А канутата,да си вземем ли,защото,имаме лоши спомени от една тангента,толкова хвалена ,от слънцето,но при лек дъжд,щяхме да се издавим.
тая тангента кърти от всякъде, слизам от магистралата и се качвам на нея, от 140 ми пада ограничението на 120 и не подушвам дори мръсният град около който минавам.
Мамо Данче а Южната дъга дъга кога ще си я довършите ,проект има ,пари има само не сте се разбрали кой да ги открадне.Попитайте фирмата ,която прави бул.Черни връх те строят по Ге,,ъ,,рбав стандарт няма и една година и почват ремонтите . После някоя от кметството ще се покаже по тв.за да обясни на ,,простия,, народ,че асфалта е издържал 8 години,но че се е напукал и изметнал на втория месец няма да се намери журналист да попита,защото и те са платени с асфалт.
КАТО ГЛЕДАМ КРИВИНИТЕ ПО МАНТИНЕЛИТЕ СИ МИСЛЯ : КОЛКО МНОГО СА ТЪПИТЕ *** В СОФИЯ. И НА ШЕСТЛЕНТОВ ПЪТ ЩЕ НАМЕРЯТ НАЧИН ДА СЕ БЛЪСНАТ.
Северната и западната тангента са голям бонус за София. за 7-8 мин от Люлин вече си на Хемус или Тракия. Да не говорим за гастърбайтерите преминаващи лятото. Това лято почти не се усетиха като трафик.
Едно от най важните съоръжения правени последните години в България е тангентата която позволява да се минава транзит през София!
а какво я грее софия че 1,5 милиона селяци праят задръстване *** за да са на големите заплати и дават 40 % за наем и всъщност се самозакопват и пречат и на другите
какво я грее останалата част от Бг, 5,5 милиона души, ясно че има две Българии, тази сифийската и онази изоставената провинция.
две ленти да беха пуснали от орлов мост под центъра до края на люлин 15 км немаше да има нужда от 100 км околовръстни
Обещано: От 1 септември пускат част от Северната тангента