Реформите в БДЖ вече започнаха

Вече 60 служители са съкратени и обезщетени с по 6 заплати
10 ное 2011 16:55,
38
Реформите в БДЖ вече започнаха
Снимка: Архив Булфото

60 служители на БДЖ вече са съкратени и обезщетени с по 6 заплати накуп, съобщи БНР.

Парите за обезщетенията идват от продажбата на скрап. От тях до момента БДЖ е събрало 4 млн. лв., а до края на годината очаква още 8 млн. лв.

Съобщението на Европейската комисия, че разследва плана за спасението на холдинга, не притеснява председателя на Съвета на директорите Владимир Владимиров.

“Просто вчера стандартната процедура я изпратиха и към медиите. Нищо повече от това”, коментира той.
Част от оздравителните реформи в БДЖ предвиждат и оформянето на 2-3 депа за ремонтни дейности в цялата страна. Останалите ще се предложат за продажба.

Ще се пести и от горивото, използвано за експлоатационни нужди, става ясно от думите на изпълнителния директор на БДЖ Йордан Недев.

Той се извини за това, че при обсъждането на реформите в дружеството в сряда нарече предприятието „боклук“.

„От вчерашната ни среща излязоха неща, които аз, разбира се, ги бях казал, но те прозвучаха в медиите по един доста обиден начин. Затова – да помоля за извинение към нашата аудитория за думите, които употребих, като „боклук” и „цирей”, обясни Недев.

Още по темата

В държавните железници не се притесняват и от "Трансимпекс" АД, която запорира активите на холдинга чрез частен съдебен изпълнител. Фирмата има претенции за над 7, 4 млн. лв. от декември 2009 г., а натрупаните лихви за периода са над 1,5 млн. лв.

“Най-голямото задължение, разбира се, е към  "Трансимпекс", но и то е намалено. Има още две-три фирми, с които БДЖ има проблеми при плащането, а задълженията към останалите не надхвърлят милион лева”, коментира Владимиров пред Националното радио.

Междувременно синдикатите не са променили решението си да спрат влаковете в активната част на деня на 24 ноември.

 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


38
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
38
0
 
0
 
! Отговори
moni преди 12 години
След агитаторите в депо Надежда минава линейка вече двама железничари не са издържали на радостта от "голямата"изненадваща оферта .Звучи като виц ,но за съжаление е истина.
37
0
 
2
 
! Отговори
ненчо преди 12 години
Като ходят директори и управители по депата и им говорят ,че сега е момента защото има голямо обезщетение , при следващото голямо съкращение може и да няма.Само не разбрах каво ще прави администрация без работници
36
1
 
16
 
! Отговори
Exitus Letalis преди 12 години
Една умираща железопътна национална компания ва един умиращ народ в една умираща държава...
35
0
 
1
 
! Отговори
NIE OT BSP преди 12 години
DANO NE SE SETIAT ZA ONIA VAGONI DETO KUPIHME -------KADE LI SA VAGONITE
34
2
 
1
 
! Отговори
emigrant преди 12 години
ne boite se QKA FIRMA E BDJ 20 godini q kradat i to4at ioshte se darji tova ako beshe v 4yjbina za 2 godini bankryt tolkova pravitelstva lapaxa ot neq sega ste q prodadat za 2 leva i pak ste po4ne da raboti
33
2
 
1
 
! Отговори
emigrant преди 12 години
ne boite se QKA FIRMA E BDJ 20 godini q kradat i to4at ioshte se darji tova ako beshe v 4yjbina za 2 godini bankryt tolkova pravitelstva lapaxa ot neq sega ste q prodadat za 2 leva i pak ste po4ne da raboti
32
4
 
7
 
! Отговори
До30 преди 12 години
Наистина този пикльо 10 с жълто на устата не знае,че на времето е имало и хубави неща!
31
1
 
2
 
! Отговори
бдж преди 12 години
до25 и ще вали и ще са спрели влаковете ужас хаос КРАСОТА
30
4
 
8
 
! Отговори
До №10 преди 12 години
10, избърши жълтото около устата! Така беше умнико, който искаше - колата на влака, децата в спалния вагон, а спестените пари от бензина отиваха по кръчмите. 6 написа как беше, ти го наричай, както пожелаеш!
29
4
 
9
 
! Отговори
Печурко преди 12 години
Да не би Боковата чета да се учи от друг сценарий ,ливадо проста, какво може да се очаква от очилатият ***, дошъл да си пише дипломната работа тук.........
28
2
 
8
 
! Отговори
dgek преди 12 години
5000000000 lv ot BDG otkrddmati za METROPOLITEN I B B
27
5
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
24-ти, в грешка си! Не 20, а 130 години БДЖ се е управлявало от партии различни от герб. Но именно при тях дерайлира. Случайно а?
26
3
 
19
 
! Отговори
ТТ преди 12 години
Ей предлагам да турат един хикс на таа скапана държава с тоя робски народ и тва е. Не заслужаваме ние свобода. Такова явно крадене и завличане на народа никъде го няма. И той пак си седи мирно и тихо в къщи.
25
2
 
2
 
! Отговори
началник преди 12 години
на 24,11,2011 ште има снежна буря и сняг 50см
24
7
 
6
 
! Отговори
До 17 преди 12 години
Гъбарко глупав,нито едно от цитираните от теб дружества не е ограбено от ГЕРБ,това е станало от любимците ти далеч преди ГЕРБ да съществува.А и не само те са разграбени.А на 18 ще припомня,че преди ГЕРБ БДЖ се се управлявали 20 години от други,да пита първо тях.
23
6
 
19
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Призива на един хайванин в коментирите :"МАЧКАЙ БОЙКО!"Ами честито на българския народ!Голямото мачкане започна!И се получава не закриване на БАН,БДЖ,селско стопанство, а ЗАТРИВАНЕ!
22
1
 
15
 
! Отговори
много е лесно преди 12 години
А,виждам,че БДЖ имат съвет на директорите,преседател на тоя съвет и изпълнителен директор,а със сигурност и заместници,а към тях и членовете на борда минимум по един шофьор.А не дай Боже да имат и недзорен съвет...не ми се мисли.За тва да почнат от тези никому не нужни шефски места,тях да съкратят първо,щото те вземат и по няколко хилядарки.Да оставят само един изпълнителен директор без заместници,шофьор и секретарка.От там да почнат.А те ще съкрятят професионалистите и ще оставят администрацият
21
2
 
18
 
! Отговори
Лош късмет преди 12 години
От комунизъм-към краднизъм! Народен съд за управлявалите след 10 ноември!!!!
20
1
 
21
 
! Отговори
МАФИЯ преди 12 години
БДЖ дължи пари на фирми,на хора,които са за прокуратурата-най-малко! Това е мафиотския ***-бг!!!
19
8
 
13
 
! Отговори
Читател преди 12 години
Приятел, 800-те млн. лв са стар дълг, който БДЖ дължи на ЕС във връзка с отпуснат преди няколко години заем. И понеже БДЖ няма пари, държавата трябва да го връща, т.е. от нашите пари. Това е положението. Затова реформите в железниците са належащи. Не може държавата да ги носи на гърба си, а те да не си правят сметките.