До До 85Явно е някое богаташко чедо, дето е свикнал, да се подиграва на хората, ако колата им е за под 50 000 лева ...
До АвтомонтьорСервиза ми е 1500 лева на година. Колата беше 5000 лева.Новата кола ми е 45000 лева. След 4-5 години, новата става като старата и пак са поне по 1500 лева на година. И накрая излзиа, че съм дал 32 бона отгоре .... За ко, за оня дет го дуа ...
Какви шофьори сте щом не знаете, че старите коли се развалят по често!Тогава кои ще кара стара кола като му струва много по скъпо като плаща на сервиз всеки месец.
Старите немски дизели, са съвременни турбо дизелови автомобили, които нямат общо с дизелите от време оно. Ако завишават серните диоксиди, значи горивото е фалш. Прекалява се с тази тема! Не всички сме крадеме, или участвали в длаверките на кгб, за нови коли. Моята стои навън, кара се 10 000 км на година. Едно немско дизелче от онези ще ми легне идеално, и няма да изцапа много!
Мислех повече да не гласувам обаче като знам, че тези които цоцат от бюджета ще отидат да гласуват ме мотивира да отида да гласувам за другите които не са в управлението.
Проблемът не е в замърсяването. В България няма значимо замърсяване заради колите. Проблемът е как ГЕРБ да оправдае вдигането на данъците и въвеждането на нови ограничения.
Явно си виждал кола само на картинка, щом искаш да се забрани вноса на коли над 5 години, които според теб били опасни.
Аз имам стара кола на 26 г. а братчеда на 15 г. обаче неговата е дизел и е на 248 000 км. а моита е на Газ и е на 142 000 км. защото я карам от време на време когато се налага не всеки ден като него. Кажете ми кои замърсява повече?
В Германия масово се карат дизелови и бензинови коли на всякакви възрасти, като в последните 15 години наблегнаха на по-чистите дизелови коли и затова им се появи проблем в някои части на някои пренаселени градове. По-чистият дизел има един недостатък - азотните оксиди и сега заради тези оксиди, ограничават по-чистите дизелови коли за сметка на по-замърсяващите бензинови коли. Повече от ясно е, че тази политика ще им излезе през носа. Лошото е, че в България некадърни политици се опитват да коп
Дизеловите коли са по-чисти от бензиновите, така че няма лошо в това, че Германия не може да се справи с азотните оксиди и си ограничава по-чистите дизелови коли. Ние само печеим от това.
Средната възраст на колите в Германия е около 10-11 г., а това значи, че се карат и коли на по 15 и 20 г.. Отидете в малки провинциални градчета да видите какви коли се каратмасово 15-20 г. бензинови коли
ВДИГНЕТЕ НИ ЗАПЛАТИТЕ И ЩЕ СИ КУПЯ НОВА КОЛА !!! НАПРАВЕТЕ НИ ЖИВОТА ПО ДОБЪР!!! НЕ НИ ГОНЕТЕ ОТ БЪЛГАРИЯ !!!!!
Всички софиянци се махаме, не се живее от миризми, кучешки тортички, гласовити съседки чалгаджийки, девойки с токчета в офисите, комините дет горят дърва миризмата стига в апартамента.Киселото зеле.Плъхчета се разхождат в центъру, улиците са мръсни, кофите вонят.Вони от зеленчукови сергии, завладели тротоарите - вкисната воня - една кофа с вода да излеят и това не правят.Абсолютна ди ващина и анр хия.Тука да си останат бекащите провинциали 2-ро поколение е, уморих се да им гледам творенията
До тотиЗа съжаление "Тоти" е напълно прав. Аз, самият, в момента гледам разписанието на БДЖ, за да си направя график и да се изнеса в едно село близо, но извън смога на София. В един от, все още, най-приятните квартали живея, но това е ясно, че ще се промени. Селинджърите с дачиите и лизинговите трошки вече паркират и на две гуми по градинките. Гледката става все по-неприятна. Мирише си вече явно на какво ли не, входът мяза на бункер. Оставям родния си град на селтиците, аз отивам на въздух!!!
Ура другари ура! Ще си купя нов дизел! Досега си карам пасаткото си от древни времена и всички ми завиждат
не знам в Бг , но тук е пълно с нови автомобили от рода на фиат "Типо" , рено "Каптур" "Клио" за около 150-200? месечно , не е без пари , но ако правиш над 30-40 хил.км годишно , няма как да ме убедиш че една 15 годишна кола ти е по-евтино и изгодно- Друг е въпросът че за да ги навъртиш в БГ си е трудно постижение.
До 123В Америка хората неизползват газ за колите. Незнам защо в България хората използват газ.
Държавата да забрани вноса на стари коли на повече от 5 години. Това е решението на проблема. Старите коли застрашават движението защото са потенциално опасни за всички на пътя включително и за пешеходците.
Балканите: Тук старите германски дизели идват... за втория си живот