Групама с амбиция да превърне застраховането в България в достъпно и положително изживяване за клиентите

"Да подобрим негативното отношение на българина към застраховането"
Спонсорирано съдържание | 2 ное 2015 08:00, Екип на Dnes.bg
Групама с амбиция да превърне застраховането в България в достъпно и положително изживяване за клиентите
Снимка: Групама

"Да подобрим негативното отношение на българина към застраховането, това е един от нашите основни принципи на развитие в България", съобщи в интервю изпълнителният директор на Групама за България г-жа Селин Едит Болар.

Лидер в застраховането във Франция, Групама стъпва на българския пазар през 2008 г., когато придобива застрахователните дружества на Банка ДСК – "ДСК Гаранция" и официално се преименуват на "Групама Застраховане" и "Групама Животозастраховане". От тогава до настоящия момент Банка ДСК е ексклузивен партньор на френската компания в частта на банковото застраховане. Чрез успешното им партньорство в обща кампания за комбинирана продажба с депозит, през 2011 г. "Групама Животозастраховане" става носител на наградата "Най-добър комбиниран финансов продукт" със своята застраховка "Живот", свързана със структуриран бонд. 

"Налагането на прозрачност и професионализъм в обслужването на клиенти ще позволи да променим културата към застраховането в България, така че българинът да асоциира застраховането не като финансова тежест, а като необходимост , сигурност и положително изживяване", сподели още г-жа Болар.

Наследник на 100-годишна история в застраховането, едно от основните занимания на Групама в България е да създаде връзка на доверие между застрахователя и застрахования - постоянен контрол върху качеството на обслужване, препоръки към клиенти, изключително внимание при щета и максимално покритие на поетите рискове.  Този принцип на развитие е пряк отговор на актуалните и завишени изисквания от страна на българските потребители на застраховки, които търсят все повече прозрачност, професионализъм , обстойно проучват ценови предложения, измерват имиджа на компанията, както и до каква степен изпълнява поетите ангажименти към клиентите.

С доказан опит в имущественото, автомобилното и животозастраховането, Групама България ще ориентира бизнес фокуса си през 2016 г. в частта на корпоративното застраховане, както и с особено внимание ще проучи сегмента на допълнителната здравна застраховка, земеделския пазар и застраховките със спестовен характер.

"Умението на компанията постоянно да се подобрява в сферата на клиентското обслужване, в предлагането на балансирано портфолио, съчетано със стриктно премерени рискове, както и в инвестирането в областта на иновациите ще бъде усъвършенствано и през следващата година" , сподели г-жа Болар.

ФАКТИ В ЧИСЛА/ГРУПАМА БЪЛГАРИЯ:
- 37% ръст на премийния приход спрямо предходната година; 
- 64% ръст в Общо застраховане ( към септември 2015г) ;
- 18% ръст в Животозастраховане (към септември 2015г);
- 8% ръст на изплатени щети спрямо предходната година;
- 75% ръст на нови сключени полици спрямо предходната година, равняващо се на 45 000 нови клиента от началото на 2015г;

ФАКТИ В ЧИСЛА/ГРУПАМА ГРУП :
- № 1 по приходи в земеделското застраховане във Франция (декември 2014)
- № 1 по приходи в индивидуалното здравно застраховане във Франция (декември 2014)
- № 2 по приходи в имущественото застраховане във Франция (декември 2014)
- № 4 по приходи в автомобилното застраховане във Франция ( декември 2014)
- 13 милиона членове и клиенти; 
- 35,000 служители;
- €6.3 милиарда на приходите в живота и здравното осигуряване;
- €7.1 милиарда на приходите от  имущесъвено и лично застраховане;
- €13,6 милиарда постъпления (към април 2015);


Още по темата: Групама
Още от
Спонсорирано съдържание

Спонсорирани публикации