Уикенд на световната мода – в магазините на Andrews/

Марката ще представи есенно-зимната си колекция на 9, 10 и 11 октомври
Спонсорирано съдържание | 8 окт 2015 15:44,
Уикенд на световната мода – в магазините на Andrews/

За три дни всички магазини на мъжката модна марка Andrews/ в цялата страна ще сменят тотално облика си. Водещи стилисти ще посрещат гостите и ще ги запознаят с най-новите световни тенденции в мъжката мода. А по-важното е, че ще им дадат съвет кой е най-подходящият стил за тях самите – всъщност това е маниерът, по който се обличат големите звезди.

Освен това ще има коктейл, а за атмосферата и добро настроение ще звучат специално подбрани сетове.

Така мъжката модна марка ще представи есенно-зимната си колекция по време на т.нар. Моден уикенд на Andrews/ - на 9, 10 и 11 октомври.

Само в тези три дни новата колекция ще е със специалното ценово предложение от минус 20% в магазините на Andrews/ в цялата страна.
Новата колекция е подчинена на концепцията Total Look, с която успелият мъж лесно постига цялостна, завършена визия. Вижте кои 4 стила са модерни за мъжете този сезон:

Небрежен стил

Елекът е един от най-забележителните елементи в мъжкото облеклото този сезон. Изработен е от кадифе – това е плат с плътен и мек мъх, който е много приятен на допир. Най-големият плюс е, че се поддържа лесно.

Много напомня на ретро визията, но в съвременния си вариант, който предлага в последната си колекция модният бранд Andrews/, копчетата са малки – 5 или 6, и са в същия цвят като елека. Точно там е и предимството им - прави ги подходящи както за всекидневния, така и за вечерния стил на успелия мъж.

Комбинират се с карирани ризи или едноцветни ризи и панталони в конични кройки – те се стесняват към долната част. Памучните пуловери се съчетават с джинси и якета с гарнитури от различни материали. Всъщност тези модели са от линията Micro Adventure, част от колекцията есен/зима на Andrews/. Цветовете са близки до природата - зелено, табак, тиква, ройбос, слънчоглед, слива, кафяво розе.
Акцент е карето в различни цветове и мащаби.

Колежански стил

Пуловери с шпиц (това е т.нар. V-образно деколте) и с яка тип полуполо, но с цип отпред, се съчетават с раирани ризи и джински с навити крачоли – ето това са удобни дрехи за свободното време.

Дизайнерите на Andrews/ те предлагат и елементи от колежанския стил – това са бродираните лога. В модния свят този стил е известен и като оксфордси – именно той ще е актуален през следващата година. Показаха го и водещи брандове по време на седмицата на модата в Париж, която приключи преди дни. Той присъства и в линията Social Superheroes на Andrews/, с което марката затвърждава имиджа си, че е на световно ниво. Вдъхновение за колекцията са героите на съвремието - движеща сила на обществото.

Цветовете са бяло, минерално жълтозелено, ултрамарин, гълъбово,  тъмносиво, средиземноморско синьо,  грахово зелено, активно червено, синьо.

Градски стил

Това е елегантно дневно облекло за града, което съчетава едновременно деловия и всекидневния стил. Той присъства в креативната линия Essence от есенно-зимната колекция за студено време на Andrews/.

Тук карираните прави панталони и блейзери се очерават супермодерни тази зима. Те са от памук и вълна.

Но може би най-актуалният акцент в този стил е папийонката – аксесоар, който тази зима се очертава като водещ в добрия мъжки стил на обличане. Те са от жакард – един от най-изтънчените материи, дело на французинът Жакард, който през XVIII век изобретява техника за тъкане на платове и трикотаж, с помощта на която се получават разнообразни и многоцветни шарки. Цветовете са горчица,  джиндифил, разнообразни нюанси на синьо, „черно кафе“.

Бизнес стил

В бизнес линията от последната колекция на мъжката модна марка Andrews/ дрехите са изработени по всички правила на корпоративния протокол, но интерпретиран модерно.

Тук водещ десен отново е карето, а цветовете са в обичайния за деловия стил – в тъмна тоналност. Това са черно, синьо и сиво.

Кройката на костюмите е вталена, а блейзърите са с два шлица в задната част. Комбинират се с едноцветни ризи. 


Спонсорирано съдържание

Спонсорирани публикации