Моля другарката още мисли, че Люлин е в Перник, а Младост в Лондон където не е стъпвала. Както каза един колега: -"за фъндъкова, само цветя и жито".
То да е само там. Масиво превзеха и разбиха даже и читавите тротоари, а резултат от събирането на таксите не виждаме никакъв. Стотици милиони потъват всяка година, а разходите са им само за боя и колчета, нито един новоизграден тротоар или паркинг.
Само такси за тия зони, а никаква полза от тях. Сутринта съм обикалял половин час да намеря място някъде в зелена зона... И с тях и безз тях, места пак няма да има..
В Щутгард съм ползвал т.н. "Parking house" паркинг на няколко етажа. Супер удобно е. Тук защо няма ?
Тази улица, както и всички други са асфалтирани на хартия поне три пъти! Платено е и за ремонтите след асфалтирането.
До бай ТодорА където има буферни паркинги - стоят празни, че *** иска колата пред вратата.Целия ни град трябва да е зона!
Онзи ден проведох разговор с една служителка от отдел Архитектура на община Слатина, във връзка с дупка на една от улиците в района, коята предизвика няколко инцидента вече. Жената беше много любезна по телефона и напхрави всичко възможно да ми влезе в положението.Тя ми каза така. "Нямаме никакъв бюджет от Столична община за поддръжка, ние сме просто едни пощаджий". Какво да ви кажа системата е много сгрешена, както в цялата държава в същност.
Mrusni prodajnici !!! Za horata daje trqbva da e bezplatno! Skapani tikveni shemi za pari !!! Zamajete nqkaf dolnokachestven asvalt, pone da si umiete racete, obshtinari prosti
Правителството трябва да се намеси вече с тези зони, че станаха ракови. Общините ги имат за втори данък , разширяват и облагат.Трябваше да правят буферни паркинги но само си увеличават администрациите и заплатите.
Ами нали и заради такива нагли изцепки гласувахме на иЗборите! Де да видим! Ако трябва пак ще гласуваме!
Как ви прекарват в софето с тези платени зони, не е истина просто.За сравнение в "добруджанския край" е прието да се паркира като на полето, а за зона б51 се ползват подземни хангари/гаражи.
Важното е да има зониране, да капят пари за нечии джобове. Ремонти обаче -няма нужда. Изобщо, има квартални улици дето не са ремонтирани от както са били създадени, преди 40-50 години.Модерна и прогресивна София. Благодаря, Данче.
Зелена зона на улица с дупки и без асфалт в София