Wizz Аir изостави 25 българи на летището във Франкфурт

Въпреки че преминали през секюрити чека, те не били допуснати до самолета си
23 сеп 2019 16:15, Нели Христова
80
Wizz Аir изостави 25 българи на летището във Франкфурт
Снимка: Reuters

Авиокомпанията Wizz Аir заряза 25 българи на летището във Фарнкфурт, въпреки закупените билети, съобщават от в. Труд. Пасажерите трябвало да се завърнат в родината с редовен полет Франкфурт - София, но така и не се качили на борда. Сред тях били двукратният световният шампион по културизъм Христомир Христов и неговият приятел Давид Димов. Те трябвало да отседнат в хотел с надеждите, че днес ще се приберат.

"Имахме билети за редовния полет Франкфурт – София за 15:10 часа на 22 септември. Чакахме на опашка, за да минем през скенера още от 14 часа. Изведнъж се оказа, че затвориха два от трите скенера, започнаха да се сменят служители и обслужването само на един скенер забави проверката. Оказа се, че през пет минути има три полета и обработването през скенера ставаше много мудно”, разказва Христов.

Българите преминали през секюрити чековете около 15:20 часа и в същия момент затворили гейта. Не ги допуснали да продължат към самолета си. Така група от 25 пътуващи за София останала на летището.

Препатилите нашенци споделиха още, че други 80 пасажери, които пътували отново с Wizz Аir за Киев, също не успели да се качат на борда на самолета своята дестинация. Изумена и разгневена, българската група започнала да търси съдействие, като хората научили, че превозвачът е бил уведомен за това, че чакащите ще се обработват само на един скенер, но те не били предупредени.

”Никой не ни анонсира, че ще има забавяне, за да минем отпред на опашката преди пътниците с по-късни полети…освен това Wizz Аir няма свой офис на летището. Има само един служител за връзка, който обаче почива в неделя. Служителите на летището не проявиха никакво съчувствие и ни казаха да пишем имейли до самолетната компания”, разказа Хриостомир Христов.

Пред пътниците, чиито билети изгорели, останала алтернативата единствено да си купят нови билети за следващ полет. Оказва се, че най-рано с нискотарифния превозвач има полет на следващия ден, отново в 15,10 часа.

“Всичко е много объркано, защото нашият самолет излетя чак в 15:50 часа, а нас не ни допуснаха да се качим. Чухме, че таксите, които плащат самолетите за престой на летището, са много високи и те нямат изгода да изчакват пътници. В случая обаче, ние нямаме никаква вина за това забавяне на скенерите“, коментира още Христов.

 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


80
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
46
1
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
До Новите реалностиНикой няма, да забавя полети, нито да измества пътници, защото 20 заблудени, решили, че ще минат за 10 минути всички проверки.
45
0
 
10
 
! Отговори
Анджи 1 преди 4 години
"Никой не ни анонсира, че ще има забавяне, за да минем отпред на опашката преди пътниците с по-късни полети"Може, да минете на завеката на багажа, но е абсурд, да ви пуснат, на проверката за сигурност. Все пак, тези пътниси с по-късни полети, за разлика от вас, са били там с час, два, три преди полета ..
44
0
 
10
 
! Отговори
Анджи 2 преди 4 години
"Служителите на летището не проявиха никакво съчувствие и ни казаха да пишем имейли до самолетната компанияКакво означава, да проевят съчувствие? След вас е имало още 30 000 пътника в този ден. Никой не е тръгнал да умира. Не сте малки деца, че да ви изоставят! Има по 50 компании, които олзват усугите на всяко летище. Работещите там, не са длъжни, да им знаят политиките. Вършели са си работата.
43
3
 
1
 
! Отговори
Новите реалности преди 4 години
В Германистан !!!
42
0
 
5
 
! Отговори
Анджи 3 преди 4 години
"Изумена и разгневена, българската група започнала да търси съдействие, като хората научили, че превозвачът е бил уведомен за това, че чакащите ще се обработват само на един скенер, но те не били предупредени."И какво ще се промени, ако ви уведомят? Ви сте имали 10 минути. Полета е вече бил изтърван. Аз за под 35 минути, никога не съм стигал от входа на летището до портала. Вие сте имали 10!
41
0
 
9
 
! Отговори
хм преди 4 години
Уиз еър имат много трески да дялане, за да са "мечтаната" авиокомпания, но описаният случай не е между тях. Пътници закъснели за полета си и изискват цял самолет да ги чака... И заглавието, и текстът ви са изключително непрофесионално и манипулативно написани. Дано нелепата "новинарска" активност да е само на авторката на статията, а не политика на сайта.
40
1
 
