Helpbook: Закъснения, аварии, непристойно поведение в автобус 413

Получихме и сигнал за дискриминация в платформата
28 фев 2023 18:40, Анисия Иванова
15
Helpbook: Закъснения, аварии, непристойно поведение в автобус 413
Снимка: БГНЕС

В платформата на Helpbook.info получихме сигнал от наш потребител, който ежедневно се сблъсква с проблематично придвижване с градския транспорт в София, поради редовни закъснения, въпреки обявеното време за пристигане на превозните средства на електронните табла. Ето какво ни пише той, с леки корекции:

"Всеки работен ден ми се налага да използвам услугите на ЦГМ и по-точно линия 413. 413 е линия, която е много важна и минава през големи пътни артерии и малко и през центъра на София. Всекидневно съм свидетел на закъснения от 2 до 10 минути и в отделни дни непристойно поведение на водачите, които карат по тези линии. Такова закъснение според мен е недопустимо, тъй като тази линия свързва ЖП Гара със Студентски град и кв. "Младост". Също така разписанието е на много време и често се случват аваририи. Хората, които ежедневно се возим в този автобус, сме ученици, студенти и като цяло хора, които желаят да стигнат от точка А до точка Б безпроблемно.

Вече втори път се получава така че автобусът да се развали и да оставаме без транспорт. Аз лично имам карта на учащ и използвам този транспорт. Просто не е нормално да пътуваш за работа и автобусът да се развали по средата на нищото, на повече от 4 километра от дестинацията ти и да имаш по-малко от 20 минути до ангажимента си.

Друг наш потребител изпрати сигнал чрез нас към КЗП, по повод невъзможността му да се възползва от обявените отстъпки от известна търговска верига: "Веригата предлага приложение, което съдържа промоционални отстъпки от цените, но е достъпно единствено за потребителите със смартфон/айфон, които трябва да покажат въпросното приложение, инсталирано на телефона им, в момента, в който се намират на касата в магазина, за да могат да ползват промоционалните отстъпки от цените. Пенсионерите, които не разполагат или не боравят добре със смартфон/айфон, са лишени от достъп до промоционалните отстъпки от цените. Това е най-очебийната дискриминация спрямо по-възрастното население на България", смята нашият потребител.

Ако видите нередност, проблем, с който се сблъсквате всеки ден и искате да подадете сигнал - направете го онлайн в HelpBook.info! Платформата на Investor Media Group ще ви даде възможност не само да придадете гласност на проблема, но и да изпратите сигнал до отговорните институции.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


15
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
13
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Свалих си приложението на Кауфланд и се оказа, че за да се регистрирам все едно кандидатствам за кредит от банка. То не са лични данни, то не е чудо, и се отказах. Деинсталирах го. Каква е целта да може да се ползва това приложение само след регистрация с някакви лични данни? Някой иска да знае какво точно ядем ли? В градският се чекираме задължително, въпреки, че картите не са импулсни, а за определен период от време и няма нужда от чекиране. Следят къде ходим. Тя цялата работа е съмнителна.
12
0
 
4
 
! Отговори
аноним преди 1 година
относно мобилните апарати и промоциите, наистина се лишават най-нуждаещите се, да се възползват от остъпките
11
1
 
2
 
! Отговори
Онуфрий преди 1 година
Ами И.ндианци, сър, без Шериф у р.зерватъ не може!
10
2
 
1
 
! Отговори
коз преди 1 година
Скоро идва дебелият .
9
3
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
2-10 минути закъснение и голям рев, ами ходи пеша, карай колело, купи си кола а също стани ти шофьор в градския да те видим под 30 мин. закъснение ще паднеш ли ако изкараш и един ден, нагъл си като тея от промяната.
8
2
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
"смартфон/айфон"... айфон е смартфон. Все едно да напиша - автомобил/ауди
7
1
 
3
 
! Отговори
ИМА ВРЪЗКА.. преди 1 година
...с простотията селянията и културата на движението!
6
2
 
5
 
! Отговори
До Ходете пеша! преди 1 година
Само не разбирам какво общо има промяната с 413 и непристойното поведение на шофьора, може би го познавш и той е от ПП ???
5
1
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
До преди няколко години и аз пътувах от Студентски до Центрлана гара, закъснения имаше рядко но пък беше много бавен, околко един час път ако си късметлия
4
0
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Значи! Градският транспорт е като организма на човек! Никога не знаеш кога нещо ще откаже да " работи"!-:) Нямам лично аз " претенции" към Градският транспорт където и да било!-:) Радвайте се че сте живи,до този момент!!!
3
1
 
8
 
! Отговори
Георги Илиев Митев преди 1 година
Това е България . Няма нищо ново , нито учудващо , защото повечето от проблемите описани по -горе в текста на това съобщение са всекидневни в столицата на Република България, населявана предимно от провинциалисти .
2
2
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
"непристойно поведение в автобус 413" - ау, какво непристойно поведение да се развали така тоз хаФтобус 413. Веднага да му се скарате!
1
3
 
4
 
! Отговори
Ходете пеша! преди 1 година
За здраве-- ТОВА Е ПРОМЯНАТА!