Кои са подценяваните качества на добрия служител?

Например тези, които ни правят желани и ефективни
17 фев 2017 22:42,
5
Кои са подценяваните качества на добрия служител?
Източник: outnow.ch

Повечето работодатели търсят да назначат служители с високи професионални качества, ефективност и умения за работа в екип. Това обаче със сигурност не е всичко, което те би трябвало да гледат. Има страхотни служители, които се открояват от тълпата със съвсем други свои качества, често свързани с характера им.

Ето и шест подценявани качества, които правят служителя супер желан и ефективен:

1. Неочаквани умения в рамките на длъжността

Ако един служител притежава повече от очакваните умения за своята позиция като например техническа грамотност, IT познания, ораторски умения и т. н., той вдига летвата доста високо. Става въпрос за качества, които не са супер важни за въпросната професия или са наистина необикновени, но пък са доста полезни и правят този служител доста по-функционален и търсен и то в различни отдели.

2. Дипломация

Никой човек не може да бъде в перфектни отношения с всичките си колеги. Ние сме хора и сме различни, и винаги ще се намери някой, който да ни дразни на работното място. Ако работодателят открие свестен служител, който на всичкото отгоре да се разбира с всички хора в отдела, то това си е находка. Дипломацията е качество, което показва голяма зрялост и професионализъм.

Останалите качества на добрия служител може да прочетете на Tialoto.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


5
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
5
1
 
1
 
! Отговори
сминдух енд чесън преди 7 години
На работодателя у нас най често служителите му се изпращат от партиините централи,а на харизан кон зъбите не се гледат.
4
0
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Българският работодател няма служители, той има роби. За това е по-правилно да се нарича робовладелец.
3
0
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Да ослюнчва добре и да няма рефлекс за връщане.
2
0
 
8
 
! Отговори
Ястреб Манафлията преди 7 години
Да работи много за малко пари.
1
0
 
36
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Много време ще мине, докато узрее българският работодател и се научи да цени и поощрява стойностните служители.

Спонсорирани публикации