Какво предстои по пакета "Мобилност" следващата седмица?

Ангел Джамбазки и Димитър Рашков в "Брюксел 1"
28

"След като загубихме гласуване с три гласа не правя прогнози, но ще направим предложения, които ще удължат времето за заседание на комисията с часове, може би с дни" . Така евродепутатът Ангел Джамбазки коментира в аванс насроченото за следващата седмица заседание на Транспортната комисия на ЕП по пакета "Мобилност" в предаването "Брюксел 1" по Bulgaria ON AIR.

Над 1200 са били предложените поправки към сряда тази седмица.

България настоява разглеждането на пакета Мобилност да остане за следващия състав на Европейския парламент.

"Никой не знае какво ще бъде гласувано. То ще бъде такъв хаос, че най-вероятно ще бъдат гласувани разнопосочни предложения от различните проекти," заяви Джамбазки.

"Най-нормалното нещо е този документ да бъде гледан на спокойствие, на трезва глава и да се отчете какъв е интересът на нашите превозвачи, какъв е интересът на другите, някъде по средата трябва да се намери решението. Не може те (б.р. застъпниците на проекта) да се налагат и да убиват този бизнес у нас,” коментира евродепутатът.

Според него ако пакетът Мобилност бъде приет 17% от нашия БВП ще отиде някъде другаде.

"Ако загубим 150 хил. работещи и 17% от БВП, то бюджетът ще е пред колапс," смята Джамбазки.

По отношение на заплащането на труда на международните шофьори у нас и в западните страни, Димитър Рашков от Съюза на международните превозвачи обясни: "Доходът е абсолютно адекватен и идентичен с всичките ни колеги в Западна Европа. Няма някой да плаща малко повече или малко по-малко. Всички сме изравнили отдавна заплащането и то е такова, каквото е нормалното за бранша. Няма как ние да плащаме по-малко или да подценим труда на шофьора по никакъв начин, защото той просто ще отиде в друга фирма".

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


28
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
21
0
 
12
 
! Отговори
sand преди 5 години
До Анонимен била е някога просто е наконтена бабичка нищо особенно като жена и журналист
20
0
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
ОЛИГАРСИ ПЛАЩАТ ЛИ БАТЦЕ!!!!!
19
1
 
16
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Е тоя Дявол Крадев малко ли му е та реве за още. Ми от всеки ТИР едното колело да се върти за негова. Неможе да изхарчи тия пари. Ей каква алчност. Дай и на индивида малко въздух и хляб. Стига се кри зад колектива от разбойници.
18
0
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Системата ни мъчи и тук обикновените хора и тия от ЕС Само с нашите СОЦ. КОЛЕКТИВИ да се чудят какво да правят. Време е за индивидуална отговорност и производителност. Водач на ТИР не е като работа в завод
17
2
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
За тия пари не е работа. Пък и семейство ако има все едно нищо. Такава сума си я взима и обикновен чиновник в България, като от втора работа си я докарва от вкъщи.
16
0
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Има професии както и при някой жените да работата в колектив и със соц. Договори е добре. Но да си водач на ТИР да си оставиш дома / без да си разведен/ и да работиш за анонимен колектив или фараон. Направо си е Робство.
15
0
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
До11 и тебе не те разбрахме. Как така за някой поляци , унгарци , гърци , дори турци е удобен. А за нас Не, та много ли сме по на изток от Гърция и Полша.
14
1
 
14
 
! Отговори
Boko bo преди 5 години
Тоя Рашков е по - голям лъжец и от РазБойко.
13
1
 
11
 
! Отговори
бай ганю преди 5 години
На трезва глава..?до сега всичко на нетрезва глава ли е преглеждано и гласувано бе джамбаз?цялата тази ситуация е силно преекспонирана и изопачено пресилена,драмата не е толкова голяма колкото се опитват да ни я поднесат но джамбаз обича да си лае злобно щото друго не може той е само в ролята на противопоставящ се на абсолютно всичко но не и и като предлагащ решения
12
3
 
