Това се случи и на нас към днешна дата! Сагата продължава вече месец и никой не може да ни даде отговор, но фактурите продължават да идват въпреки, че са ни спряни всички услуги заради невърнато устройство което ни отказаха да върнем...? Не било заявено за връщане..? А защо тогава имаме неустойка, че не е върнато и ни спират всичко което е платено?Няма такава НАГЛОСТ! А1... Вижте клипа. Актуален е и към ден днешен! (21.09.21г.)Никаква промяна... Бягайте далеч от А1!https://youtu.be/rAznJ
НАГЛОСТА на А1... - М Тел. Любопитни Факти...!Сагата продължава...! Вече месец към дата 20.09.21 г. ! Няма "откачане" #A1 Няма такава НАГЛОСТ! Абсолютно РЕКЕТЙОРСТВО! и ИЗНУДВАНЕ!Кликнете на линка по долу ако не Ви се чете... Грозно, но факт... Това е #А1 . Подготвяме и наше интересно видео, което ще публикуваме в случай, че въпросното и напълно актуално към днешна дата не е достатъчно на самозабравиля се "Телеком" #А1! - М Тел. Мобил Тел.https://lnkd.in/gikT2yfK
Преди 3 години махнах всичко от А1 (телефони, телевизия, интернет) и не съжалявам. Кофти цени, надуване на сметки, огромни разправии с поддържката. Единствената ми грешка беше, че чаках толкова дълго. Скапана самозабравила се фирма, която само гледа как да прецака частните клиенти (учудващо фирмените абонати се обгрижват невероятно добре, ама аз не съм фирма....)
Само че полето, където трябва да посочиш адреса не е активно и не можеш да подадеш заявлението за компенсация.
Проблема не е бил само с телевизията и интернета, проблема беше с покритието на А1 като цяло. С часове неможехме да се свържем с бабата, наложи се да пропътуваме 70км. за да проверим дали е добре и защо е изключен телефона и!За компенсация, тези хитреци са измислили, че сега Баба ми трябва да подпълни заявка в интернет. И то за частична компенсация - телевизия. В ИНТЕРНЕТ! Колко баби са способни да го направят? И то частично, за телевизия... ами за телефоните? Поздрави на А1!
КРС е високо платен слугинаж на 3 те мобилни оператора, РадеФ нещо се ослушва за борбата с монополите?
Бъг в системата и банкоматът гълта картата. След около час рестартира и всичко тръгва нормално, ама картата е в устройството. Обаждаш се, разправяш се и ти казват, че можеш да получиш нова след 4 работни дни.Следва тичане до банката,загуба на време,търсене на място за паркиране.Вместо да ти я донесат вкъщи в удобно време, след като не е блокирана по твоя вина, а причината е в тяхната техника.За обезщетение дума да не става.Носиш си последствията,че плащаш да ползваш скапаната им система.
Никола, ако е за мобилен телефон си прехвърли номера *** друг оператор...Боб ми искаха 100 лева за 120мб интернет, подадох жалба в КЗП и се прехвърлих на А1.. Въпреки че са едно няма проблем...Вече минаха 3 години и давноста е отпаднала... Имам подобен опит и с Теленор.. Искаха ми 45 лева за смс за някакви игри... не ми разрешиха да си платя само сметката и пошзвах 2 месеца докато спряха номера и да си гледат работата(пак жалба към КЗП).Операторите ни скубят супер яко, не ги съжалявай
Виваком имат клаузи в договорите, за които ще ги осъдят да плащат десетки милиони ако бяха в друга държава. Уви, тука властта е в ръцете на кумунуидните олигарси, така че ще чакаме да се отече поредното русофилно поколение преди да си помислим за промяна.
За къде става въпрос.Аз съм в квартал Витоша София и 2 дни нямах интернет и телевизия на Виваком 7ми и 8ми
И защо трябва да заявявам, много добре се знае къде е бил проблема, пускайте тези 20% отстъпка и това е?!
По селата тия "оператори" отрязаха всички кабели и нямаме телефони. Мобилните също са много зле и постоянно прекъсват.
А1 предлага компенсация на всички абонати, засегнати от аварията