleti kogato ne e prodaden opredelen kontingent (pod 5% be6e do skoro za Lufthansa, 7% Austrian, 15% Ryanair). Otmeneni poleti zaradi niska prodavaemost pri Easyjet za pslednat godina njama (100% sigurnost). Sto se otnasja do letistata - Gatwick e obslujvano i ot Bulgaria Air i British Airways, da ne govorim za Emirates, Qatar, Singapore, United i t.n. Ako si hodil v London znae6 4e v mngo slu4ai e dori po-udobno ot Heathrow. Njama slu4ai v koito obiknovenata aviokompanija da e po-udobna ot low-cost, osven ako ne putuva6 business classa. Taka 4e ostavi gi tija prikazki za neudobstvata ami se radvai 4e i maika ti ste moje da otide do London.
11
0
 
0
 
! Отговори
Balama преди 16 години
Баламурници има и ще има, ама май и ти си от тях, ако си мислиш,че лоу кост ще има винаги. хехе пътувай си сега,че не се знае докога ще е веиз-чо
10
0
 
0
 
! Отговори
bg-fen преди 16 години
Novinata e strahotna, zastoto nai-nakraja i bbulgarite ste imat pove4e vuzmojnost da letjat na niski zeni. Poletite do Sofija s normalnite aviokompanii sa na tzenite na poleti ot da re4em Frankfurt do New York - 389 evro. O4evadno iskat da iztzejdat bulgarite, a i samoletite sa im pulni zastoto konkurentzija njama. Dori low-cost do Sofija sa v puti po-skupi - WissAir ot Sofia do London struva edin mesetz predi poleta 180 evro (return, ot Budapesta do London pak edin mesetz predi poleta - 75 evro return. Dulgo vreme durjavata kontrolira6e tzenite za da moje Balkan, satvetno BG Air, da njama zaguba na putnitzi, e tja gi zagubi stoto e rukovodena ot mafioti. V momenta samoletite sa pretupkani i se pulnjat gu6ite na zapadni bosove na golemite ptizi. Az predpo4itam da pulnja samoletite na Easyjet, stoto sa mngo jaki. Low-Cost airlines sa napulno sigurni - za da ima se izdade lizens da letjat te trjabva da preminat prez sustite metodi za serifitzirane kakto i normalnite aviokompanii. Bezplatna hrana njama, no predpo4itam da si kupja njakakuv ka4estven snack vmesto vmirisanite ogrizki na Lufthansa ili oste po-zle na BG Air. Easyjet sa vinagi absoljutno to4ni, letjat s nai-moderni Airbus i Boeing i stewardesite im sa vinagi mnogo zabavni i ljubezni (otnovo za razlika ot vosu4nite figuri na Lufthansa ili surditite stari momi na Bulgaria air). Trjabva da ima pove4e konkurentzija zastoto ina4e ste produljavat da ni pravjat na maimuni. Onzi den si kupih ednoposo4en bilet ot Sofija za Düseldorf s CSA prez Praga koito struva 289 evro. 370 evro e tjahnoto predlojenie ot Praga za Montreal v dvete posoki!!!British airways do London e pulen ***. Letjal sum 7-8 puti i vinagi sum zakusnjaval s po 4as, hranata e simvoli4na a dva puti bagajut mi ne pristigna i se opravdaha s letiste Sofija. S Bulgarija Air njama da letja kakvoto i da stava, dori da mi predlagat bezplatni bileti. Samoletite im sa na po 25 godini, stewardesite dva puti po tolkova i govorjat na putnitzite na ti. Predi dve sedmitzi me zapla6iha 4e ste mi izhvurljat bagaja, ako ne sumgo premestel ot gornija kompartment pod sedalkata. Tezi rugatni, obidi i kruvni6ki pogledi mi struvaha ot Sofija do Madrid - 345 evro. Pove4e njamam kakvo da kaja!
9
0
 