7
 
! Отговори
до до 29 преди 4 години
Това за опашката на гейта ли важи само или и за опашката на секюритито, където е запецнал пича?-------Хм, явно не ти се е налага да летиш по няколко пъти в годината!?Първо - трябва да си на летището Поне Три часа преди полета! Второ- колкото се може по-рано премини проверка на багажа (понякога "навалицата" е огромна!)Трето- намери си гейта, седни и изчакай да го отворят.Четвъто- Ако си заплатил за запазено място, не чакаш, а минаваш с предимство пред останалите на Гейта!
39
0
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Аз не разбирам две неща. Първо, защо всеки си мисли, че са длъжни да го чакат - както са написали тук колегите, за полет от толкова огромно летище се ходи два часа по-рано, това не е Терминал 1 на летище София. Второ, не разбирам защо хората масово продължават да летят с тия розовите - специално от Франкфурт има по четири полета на ден на Луфтханза, и цените въобще не са толкова космически, колкото преди години - намират се по 80 евро и то в двете посоки
38
1
 
15
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Заглавието е написано с цел да унижи компанията, Wizz Air, никой не е изоставил, а хората са изпуснали самолета, така, че или сменете заглавието или махнете статията и аз веднъж си изпуснах самолета, но не съм обвинявал компанията, че самолета е излетял навреме.
37
0
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
"един от трите скенера или там още нещо ,че й е дошло времето за обяд и никой не го интересува,че има много народ"И теб не те итнерсува, че има ора, които работят там . Ти минаваш и заминаваш.
36
1
 
3
 
! Отговори
до до Коке преди 4 години
я ходи да избиваш комплекси другаде, мрънкач. Такива като тебе само в България ги има!!!
35
1
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Много манипулативно заглавие. "Изоставили", тея ми отишли час преди полета на 4-тото най-натоварено летище в Европа?! При положение, че във Уиз Еър като си купиш билет онлайн и ти изпращат имейл с ориентировъчен график, на който съветват да си на летището поне 2 часа по-рано (и то ако нямаш багаж за чекиране).
34
1
 
10
 
! Отговори
вар преди 4 години
Летището във Франкфурт е с лошо управление,там можеш да стоиш и 1-2 часа на опашка и те да затворят един от трите скенера или там още нещо ,че й е дошло времето за обяд и никой не го интересува,че има много народ и някой може да изпусне полета.Работят всякакви - българи ,румънци,араби .... с ниска култура,но .... .Тъй че,нашите може и да са дошли 1 часа преди полета ,но може и да са подранили и отново да не минат.А wizzari нямат нищо общо с обслужването на летището.
33
2
 
5
 
! Отговори
до Коке преди 4 години
И каква ще излезе тя, че и в белите държави има мудни служители, проблеми, гафове и какво ли още не, но иначе "това само в България го има". *** са по цял свят.
32
5
 
25
 
! Отговори
Г преди 4 години
Wizz Air никого не са изоставили! 25 българи са си закъснели за полета и са го изпуснали! Голяма новина!
31
0
 
21
 
! Отговори
до Коке преди 4 години
Твойта задача е да си навреме на гейта, пък самолета ако ще и на два часа от терминала да е. И нещо те учудва, че в едно големо летище разстоянията са големи? Обратното ли очакваше да е?
30
0
 
18
 
! Отговори
Митко преди 4 години
Тези пътници са доста неинформирани. На летището във Франкфурт редовно има такива проблеми с всички авиокомпании. Който отиде в последния момент , изпуска полета. Затова хората са казали 2 часа по-рано дава там, а на някой летища и още по-рано, но кой да чете?!?
29
11
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Ако бяха 25 американски граждани дали щяха да ги оставят?
28
2
 
18
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Демек отишли леко късно на летището, 1 час преди полета ... сега да го лапат и другия път ще се научат.Хахахаха
27
9
 
4
 
! Отговори
Коке преди 4 години
Работата е че Уиз са на пирон чак от другият край на летището, около 15мин с автобуса. А друг е въпроса че са и на най_далечният терминал, от секюритито до изхода за автобусчето се фаща и скайлайн и пеш бая.. летя всяка седмица и ми е писнало от немските летища.,цялата им работа е супер калпава, винаги има нещо "непредвидено" и комбинирано със супер нелюбезни и мудни служители, могат да те вбесят поне 15 пъти

Спонсорирани публикации