На 1000000 и кусур стари над 20 годишни кошници, какво са 1000 автомобила. нищо. В цяла Европа има стимули за закупуване на електромобили само в БГ мислят схемата как точно да откраднат стимулите. Освен това тези коли са само за града. За дълъг път зимата не стават. Да живее дизела.
анонимен ТВ всичколоГиньо! Ще чакаме евентуално стимули за електричките?!?!? Да, бе,да! Българинът отдавна не разчита на държавата,а упорито и последователно се справя сам с проблемите и намира решения(И Слава Богу!).Щото ако чакаме някой " да ни даде", "да ни помогне" или "да ни оправи" нещата няма как да се случват! След като държавата я няма,намираш начин, запретваш ръкави,викаш не волята и я пращаш за бира и си свършваш сам работата!
..1000 електромобила ами само в София в момента има сигурно един милион превозни средства...смятайте..
"Това ставало без никакви стимули от държавата" ?! Освен че са освободени от данъци и могат да паркират където си искат ! Да зареждат безплатно на повечето места, забрани за нормални автомобили в центъра ! Но, това не били никакви стимули ? Направо ни налагат със сила електрокарите !
Всеки, който е крал пари може да си купи апартамент и електричка, всички други сме под наем и на дизел.
Зимата няма как да минете повече от 150 км като на станция ще ви вземат поне 60 кинта за това, аз за толкова пари стигам 2-3 пъти по-далеч с доста неикономична кола.
Хей, умнокрасивите! Има някой който да ми каже, какво ще стане, ако целия автопарк е електромобили? Както ни напъват! Възможно ли е? Толкова батерии и то мощни? Толкова електричество? От къде? Да не стане в ЕС като в украйна да си светим в блоковете с нафтови генератори с нелегално внесена нафта от русия? За да си караме електричките?
Кьорфишеци.Идва водородната технология,там е бъдещето.Браунгаз.Тия тостери са за градско каране електрическите.И зъзнеш вътре за да има ток да се прибереш е сега в студа.
Електричките са като бялата техника пет години и чао тичаш за следващия защото ремонта ще ти излезе солено.
Кола си взимам като е на 10 години и после я карам поне още толкова. Ако видя електричка на 10г. може да си взема. Таман 2рата сменена батерия ще е на края на живота си и ще дам пари за 3та, която ще си купя с единия бъбрек и ще се радвам, че съм на аванта.
Именно!!!! И марките си имаха собствен дух и стил. И петгодишно хлапе различаваше Опел от Форд или Фиат от Волво, а сега братче са толкова унифицирани и еднакви, че само емблемите на капака са им различни. Да не говорим, че в ония години даден модел се проектираше с години и се произвеждаше с години. W124 на Мercedes например се произвежда 12години, а сега братче същата марка сменя модела през 2-3г.Целта е ясна-изтича гаранцията и купуваш следващия модел след 3г.
До Анонимен 42..Какви времена бяха,и колите бяха истински,че и красиви,а не като днешните,приличащи на катастрофирало НЛО.
По моето скромно мнение върхът на автомобилостроенето е между 1984та до 1995та. Тогава колите се правеха от инженери, а не от икономисти-бяха коли проектирани да са здрави.От 1996та започват глезотийките,както казва един приятел *ако една кола е с пластмасови фарове не ми я хвали".Има да ги търсиме Мерцедес W124,Audi 80,VW Golf 2,BMW E34 пък ако щете и москвич и жигула в краен случай-прости но надеждни автомобили, а не като сегашните супер скъпи пластмасови трошляци дет едвам изкарват гаранцията
Иде време и близо е, когато те ще трябва да решават вода ли да си стоплят за да се изкъпят или да си заредят електромобила.
Все повече българи се спират на електромобили