0
 
! Отговори
RAD преди 16 години
Това за бурното развитие на нискотарифните компании в последно време е вярно и не го оспорвам.Казах,че това няма да е така до 5- 6 години. Основна причина ще е промяната в пазарната и най-вече ценова стратегия на големите компании,които освен традиционния си продукт ще навлязат и в "low cost"-пазара и то доста силно (това вече се наблюдава при някои от тях).Лично аз очаквам големите компании да изкупят въпросните нискотарифни и с това сагата ще приключи.Хоризонтална интеграция се наблюдава в абсолютно всички значими за световната икономика браншове,така че и авиопазарът няма да е изключение. Иначе отмяна на полети си има и то точно на "Уиз Еър"! А когато говорим за неудобства,ще прибавя и това,че често полетите им са с прикачване в Будапеща и Виена. Не съм противник на нискотарифните компании, а просто казвам,че според икономическата логика или ще излязат от пазара или ще бъдат купени. Това е . Съжалявам,ако на някой не му харесва
8
0
 
0
 
! Отговори
pasazher преди 16 години
na saita veche ima obyaven poletza 10 .11.07 39.99euro total
7
0
 
0
 
! Отговори
gwri преди 16 години
Gatwick-Sofia 06-Nov "3 weekly(Tue,Thu,Sat)" £27.99/£50.98
6
0
 
0
 
! Отговори
User преди 16 години
"За коя есен става въпрос? Защото за есен 2007 на сайта на компанията не се предвижда откриването на маршрут до България."http://easyjet.com/EN/News/ch eapflights_expansion_bulgaria_seven_new_routes_e.h tml;)
5
0
 
0
 
! Отговори
veiz преди 16 години
До някои от по-долу писалите:Летял съм с WizzAir от София за по-малко от 25 евро на полет с включени такси и то неколкократно. БГ Еър ще предложат такава цена точно когато цъфнат налъмите!Нискотърфните компании са тези, които се развиват бурно за разлика от традиционните компании. Това, че са евтини е безспорен факт: най-евтиният билет, който съм си купувал за такава компания струваше 10 евро с включени такси! Естествено, че има неудобства - летищата на някои (но не на всички) са отдалечени и няма запазени места (не при всички) и сандвич без пари. Сигурни са (повечето летят с нови самолети) и закъсненията им са по-малки отколкото на традиционните компании. За отмяна на полет заради липса на достатъчно пътници не съм чувал. Точно нискотарифните пълнят самолетите си над 80-90% - това е и смисълът при тях, те си правят много добре сметката! При всеки полет остават малка част билети на високи цени - те са баламурниците като вас. Ако се резервира навреме и умно, се пътува на няколко пъти по-ниски цени!
4
0
 
0
 
! Отговори
pinko преди 16 години
Като редовен пътник на тези авиокомпании ти казвам вярвай си ...До Лондон с Уиз беше 83 евро през юли . Разбира се резервацията ми беше още от месец март . Всеки си знае джоба . Аз , ако мога бих пътувал само в бизнес класата на Бритиш , но нямам 1200-1500евро за четири часа кеф...
3
0
 
0
 
! Отговори
RAD преди 16 години
Така наречените "ниско-тарифни" компании ще излязат от пазара до 5-6 години,тъй като големите авиокомпании,особено тези,които чартират дестинации вече са ценово много по-конкурентни отпреди.Да не говорим,че ако човек смята добре ще види,че особено през лятото полетите на "нискотарифните" авиокомпании нито са по-удобни (в повечето случаи се каца на по-малки летища на разстояние от крайната точка на пътуване;лети се в малките часове,а понякога се отменят цели полети заради липса на достатъчно пътници), нито са по-евтини или разликата е несъществена...
2
0
 
0
 
! Отговори
a. преди 16 години
http://***.easyjet.com/EN/About/Information/infopa ck_routeinfo.htmlЗа коя есен става въпрос? Защото за есен 2007 на сайта на компанията не се предвижда откриването на маршрут до България.
1
0
 
0
 
! Отговори
Хриси преди 16 години
Супер! Само да не се откажат и да не се окаже, че в пиковия сезон цените им са същите като на редовните авиолинии, както стана с т.нар. нискотарифна компания WizzAir, която вдигна много шум, но накрая се оказа, че независимо колко рано си резервираш билета за юли, цените са като на БГ Еър, примерно.