Искам да попитам боко спря ли корупцията дрънка калъчката интересно ми е едно клоуните и *** докога ще прогресират а маринов нали не ни смяташ за ***
Може и секса да бъде засегнат . Те практикуват , така че .... Едни Ерос и Танатос да бъдат споменати няма да е лошо . Като цяло основното - да могат да си обяснят своето или чуждо поведение и какво го мотивира е напълно достатъчно .
Може и транзакционен анализ , но незнам дали ще са узрели за него . Скептична съм . Може би с основание се учи по - късно в университета . Имах предвид простички неща като разчитатена невербално поведение , решаване на конфликти и т.н По близко до тяхната реалност.
До НеаДа имаш право транзакционния анализ е малка част от психология но е доста полезно а и бързо приложим на практика.Мисля че даже не е присъства в образователната програма.А в университа се учи в последните години не в началото.
По психология пре спокойно може да се преподават социални умения , вместо сегашното съдържание отскубнати части отсам оттам . Умения - това е достатъчно . Как да разпознаеш чувствата на другия , как да водиш нормален смислен диалог , как да има сътрудничество , когато обстоятелствата го налагат , но нямаш допирни точки с човека .Това би било много по полезно на децата . Практически упражнения вместо гола теория ,както по останалите предмети , по които като завършат всичко забравят .
IT бранша въобще не подценява тази наука и я прилага доста успешно ,но наистина не се ръководят от програмата за обучение на училището.
Като ви гледам коментарите изобщо не се учудвам, че държавата е на това дередже. Психилогията е полезна наука, грешен е начинът, по който се преподава в училище. Увеличението на броя часове няма да помогне.
Психологията е 50% процента от работата на един работодател,менажер,ръководител,социален работник .....Но това не означава че можете да научите малчуганите на това.
Учениците не могат да разберат географията и историята, занимавате ги с психология, предмет който не би им бил полезен по никакъв начин в живота.
Тъпо е да занимават децата с наука ,която е тежка и за възрастните.Когато пораснат които иска да отдели време и желание да се занимава с психология е друго.Психология е практична за зрелия човек , не за деца.Те не могат да проумеят това съдържание. Да преподаваш нещо което другия не може да го обмисли е малко глупаво.
Психологията е много полезна в живота но и много тежка наука трябва си доста познания за да достигнеш до практичност.Че е полезна за всеки който е в час спор няма.Но както казах тежка наука и не е по силите на всеки да отдели толкова много внимание за това.Не мисля че с няколко часа по психология можеш да възведеш учениците с какво се занимава психология, а какво остава нещо да научат за практичността на тази наука.
Поторно увеличете часовете даже! A информатика и математика, направо ги изхвърлете от програмата. << сарказъм.Те и без това повечето хора не могат да си сметнат рестото в магазина, но пък поне ще философстват защо света им е крив.
До Анонимен 2Принципно според либертарианската доктрина образованието трябва да покрива умения колкото да се четат етикетите в магазините и да си напишат трите имене и подпис за получаване на кредитна карта или за ипотека на наследствен имот!
Първо децата да научат физиката и химията , за да не умират от волтова дъга или от висока скорост, да не си късат пръсти от бомбички- самоделки и чак тогава мислете за психология, философия и тем подобни никому ненужни предмети.
Сорос е виновен,той плаща на Асен Генов,ууу долу прогнилия запад.Оффф чаайте бе,обърках статията
"Психология"-та не отпада, даже ще се учи повече