17
 
! Отговори
ИКОНОМИСТ преди 5 години
МИКРОН ИСКА ЕВРОПЕИСКИТЕ ПРЕВОЗВА4И ДА СА---ЕВРОПЕИСКИ---ЕДНАКВА РАБОТА ---ЕДНАКВА --ЗАПЛАТА НА ТРУДА НЕ РАЗБРАХ ЗА КАКВО ..ПРОТЕСТИРАТ НАШИТЕ РОБОВЛАДЕЛЦИ ОПАА--ШЕФОВЕ НА ПРЕВОЗВА4ЕСКИТЕ ФИРМИ НЕ ИСКАТ И НАШИТЕ ШОФЪОРИ ДА СА ЕВРОПЕИЦИ ИЛИ ТЕ
11
1
 
16
 
! Отговори
КОЛОЕЗДА4 преди 5 години
До ХАЙДЕ ДЖАМБАЗКИДА НЕ Е ЛУД И ТАКА ЯКО МУ Е ПЪЛНА КЕСИЯТА ОЩЕ МАЛКО МУ ОСТАВА И НА НЕГО
10
18
 
5
 
! Отговори
АлиБаба преди 5 години
Тука има толкова *** коментари че чак да не ти се чете явно има много прос народ .кои спира сега Бг шофьор ако иска да работи въф ФР или Германия Белгия НИКОИ АБСОЛЮТНО НИКОИ ЛАПАТ.ГО ВЕДНАГА. Само че има хора които не искат .Доволни са си от.работата .Парите са еднакви почти на всякаде зависи типа работа.Натовареноста и тн.ПАКЕТА МАКРОН ПОСТАВЯ НЕИСПЪЛНИМИ УСЛОВИЯ ЗА СТРАНИТЕ ОТ ИСТОЧНА ЕВРОПА С ЕДИНСТВЕНАТА ЦЕЛ .СЪСИПВАНЕ НА ИСТОЧНО ЕВРОПЕИСКИТЕ ТРАНСПОРТНИ ФИРМИ.
9
12
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Ах,много е хубава Милена Милотинова!Освен това има много топъл глас.Задава добри въпроси.
8
3
 
16
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Срам за управляващите да изкарват бюджета на гърба на водачите. Като ги лишават от ДОО, Заплата в ? И ги експлоатират като роби на болшивизма..
7
1
 
19
 
! Отговори
обикновен фермер преди 5 години
Не ме интересува бюджета. Тридесет години съм извън него. Затова дайте финансова свобода на водачите. Да си имат СОБСТВЕНИ камиони или да работят където си искат в ЕС. Не да са роби на олигарси или колектив.
6
0
 
16
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Отдавна немските камиони се карат от поляци,чехи,латвийци.Френските са с португалци и испанци.На испанските камиони пък шофьорите са основно българи и румънци както на полските камиони са украинци и беларуси.Българските са македонци а на румънските тирове шофьорите са от Молдавия .
5
2
 
21
 
! Отговори
ХАЙДЕ ДЖАМБАЗКИ преди 5 години
НЕ БЮДЖЕТА,А ДЖОБА НА ДЖАМБАЗКИ ЩЕ СЕ ИЗПРАЗНИ.ДО СЕГА СЕ ПЪЛНЕШЕ ОТ КУЧЕШКИТЕ УСЛОВИЯ НА ЖИВОТ НА ШОФЬОРИТЕ:СПЯТ В КАБИАТА,ЯДЪТ СУХОЕЖБИНА,ПО МЕСЕЦ НЕ СЕ КЪПЯТ И Т.Н.ДЖАМБАЗКИ ВСЕКА ВЕЧЕР Е ДО ГЪ9А НА ЖЕНА СИЗАЩО НЕ НАПУСНЕ И ПОНЕ 1 ГОД.ПОРАБОТИ МЕЖДУНАРОДЕН ШОФЬОР.
4
1
 
21
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Борим се с ЕС затова, че иска да подобри условията на работа и заплащането на шофьорите, за да могат техните босове-собствениците на транспортни фирми да печелят повече...Срам!
3
3
 
19
 
! Отговори
House M.D. преди 5 години
Другарят Дявол Крадев отново се застъпва за работодателите и е срещу служителите /робите/.
2
2
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Никой не го интересува за бедните Българи, докато чакаме все някой да ни оправя ще е така. Вземете си повечко взлин че следващата седмица ще ви го нахендрят яко