Нашите в ЕП се изложили с плана за превозвачите

Най-важната им работа е да защитават българите, а те...
Обновена: 26 мар 2019 21:32 | 26 мар 2019 21:09, Екип на Bulgaria On Air
21

Протести в Страсбург бележат гласуването на пакета "Мобилност". Утре пристигат и стотици превозвачи за протест срещу приемането на пакета.

"Това е абсолютно безобразие от страна на нашите евродепутати. Народните представители имат работата да присъстват и да защитават своите избиратели. Това е най-важният въпрос за гласоподавателите ни. Още повече, че предстоят европейски избори. Това показа на какво са способни. Бареков даже не искам да го коментират. Непоследователността и шизофренното му поведение не носи нищо хубаво на хората. Маринов беше много арогантен. Следващият парламент ще има много по-антиевропейски партии. Дълго време няма да има Европейска комисия. Тези партии ще блокират много политики. Ако пакетът "Макрон" бъде приет – кой знае кога ще може да се правят промени", посочи бившият зам.-министър на външните работи Милен Керемедчиев.

Според думите му в "Денят ON AIR" този пакет ще доведе до много фалити на български превозвачи.

"Макрон се опитва да започне конфликт. Неговите мерки биха закрепили разклатената му позиция във Франция. Битката е Северозапад срещу Североизток. Не искам да си помислям какво ще се случи, ако загубим. В Европа се надига краен национализъм. Има шанс ЕС да не бъде същият след утре. По време на Европредседателството си можехме да направим повече. Получихме сигнал какво ни очаква още с визитата на Макрон във Варна. България има различна позиция с по-големите държави в ЕС. Бъдещето на страната ни се пилее в междупартийни боричкания", изтъкна гостът пред Bulgaria ON AIR.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


21
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
16
0
 
2
 
! Отговори
Скептик преди 5 години
До АГоворим за международни шофьори, не за депутати....нито за умните и крадливите
15
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Добре, ако регистрирам фирма във франция, взема квартири на шофьорите си, длъжни ли са да се прибират в страната си?
14
2
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
До УзунаАми то ако превозвачите фалират, шофьорите ще се приберат за постоянно у дома си. Като гледам границите си мисля, че един камион от Пловдив да стигне до Будапеща му трябват две денонощия. С географията няма как да се преборим.Че им е трудно на шофьорите, трудно им е. Но те доброволно са се хванали на тази професия. Защо не ги попиташ, какво предпочитат: Да водят този живот или тази дейност в България въобще да не се извършва и те да си търсят друго поприще?
13
0
 
1
 
! Отговори
A преди 5 години
До Скептик 13Глупости -заплатата на б. депутати не е 500 лв., ня тези 500 лв. По-голяма лъжа не съм чувала. И в "Апартаментгейт" лъжите са по-малки.
12
1
 
1
 
! Отговори
A преди 5 години
Не, грешите. Най-важната им работа е голямата заплата и командировъчни, разходки из Европа за сметка на б. данъкоплатци, които едва свирзват двата края.
11
1
 
1
 
! Отговори
Скептик преди 5 години
Тази сутрин казаха по телевизията - заплата 500 лева, другото командировъчни. Но командировъчните са разходи, от които не можеш да пестиш или ако пестиш се разболяваш.
10
0
 
10
 
! Отговори
Така е .. преди 5 години
Никъде не казват какво е мнението на шофьорите на ТИР по въпроса.Може да харесват пакета Макрон.Потърпевшите нямат думата , а някакви чантаджии.
9
2
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Тия евродупетати чии го крепат, та не одат да гласуват?
8
0
 
17
 
! Отговори
V преди 5 години
Наще чурбаджисти да спрат да наемат шофьори на минимална заплата и да им дават командировачни за да спят по пътищата ,ако искат заплата ;) Да си има например задължителни 2000 евро заплата ,а за командировките както искат да се разбират ;) На времето и боко го вика Меркел на червеното килимче като хванаха някъв с с трудов договор за по малко пари от най бедната провинция на Китай .И тогава имаше големи панаири .Блокирани пътища ,нарязани гуми,старателно уктири от нашите ,,медии,,
7
3
 
14
 
! Отговори
шматка преди 5 години
До 5Д.ебилите го избраха.Заради ето такива д.ебили трябва да се изисква ценз за да имаш право да гласуваш.Не може хора които не знаят кой им е кмет в селото да гласуват за Парламент Президент и тн.Не може да гласува за президент и на въпроса защо избрахте него да отговори:Защото той ще ни увеличи заплатите и пенсиите.Едно време в зората на демокрацията е имаро ограничения в правото на глас.
6
3
 
17
 
! Отговори
Смешник преди 5 години
Ако фалират ще дойдат чужди фирми ,щом има кокъл ще се намери и куче .
5
0
 
17
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
След като вдин превозвач има пари за АМГ-та, ще има и за по някой билет от 50-60 евро, няма да се прекине.
4
3
 
18
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Голямата борба е да се отложи решението за следващия европарламент. Само дето с възхода на крайнодесните партии, в следващия парламент ще ни изрежат здраво. Така че спасение няма и този пакт ще бъде приет.
3
5
 
28
 
! Отговори
ссс преди 5 години
Малинов и Бареков предадоха българския тираджия! Мислете като гласувате на следващите избори......Хич не ги интересува франсетата и швабите колко струва билета на Петко шофьора до родния му дом. Не ги интересува дали шефа му ще мачка чаршафите с някоя Петрана в лъскав хотел. Те искат бизнеса!!!!!!!!!! Навремето му викаха "Транс-пред" сега "Логистика"! Там е заровено кучето....
2
4
 
32
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Всеки, който го карат да работи по някакви правила започва да писка, че щял да обяви фалит. Самолетните билети, които превозвачите купиха за работниците си за протеста утре, те в кой параграф за разходи са? Нищо против протеста на превозвачите, но Франция отстоява нейната позиция, а България и Румъния другата. Франция ще пробута мерките си, а българските превозвачи няма да обявят фалит. Ще се увеличат разходите им, ако не ги избият от шофьорите.
1
6
 
49
 
! Отговори
House M.D. преди 5 години
Превозвачите ще обявят фалит, защото вече няма да могат да водят любовниците си в 6-звездни хотели, ще трябва да плащат европейски заплати и да осигурят нормални условия на труд.