Камери и софтуер спират кражбите на нафта от БДЖ

Резултатите ще бъдат осезаеми още след месец
26 мар 2015 12:40,
12
Камери и софтуер спират кражбите на нафта от БДЖ
Снимка: архив Булфото

Половината от пунктовете за зареждане на локомотиви през деня вече са с видеонаблюдение, обяви управителят на "БДЖ – Товарни превози" инж. Любомир Илиев, цитиран от агенция "Фокус".

По думите му се очаква до средата на април всички 10 пункта за зареждане през светлата част на дена да бъдат оборудвани с камери.

Инж. Илиев отбеляза, че през февруари са уволнени двама служители заради кражбата на гориво. И двамата били от Горна Оряховица и били хванати, докато източвали локомотив.

"Работим по специален софтуер, надграждане на системата, който в реално време ще може да пресмята разстоянието, което изминава всеки локомотив, скоростта му, натоварването и оборите на двигателя", посочи той и сподели, че системата ще може да пресмята и средният разход на всеки локомотив.

"Ще сравняваме всеки ден измерената физически разходна норма с това, което се случва в действителност. Този софтуер ще го внедрим до края на на месец април", допълни той.

След въвеждането на новите мерки срещу кражбите на гориво инж. Илиев посочи, че този вид престъпления ще станат изключително трудни и прогнозира още, че след въвеждането на софтуера и видеонаблюдението кражбите ще намалеят с 90-95%.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


12
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
11
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
ши крадна и камерата и софтуера
10
0
 
1
 
! Отговори
многознайко преди 9 години
Доколкото съм наясно с дизелова тяга се обслужват най-вече и основно маневрите и големите и тежки влакове с въглища от и за мините и тецовете на Ковачки.Едната мина не работи от 6 месеца,(Чукурово),а др.(БелиБрег) от месец и малко.Поне в Софийския възел е така.Естественно,че ще се реализира икономия като локомотивите не работят.Частните превозвачи отнеха повече от половината клиенти на Тов.превози точно поради невъзможността на Тов.превози да осигури локомотививи,а ръководств.се занимава с ....
9
1
 
1
 
! Отговори
анонимен ЖеПеец преди 9 години
Тоя "Управител"или е много т.п и изключително некомпетентен и техн.неграмотен,или тези които го съветват са такива.Е това е зверско дебелоочие и наглост.Основния и почти единствен голям "клиент" на БДЖ Товарни превози-тецовете и мините на Ковачки дължат на Тов.превози над 16 млн.лв.Той продължава да занимава обществото с кокошкарски работи.Разхода бил намален се казва в гръмките изявления по тв.Ами то и мойта кола като стои пред блока или е повредена не харчи гориво.Така е и с лок.на Тов. пре
8
1
 
2
 
! Отговори
знайко преди 9 години
нема мачин,камерите ша станат на туба и пак нафта ще се лее.
7
1
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Moito lubimo BDJ, hich ne se e promenilo ot predi 20 godini kogato raboteh tam
6
0
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Да минат на газ - газ-а не може да се краде :)Това между другото е и основната причина градския транспорт да не е на газ - просто не може да се краде.
5
0
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
то доде спрат кражбите нема да има какво да се краде
4
0
 
2
 
! Отговори
насо преди 9 години
Айде спрете кражбите при пишман военните
3
0
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
До Анонименпосегателствата върху БДЖ-то са чиста проба тероризъм, но не само това. Кражбите на метални части са саботаж, който застрашава националната сигурност и трябва да се преследват като такива.
2
3
 
4
 
! Отговори
Momo преди 9 години
Като го гледам това нещо(нищо, че е електричка, те и другите локомотиви са в подобно състояние) на снимката ми е чудно къде ще му инсталират софтуера.И се чудя дали 1млн. лева загуби от нафта на година са големият проблем на БДЖ при положение, че дълговете са им за стотици милиони.
1
0
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Това е много добре, ако пък обявите и мятането на камъни по влаковете и кражбите на метални части от жп линиите за тероризъм, със съответните сурови наказания, ще бъде отлично.