Да не чувам лоши думи за павето!!! Има лошо изпълнена работа поради незнание, некадърност и неспособност... Земята трябва да диша и да се напоява, както всеки човек трябва да търси разум, мъдрост и свещена вяра! София се напълни с измамници, мързеливци и разбирачи от всяко село играчи.Всичко знаят и всичко могат и по улиците не могат да одат...
До Анонимен 88Нали се тръби постоянно, че сме "демократична" държава, с т.н. "демократични" избори. Явно си на метода "Кат не искаш мира на ти секира". И така става !
Друзя, казах ви как се прави по белите държави, утъпква се чакъл и се асфалтира, после се минава и се правят шарки имитиращи павета, а на тротоара се имитират плочки.
Добре положен асвфалт трябва да има само в лентата запазена за обществен превоз, за автомобилите чакъл или като най-много-павета . Доказано е че колкото по-хубави и удобни са улиците , все повече лични автомобили се появяват, а така никога няма да решим проблема.
Значи работил съм в Германия , Чехия и Австрия ,павета има навсякъде.Проблема не е в паветата а в хората , които ги слагат!
И пак ще пиша, щото на редакторите не им хареса мнението ми. Когато има кметски избори НЕ ходете за гъби а изметете тази гро.барска шайка, иначе ще си ги чукате ръбестите паветата в коравите Ви глави !
Според мен най-голямата строителна глупост досега беше "кръговото" на "Лъвов мост"! Абсолютно нефункционално нещо, със 100 светофара на него, но затова пък скъпо! Щеше ми се да познавам проектанта му, за да го затрия лично!
Паветата вместо асфалт е МЕГА РЕТРОГРАДНА концепция! Изродщина! Редовно посрещам гости от Западна Европа и ги настанявам в хотели покрай бул Витоша и Президенствтото. Всички ме питат - тези пътища кога са строени и защо са така.... Иначе централна София им харесва.
Достатъчно с некомпетентни обяснения на техн. ръководител. Ще се повторя, паважа изглежда поаристократично от асфалта. Дворовете на Версай са с идеален паваж, пред Елисейския дворец също, примери има хиляди. За целта са нужни павьори не случайни работници.
До Анонимен 79: Трябва да се кръсти "Бул. Вежди Рашидов", защото точно този "Гений" с огромно самочувствие постанови, че павето било "паметник на културата" и "Дондуков" трябвало да се павира! По-голяма глупост от тази няма на света!
Учих за арматурист, обаче работих като бояджия щото това се търсеше, после записах право по същата причина, обаче това с павирането изби всички други оферти, сега се замислям за неврохирургия. Все пак съм амбициозно момче.
Тука всички много си падат по паважа - всичко е павирано, даже мостовете в центъра на Любляна с една малка подробност - всички павирани места и улици са пешеходни зони, а не централни булеварди. Не е проблема в паветата, а в това къде е удачно да се използват.
Прекръстете го на "Фандъков проспект" за да звучи мащабно и внушително, освен това всички ще са наясно кого и защо да псуват.
Вече цяла седмица сутрин ходя да се моля в Ал.Невски за здравето на Фандъкова, а вечер давам банкети за момчетата от сервиза. Бизнеса ще дръпне толкова яко, че ще се чудим как да насмогваме.
Предлагам историческият и знаменателен в географско и геометрично отношение преход "асфалт - паваж - асфалт" на кръстовището Раковска-Дондуков да кандидатства за Гинес за най-голяма строителна глупост. Може да се показва на туристите като основна софийска забележителност в конкуренция с кръговото на Руски паметник (досегашна строителна глупост No.1).
Предлагам другарката Фандъкова всеки ден да минава пеш и с токчета поне по 200 метра от въпросния булевард - например от пресечката с Веслец до кръстовището с Раковска на път за работното й място на Московска. Интересно колко чифта обувки годишно ще й трябват. Може и да пробва да пресече 5-6 пъти с детска количка или да покара велосипед. Гарантирам й незабравими преживявания.
С павета и с неравности по ремонтирания "Дондуков". Нямало как!