Българска марка вино предизвика фурор на международните винени изложения и конкурси

КАБИЛЕ спечели златно отличие на Vinalies Internationales и привлече интереса на световните търговци на ProWein 2017
Спонсорирано съдържание | 3 апр 2017 11:25,
Българска марка вино предизвика фурор на международните винени изложения и конкурси

Oще с дебюта си на международна сцена българската марка вина КАБИЛЕ на Вила Ямбол предизвика фурор. На приключилото търговско изложение ProWein в Дюселдорф винената серия привлече интереса на водещи винени търговци, а по-рано тази година купажът КАБИЛЕ Мавруд и Каберне Совиньон спечели златно отличие на международния винен конкурс Vinalies Internationales, надделявайки над вина в по-висок ценови клас.

На ProWein серията КАБИЛЕ впечатли международните винени търговци както с едносортовите си варианти – в бялата гама Шардоне, в розовата и в червената - Сира, така и с купажните съчетания – Шардоне и Совиньон Блан, Мерло и Каберне Совиньон и Мавруд и Каберне Совиньон.

“Осезаемо забелязваме все по-голям интерес към българския щанд. Щастливи сме, че правим хубави български вина, които не остават незабелязани на международната винена сцена. Ще продължим да гарантираме с високото качество на продуктите си имиджа на страната като винопроизводител. Това е правилната посока”, коментираха от Вила Ямбол.

Запитвания за поръчки към избата в рамките на ProWein е имало от представители на редица държави. „Имахме запитвания от нови партньори от Германия и Холандия. Азиатците бяха очаровани от дъбовите вина – специално от резервите, а европейците търсеха повече плодови вина”, разказаха експертите. Особено впечатление като сорт е направил маврудът – на световната винена сцена все повече внимание се обръща на традиционни местни сортове.

Изложението ProWein е сред най-значимите търговски форуми на международната винена сцена. Тази година на него си свериха часовниците близо 6500 изложители от 60 националности. Най-голям интерес събра избата на певеца Стинг, който представи лично своите вина от Тоскана. Общо 58 500 посетители от над 130 държави минаха през щандове по време на изложението.

Българска марка вино предизвика фурор на международните винени изложения и конкурси

Вила Ямбол реализира продуктите си в над 20 страни от 4 континента. През години се наложи като водещ винен износител с поръчки от САЩ, Германия, Швеция, Дания, Чехия и дори от Кения, Китай, Южна Корея, ОАЕ, Сингапур, Палестина, Бангладеш, Малайзия и др.

Припомняме, че годината започна успешно за най-старата винарска изба в южна България. Тя успя да спечели 1/5 от отличията на тазгодишната Винария, тръгвайки си със Златен ритон, 9 златни медала и 4 сребърни за своите вина, както и два златни за ракиите си.

Именно затова Вила Ямбол получи и ексклузивната награда "Бъчва на годината", която се дава ежегодно за най-успешната изба у нас. КАБИЛЕ Шардоне и Совиньон блан реколта 2016 спечели Златен ритон и бе определено за най-добро бяло вино от тазгодишна реколта.


Спонсорирано съдържание

Спонсорирани публикации